Wabby Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 Og nå her jeg stått opp. Fikk et lass av brev i posten om årsrapporter og annet piss. Skal også begynne å betale ned på studielån *HAT* Og nå skal jeg snart på jobb... wuuhuuu Lenke til kommentar
brillan Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg tror SO3 når 100000 visninger før uka er ferdig. Lenke til kommentar
zed Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 Dagen idag var digg Dro på skolen klokka 8:15, egentlig ikke så trøtt. Hadde 2 timer med naturfag. Så dro jeg hjem til mom's fordi vi hadde 2 timer fri fra 10:00 til 12:00. Der hadde vi ikke sjokoladepulver til cornflakesen min, så jeg stakk på coop. På coop kjøpte jeg pizza bigone pepperoni og en 1.5L coca cola Så hadde jeg 4 timer med MX-matte når jeg kom tilbake ifra skolen, var ikke så stress. Pluss at jeg så en jente på skolen som er megasøt BTW : Hater flere enn meg det at folk sier "sangtittel" _MED_ "artistnavn" ? Dette er mitt lengste innlegg ever, med høyest so3-kvalitet også Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 MY DAD? Anyways, intervalltrening i gymmen i dag, er passe godt kjørt (nei allyse, ikke på DEN måten, og nei Thea, ikke DER...) Lenke til kommentar
zed Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) "MYDAD med sangen ode til saturn" er sånn det skal være ikke : "Ode til saturn med MYDAD" ffs! + at jeg også hater folk som er "borte" på msn og prater Endret 19. januar 2004 av zed Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 + at jeg også hater folk som er "borte" på msn og prater Jeg glemmer alltid å forandre den driten. Står den på away så blir den der, samme med online hvis jeg stikker. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) + at jeg også hater folk som er "borte" på msn og prater Words!!! En annen ting er at, jeg synes hvertfall det er bedere og være "borte" og snakke med de du vil, en og være online og ignorere de som snakker til deg.. Men men.. Endret 19. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 Nå fikk jeg 1 ukers sykemelding grunnet smerte i hofta mi. Fikk med en pakke pinex forte (sterke saker, får ikke lov å kjøre bil), voltaren og ibux. Så nå blir jeg pille misbruker, ikke alkoholiker. Skal prøve å ikke blande Lenke til kommentar
Master.NET Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 + at jeg også hater folk som er "borte" på msn og prater Words!!! En annen ting er at, jeg synes hvertfall det er bedere og være "borte" og snakke med de du vil, en og være online og ignorere de som snakker til deg.. Men men.. true true..... (<-- har lenge hatt lyst til å bruke den...så... ) Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 Så nå blir jeg pille misbruker, ikke alkoholiker. Skal prøve å ikke blande Bland. Kom igjen, din feiging, dytt innpå. Er du bleik eller? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 Så nå blir jeg pille misbruker, ikke alkoholiker. Skal prøve å ikke blande Bland. Kom igjen, din feiging, dytt innpå. Er du bleik eller? Skal jeg på kjøret på grunn av en Dr.DOogie nå da Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 Hva har skjedd med Forumet ? Mange av knappene har blitt erstattet med andre bilder o.l. Skal ta en printscreen, se om jeg får Uploada det fra jobb. Evt sende det til noen. Kan noen PM'e meg en E-mail ? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 Hva har skjedd med Forumet ? Mange av knappene har blitt erstattet med andre bilder o.l. Skal ta en printscreen, se om jeg får Uploada det fra jobb. Evt sende det til noen. Kan noen PM'e meg en E-mail ? Ekke noe trøbbel her. Ta refresh? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 Hva har skjedd med Forumet ? Mange av knappene har blitt erstattet med andre bilder o.l. Skal ta en printscreen, se om jeg får Uploada det fra jobb. Evt sende det til noen. Kan noen PM'e meg en E-mail ? Ekke noe trøbbel her. Ta refresh? Tro meg , jeg har prøvd. Men gi meg e-mailen din så skal du se. Får ikke uploadet på jobb... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 [email protected] Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Wabby sitt screenshot nå : http://home.online.no/~gbsoeyla/artimages/wabby.JPG[/url] Det så litt rart ut ja... LenÆææÆÆ welcome Står til? Endret 19. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
rOsa_pingvin Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 ThNx står bra t her.. Der då Adrian? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 Det går videre Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 Tydlighvis en Opera Bug. Sletta cache'n og så ble alt normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg