SnowDOG_ Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) WTF? derfor det var så mye politi nede. blokken rett ved siden av oss. Håper det ikke er hun med grønnlands hunden. http://www.ba.no/nyheter/politinotiser/article851584.ece Ka er det med kvinner? Fortalte min mor så begynte hun å grine. Endret 20. januar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 "Politiet har nå sperret av inngangen til lavblokken hvor kvinnen ble funnet drept. " Hvordan kommer de andre seg inn da? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 "Politiet har nå sperret av inngangen til lavblokken hvor kvinnen ble funnet drept. " Hvordan kommer de andre seg inn da? Dei kjem seg ikkje inn, må stå ute Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 Rimelig fucked de som cracka sitene i natt. Hw.no, mener du? Kan du i tilfelle fortelle mer om det? Alle sidene gikk jo ned. Jeg vet ikke mer enn det de fleste vet. Techteam som freska seg og hax0ra seg Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 Penta: Jo tok 3 stk for en time siden og nå netopp har de begynt å virke. tre?? jøsseland! åssen piller er det du har for migrene a? og en time? det erke så ille. alle mine piller bruker minst en time på å funke. men de funker nesten garantert og da. jeg skal snart hjem fra jobb! og så rett ut hjemmefra igjen. opp på elkjø å handle mobil og dvdskap=D bursdagsgave fra typen! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 Ut og handle tech stuff? Nice. Vet ikke ka piller eg tok med det er noe som man får på resept. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 :S http://www.ghostresearch.org/ghostpics/index.html Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 :S http://www.ghostresearch.org/ghostpics/index.html Creepy shit det der altså. *grøsse* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 føkk komplett.. har vært i byn på åpen dag @ elvebakken.. greit nok.. tror det blir elektro.. var innom komplett med mp3 spillern min og SEFF når de testan hos dem så FUNKERN hos dem.. Men IKKE hos meg Så jeg får seff ikke ny... Fy ****** og jeg er sur.. Må ha meg mat.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 :S http://www.ghostresearch.org/ghostpics/index.html Creepy shit det der altså. *grøsse* Eg har klart å skremme meg igjen! Satt og så på det der nå og alt er mørkt her i huset. Nå er eg litt skvetten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 Ny avatar Er i festhumør...men det er tirsdag... ææææ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 Ny avatar Nei, jeg skal ikke si hva det ser ut som. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 Ny avatar Nei, jeg skal ikke si hva det ser ut som. b-real@dass og tømmer seg avatar? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 Ny avatar Nei, jeg skal ikke si hva det ser ut som. b-real@dass og tømmer seg avatar? japp, ser slik ut Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 Ny avatar Nei, jeg skal ikke si hva det ser ut som. b-real@dass og tømmer seg avatar? japp, ser slik ut I agree Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 Elvebakken sparks? Grei skole, men det finnes mye bedre. )) Nå har jeg en laaaaaaaang oppgave å skrive om Makt og avmakt, hvis noen vil komme med noen geniale setninger er det lov ( ) Btw, dritfet avatar b-real:D Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 Ny avatar her også Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 sparks, jeg har bestemt at du skal gå Media & Kommunikasjon. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 Hehe, jeg ga jo HalTan råd da han skulle byne på vgs i fjor (for ikke å dra opp den saken igjen) *mobbe HalTan med masse godt på msn* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 sparks, jeg har bestemt at du skal gå Media & Kommunikasjon. Har bestemt meg for elektro. Er så dritt lei data, åssen skal jeg leve med det som yrke i flere år da? Design@hobby.. dessuten driver jeg lite med design.. Nå vil jeg bare ha den ******* mp3 spillern min! KOMPLETT ER SÅ KJIPE! de svarer bare på mail fra 15-16 og woho! Tar 30 min med buss for å komme meg dit.. GRRRR ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg