fy_pokkers Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Med andre ord.. Nei.. (Forøvrig er jeg 100% enig i det du sier though) Lenke til kommentar
morfin Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 For og si det slik: Nå skal du bare tie stille her altså.. Tror nok du har en masse og lære her.. Sex med en gang er bare noe som rett og slett er drit. Man skal jo liksom kjenne og stole 100% på personen før man gjøre noe slikt. Så ti stille.. Det ble ikke noe på deg med andre ord. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Det ble ikke noe på deg med andre ord. Du har helt rett ,men man kjenner hverandre ikke godt nok etter 2uker.. Men nå ber jeg dere om at dere stopper og spørre altså. Tiden hvor jeg la ut alt om livet mitt på forumet er nå erklert som over Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Tiden hvor jeg la ut alt om livet mitt på forumet er nå erklert som over Å? Dårlig gjort assaaaa! (Men jeg skal høre på deg jeg Skal ikke spørre ) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Gratulerer da CFD Fett, og er enig i at man etter 2 uker ikke kjenner hverandre godt nok. Way to go dude! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg syns synd på de som er så dum at de spiser gelè laget av øl og piss... stakars mennesker, de burde legges inn lol, dummeste jeg har hørt.. les hele greia a! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 For og si det slik: Nå skal du bare tie stille her altså.. Tror nok du har en masse og lære her.. Sex med en gang er bare noe som rett og slett er drit. Man skal jo liksom kjenne og stole 100% på personen før man gjøre noe slikt. Så ti stille.. Det ble ikke noe på deg med andre ord. Neida, respekterer deg CFD, du har helt rett Lenke til kommentar
morfin Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jepp, respect to the man in the icecreamvan! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jepp, respect to the man in the icecreamvan! Scooter... Lenke til kommentar
morfin Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jepp, respect to the man in the icecreamvan! Scooter... No sånt no, ja Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hihi, nvoetfiv. Åssen vet du at det smaker piss, i grunn? Hum, vi var i byen og sku på kino og se American Wedding, men det var utsolgt over alt, og det var bare fittefilmer med ledige billetter, så vi dro hjem til meg og så den istedet... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 hm....vurderer om jeg skal installere Diablo 2. Har ikke spilt det siden jeg var fjortis. Noen som synes jeg burdte gjøre det? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hihi, nvoetfiv. Åssen vet du at det smaker piss, i grunn? Det smakte sånn som piss lukter (pluss øl) Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Æsj. For en tråd jeg ikke deltar i! Tiss og bæsj! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 hm....vurderer fremdeles å installere Diablo. *vurdere* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 hm....vurderer om jeg skal installere Diablo 2. Har ikke spilt det siden jeg var fjortis. Noen som synes jeg burdte gjøre det? DIABLO2!!! Beste spillet som er laget noensinne! Jeg spiller det fortsatt.. Sinsykt bra.. Målet er og gå igjennom det med alle karakterer før jeg legger spillet dødt og begravet. Er iallefall på rimelig god vei. Er over halveis.. Det og Warcraft3 er de spillene jeg har spilt klart mest. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 hm....vurderer fremdeles å installere Diablo. *vurdere* Innstaler Red Alert 2 istenfor visst u har det... Mye kulere Diablo litt kult det og... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hah, vet du hvordan scooter lager tekstene sine? De har funnet en slik funksjon på en nettside hvor man bare trykker på en knapp så kommer en random setning, eller et random ord helt uten mening.. "Rumble in the jungle" "Respect to the man in the icecream van" Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 hm....vurderer om jeg skal installere Diablo 2. Har ikke spilt det siden jeg var fjortis. Noen som synes jeg burdte gjøre det? DIABLO2!!! Beste spillet som er laget noensinne! Jeg spiller det fortsatt.. Sinsykt bra.. Målet er og gå igjennom det med alle karakterer før jeg legger spillet dødt og begravet. Er iallefall på rimelig god vei. Er over halveis.. Det og Warcraft3 er de spillene jeg har spilt klart mest. Okey, da er det bare en ting å gjøre da! *installere* Kult mål du har da, håper du klarer det! Spiller du på nettet? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 *føle seg som en komplett forbanna dritt idiot* Her skulle jeg opp på FULK. ( www.fulk.no ) som er et lan med omtrent 150-200personer her. Er ikke så mange folk ,men jeg kjenner en god del av folka og dermed blir vi sittende og prate og dermed er vi jo sosiale. Men problemet er: De jeg skal dra sammen med gidder ikke fordi det er så kort tid igjen (startet fredag klokken 15 og slutter søndag klokken 15) Jeg vil gjerne dra opp ,men de vi ikke kjøre.. Så fyfaen så drit. Kunne ha vært og kost meg i byen enda lenger (hvis jeg hadde fått lov da) *sutre* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg