Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På tide at du tar deg sammen sirhartge. Du hjelper ikke akkurat deg selv ved å drikke og synes synd på deg selv. Sier det ikke for å være stygg men.....det er ikke lett å komme over kjærlighets sorgen og det kommer til å ta en stund men å drikke hverdag er ikke løsningen. Har ikke noe fasit løsning men en ting vet eg og det er at det du driver med nå absolutt ikke er løsningen.

 

:(

 

Vennene dine er fornuftige.

Lenke til kommentar

HEhe...

 

Har gått over til smertestillende. Er en grunn, har fått vondt i hofta, er plaga med dette et par ganger i året. Det er så vondt at jeg ikke får sove. Vanskelig å finne en stilling der det ikke gjør vondt.

 

Tror ikke jeg klarer på jobb i morra, jobber jo i butikk så jeg er avhengig av å gå hele tiden. Noe som ikke funker nå..

Lenke til kommentar

VEll.. En statusrapport herifra.. Jeg har sovnet i timen i hele år og fatter ikke hvorfor.. Jeg legger meg samtidig som ifjor ,men sovner nå i timen hele tiden..

 

Jeg la meg tilogmed ikke så veldig sent igår.. Vellvell.. får vell legge meg enda tidligere.. Kanskje det og legge seg klokken10-11 har sine fordeler?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...