sparks Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 vi lurte bare på hvem det var ffs!! (ffs er en sykkel) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Okaj greit Endret 19. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Drit i å snakk fjortis. Du bare mister respekt på forumet. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Hvorfor snakker du om East Lancashire Railroad, Nikkor? EDIT: Endret 19. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hmz...lurere på om jeg skal mekke ny avatar Denne suger egentlig litt Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Javel. Stoppe da... Edit: Det var den jeg mente ja Haltan Endret 19. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hmz...lurere på om jeg skal mekke ny avatar Denne suger egentlig litt Ny avatar, fo' sho': Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Hehe *Beklageseg* Btw: Nå er det fotball trening, hade bra alle sammen Endret 19. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Nei vet du hva...jeg har da ikke perdiddy og mersk som avatar...er da grenser Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Whey folks, nå har jeg dovna foran tv'en de siste timene. ))) Nikkor's chick? Åssen står det til her da? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 + at jeg også hater folk som er "borte" på msn og prater Jeg glemmer alltid å forandre den driten. Står den på away så blir den der, samme med online hvis jeg stikker. Enig, så det er flere av oss altså. Btw, hvordan gikk det med hu jenta flodhest? *lure* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) = Jg r ik 14is Endret 19. januar 2004 av sparks Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Btw, hvordan gikk det med hu jenta flodhest? *lure* hehe, satt akkurat å vurderte om jeg skulle fortelle om det, og seff skal jeg det! Det gikk over alle forventinger, på lørdag så vi en film som het Boys dont cry, vi var begge litt sjenerte, men jeg tok motet til meg å spurte om hun ville sitte i armkroken min, og det gjorde hun Da filmen var ferdig foreslo jeg å sette på Dream Theater ( har fått henne til å like dem ) Og når jeg skulle sette meg tilbake kysset jeg henne impulsivt på kinnet. Endte med at vi begynte å kline og kose, dette gjorde vi leeenge Hadde besøk av henne i dag, vi så Finding Nemo, og satte på litt musikk etter filmen...en nydelig reprise av lørdagen wow, dette var helt CFD. Endret 19. januar 2004 av flodhest Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Btw, hvordan gikk det med hu jenta flodhest? *lure* hehe, satt akkurat å vurderte om jeg skulle fortelle om det, og seff skal jeg det! Det gikk over alle forventinger, på lørdag så vi en film som het Boys dont cry, vi var begge litt sjenerte, men jeg tok motet til meg å spurte om hun ville sitte i armkroken min, og det gjorde hun Da filmen var ferdig foreslo jeg å sette på Dream Theater ( har fått henne til å like dem ) Og når jeg skulle sette meg tilbake kysset jeg henne impulsivt på kinnet. Endte med at vi begynte å kline og kose, dette gjorde vi leeenge Hadde besøk av henne i dag, vi så Finding Nemo, og satte på litt musikk etter filmen...en nydelig reprise av lørdagen wow, dette var helt CFD. AWWWWWWWWWWWWWW :D:D: Grattis da Dame og greiar Vil du ligge i armkroken min? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Min bror har vist lånt mitt dig-cam: http://www.b-real.net/pixs/stuff/bror.laaner.cam1.jpg http://www.b-real.net/pixs/stuff/bror.laaner.cam.jpg Man har ikke mere morro en den man lager selv Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 JA FLODHEST! :yes::yes: *does a little boogie* EDIT: aHAhahHHAHHHAHA b-real Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 wow, dette var helt CFD. Ikke helt, mangler bilder Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Grattis flodhest! Way to go! Dere ligner b-real;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg