The Avatar Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 Litt tolmodigheit so, so ordner det seg stort sett "av seg sjølv" Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 skal danse snart tror jeg.. SCHTIlongs er ekkelt å ha på seg.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 Klikket helt her. Eg begynner å bli vant til det. Ja, men vi har jo forumet. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 Omg Har snart tatt igjen B|Real på poster i so3 :! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 Blææ... I dag har jeg vært syk, sovet lenge og greier digg det trengte det også... Har sovet kun 3 timer i helgene nå... Sitter og sjekker på åssen Lcd skjerm jeg skal kjøpe til komfir.... Nå skal jeg ned i kjelleren og sette på nytt sykkel dekk Sparks grattis Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 Heh, grattis og grattis MEN TAKK! WOHO gleder meg til jobb! lønn om 10 dager og greier! Sitter å skal lage musikkforedrag til fredag.. Selvom jeg har flere uker på meg siden musikklærern vår er sååå slapp! han kommer 20 min forsent HVER eneste musikktime.. Og vi har 45 min musikk i uka.. = 25min.. det er kjipt! Spiller: Scarface - Keep Me Down Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 En ting jeg stusset på når jeg så Galleri bildet ditt Sparks er at du ligner på sånn typisk mobil selger, vet ikke hvorfor men bare syns alle ser sånn ut... Æææ am rar ass Me før kanskje jobb på Kiwi I Oslo jiiho Lenke til kommentar
zed Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 Hva får du hvis du tar Taco lefser + spagetti ? Tagetti ! Skal prøve det ut nå, kommer tilbake med smaksanalyse. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 Fikk gå hjem 12.20 idag jeg så Nå bør jeg egentlig rydda, for jeg klarte å sluntre unna å få glemme lapp på leksene... Idag fikk jeg advarsels brev i posten om at viss jeg gikk på Rema i skole tida en gang til i år, så skal jeg få nedsatt i både orden og oppførsel Så jeg får drite i Rema'n for en god stund Får du ikke lov til å stikke på rema 1k? Kriiise. bedre med mcdonalds eller meny (snadder rekebaguette) De må jo skjønne at du må ha mat. Tror klassen min er den sløveste. Læreren blir litt småirritert når folk kommer tassende med ekstra stor meny fra mcdonalds til timen. Eventuelt to poser fulle fra bakeren og et par is-kaffe. Fyller hele pulten med mat. Gjerne 10 min for sent også. Det er så deilig. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 Vi får LOV å drikke kaffe i timen av alle lærere vi, MÅ jo være lov. Koffein er vel å regne som et primærbehov fra VGS og oppover Lenke til kommentar
zed Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 Vet sjefen_ MEN tror dette gjelder vgs, på ung.skolen fikk vi ikke lov til å dra utenfor skolens området. Men coop ble fortsatt flittig besøkt Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 Vi fikk lov fra etter barneskolen vi. ) *huske da vi snek oss til kiosken fra barneskolen i 94' for å kjøpe VM94 tyggis * Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 Vi fikk lov fra etter barneskolen vi. ) *huske da vi snek oss til kiosken fra barneskolen i 94' for å kjøpe VM94 tyggis * Vi kjøpte Drillo-is vi Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 En ting jeg stusset på når jeg så Galleri bildet ditt Sparks er at du ligner på sånn typisk mobil selger, vet ikke hvorfor men bare syns alle ser sånn ut...Æææ am rar ass Me før kanskje jobb på Kiwi I Oslo jiiho *le* Ser ikke slik ut på håret mer da Men.. takk? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Jeg stjal slammers og pog jeg Mene hva heter Hw huben på dc? Sparks: Var ment ikke ment som noe negativt nei Endret 21. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 Er på jobb og kjeder meg , er så stille. Holder på å lære en veninne av meg på MSN å lage sider i Macromedia. Det var ikke en enkel sak, men er fremgang. Har laget frames og linker og er godt igang *stolt* Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 Fysj da, frames Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 LAEL? du går i 10ende og får ikke lov å gå på rema i spisefri? eller midt i timen? Konklusjonen er: Jeg går på en dritt ungdoms skole! Det er et parr skikklig gode lærere der, da tenker jeg på rettferdige, flinke all righte lærere. Det er så mange håpløse idioter der, som kun er ute etter å ta oss elever for et eller annet... Vell, jeg har blitt andmeldt av skolen 2 ganger i løpet av disse snart 3 årene.. En gang for hærverk på toalettet og en annen gang for falsk brannalarm. Kom de noe lengre i sakene? NEI! Fant de ut hvem som egentlig gjorde det? NEI! Men jeg ble åpenlyst driti ut for alle elevene på skolen som "fyren som ødla for fine klasseturer" og som "brannknekkeren". Og det uten bevis, de tok meg aldri, de andmeldte meg, uskyldige "lille" meg... Har ikkea akkuratt mye overs for den skolen nei... Teite regler .. vi får ikke lov til å gå på utsida skolens området i fri minuttene, ikke lov til å bruke mobil telefonene i friminuttene....Gleder meg itl å komme vekk fra dette hullet av en skole. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 Fysj da, frames wørd! Frames kan brenne.. Det kan parafin og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg