Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh, grattis og grattis :p MEN TAKK! WOHO :p

 

gleder meg til jobb! lønn om 10 dager og greier! Sitter å skal lage musikkforedrag til fredag.. Selvom jeg har flere uker på meg siden musikklærern vår er sååå slapp! han kommer 20 min forsent HVER eneste musikktime.. Og vi har 45 min musikk i uka.. = 25min.. det er kjipt!

 

Spiller: Scarface - Keep Me Down

Lenke til kommentar
Fikk gå hjem 12.20 idag jeg så :D

 

Nå bør jeg egentlig rydda, for jeg klarte å sluntre unna å få glemme lapp på leksene... Idag fikk jeg advarsels brev i posten om at viss jeg gikk på Rema i skole tida en gang til i år, så skal jeg få nedsatt i både orden og oppførsel :cry:

 

Så jeg får drite i Rema'n for en god stund :love:

Får du ikke lov til å stikke på rema 1k? Kriiise. bedre med mcdonalds eller meny (snadder rekebaguette) De må jo skjønne at du må ha mat. Tror klassen min er den sløveste. Læreren blir litt småirritert når folk kommer tassende med ekstra stor meny fra mcdonalds til timen. Eventuelt to poser fulle fra bakeren og et par is-kaffe. Fyller hele pulten med mat. Gjerne 10 min for sent også. Det er så deilig.

Lenke til kommentar
LAEL? du går i 10ende og får ikke lov å gå på rema i spisefri? eller midt i timen? :p

Konklusjonen er: Jeg går på en dritt ungdoms skole!

 

Det er et parr skikklig gode lærere der, da tenker jeg på rettferdige, flinke all righte lærere. Det er så mange håpløse idioter der, som kun er ute etter å ta oss elever for et eller annet... Vell, jeg har blitt andmeldt av skolen 2 ganger i løpet av disse snart 3 årene.. En gang for hærverk på toalettet og en annen gang for falsk brannalarm. Kom de noe lengre i sakene? NEI! Fant de ut hvem som egentlig gjorde det? NEI! Men jeg ble åpenlyst driti ut for alle elevene på skolen som "fyren som ødla for fine klasseturer" og som "brannknekkeren". Og det uten bevis, de tok meg aldri, de andmeldte meg, uskyldige "lille" meg... Har ikkea akkuratt mye overs for den skolen nei...

 

Teite regler .. vi får ikke lov til å gå på utsida skolens området i fri minuttene, ikke lov til å bruke mobil telefonene i friminuttene....Gleder meg itl å komme vekk fra dette hullet av en skole.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...