PlatinumFlyer Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 du snakker om urin? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 du snakker om urin? dunno... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Argh...var så sinnsykt fyllesjuk istad...begynne å komme meg nå da. Var på en fet Halloween fest, møtte ei jente i klassen og, begge ble like overasket Og, forresten, gamlingene oppe driver og tramper og trasker og klager over musikken jeg spiller. Og det værste er at jeg ikke spiller noe høyt. Hæ? om jeg bryr meg? NEI! Om jeg spiller enda høyere? JA! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Ok, heres the deal... Samtale med nvoetfiv @ msn: nvoetfiv says: damn! nvoetfiv says: Jeg fant noe stuff i kjøleskapet HalTan says: jaha? nvoetfiv. says: gelè..!? HalTan says: nvoetfiv says: Jeg aner ikke hvor det kommer fra. HalTan says: vodka gele? nvoetfiv says: Lurer litt på det HalTan says: smak nvoetfiv says: kanskje det er metanol-gelè? farlig å smake HalTan says: lol nvoetfiv says: dessuten er den mye hardere enn avnlig gelè.. nvoetfiv says: skevt HalTan says: S M A K nvoetfiv says: /me heller vaniljesaus på nvoetfiv says: den lukter ikke noe HalTan says: :| nvoetfiv says: sånn nvoetfiv says: piano vaniljesaus HalTan says: kanskje det er...... hmmms... HalTan says: it must be the icebergs! nvoetfiv says: Hmm.. Er det trygt å smake på noe som har kommet inn i kjølespkapet ditt under en fest? nvoetfiv says: The icebergs! HalTan says: vel... HalTan says: jeg ville ha tatt litt på tunga liksom... ikke en JAFS.. nvoetfiv says: neinei nvoetfiv says: det hadde vært pinglete nvoetfiv says: jeg tar enten ingenting eller masse nvoetfiv says: Hmm.. tar en bit nå straks HalTan says: mm nvoetfiv says: grhyu nvoetfiv says: /me spytter HalTan says: HalTan says: hva smaker det? nvoetfiv says: Det smaker øltiss! HalTan says: ØLTISS? nvoetfiv says: brb HalTan says: øl-gelê ? :_D nvoetfiv says: agh nvoetfiv says: Måtte bare drikke no HalTan says: lool HalTan says: hva smakte det? nvoetfiv says: øltiss.. Altså.. tek deg øl og tiss.. gele.. HalTan says: :D:D:D:D:D! HalTan says: det kanke ha VÆRT tiss da? nvoetfiv says: stfu HalTan says: nvoetfiv spiste TISS! nvoetfiv says: vil ikke tenke på det akkurat nå nvoetfiv says: /me lager fine grimaser nvoetfiv says: Det lukta jo ingenting! HalTan says: scenario: noen (drita folk) må pisse som f*** og dassen er opptatt... så de pisser i en bolle... ... de dekker over pisset med øl... noen kommer inn på kjøkkenet!!! NOO!!! *gjemme ølpisset fort!*... "HEI jonæææhh(nvoetfiv), vi bare tar noen kjeks vi... *plystre*..." nvoetfiv says: ****** nvoetfiv says: det der høres nesten sannsynlig ut! HalTan says: jeg vet... nvoetfiv says: MEn gelepulveret.. ******.. jeg spiste faneskap HalTan says: /me is teh master nvoetfiv says: u90735bjd nvoetfiv says: Nesten litt sterkt.. syrlig.. med pils.. og sånn.. huff nveotfiv says: og..tiss Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hva er det du gliser sånn for? hehe Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hva er det du gliser sånn for? hehe gjett... oppsummering for de som ikke gidder å lese hele: Nvoetfiv finner noe luktløs geleaktige greier i kjøleskapet etter en fest... han tar på vanilljesaus og smaker. "Hva smaker det?" sier HalTan... "PISS! ØL OG PISS" svarer nvotfiv og vrir seg i grimaser... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 HAHAHAHAHAHAHAHA!!! Beste ejg har hørt på lenge!! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg var på Fredrikstad Stadion idag, og det var RÅTT! *grin* Var iskaldt og søkkvått, men det var mye der som varma også! Grattis FFK! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 nvoetfiv: NICE jobb Vel, i dag skal jeg "ferie" halloween. Vi ligger litt bak tidsslkjemaet her oppe Klare å se om jeg kan drikke øl i dag uten å spy :\ Tror ikke jeg skal kjøpe nordlandspils mere. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg syns synd på de som er så dum at de spiser gelè laget av øl og piss... stakars mennesker, de burde legges inn Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hahaha. Stakkars da. Forresten det minte meg på at han kompisen eg er hos idag fortalte meg at når han var på fest hos meg på en hybel som min mor eide men ingen bodde i så var det felles dusj der og han gikk og pisset på shampo og såpe flaskene. Han fortalte det til meg for ikke så lenge siden. Dusjet heldigvis aldri der men fyfanken heller. Var for en del år siden da. Nå turde han å fortelle det han hadde gjort. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg var på Fredrikstad Stadion idag, og det var RÅTT! Må ha vært sykt kald og stå der i dag! Regna noe sykt dah... Men de vant joh så Go Moss Fk Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Tralalalala... *juble høyt* tralalalalala.. åhhh.. FOr en dag jeg har hatt ahhhh Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg vil btw si at jeg ikke helt liker filmen Kill Bill. Det er litt for mye action i filmen og det er alt for få rolige partier helt mot slutten.. Det eneste som er rolig de siste 30min (omtrent) er en sang som nesten viser seg og være sluttsangen. TIl tider så er det forbanna plagsomt. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Tralalalala... *juble høyt* tralalalalala..åhhh.. FOr en dag jeg har hatt ahhhh Blitt no tærte på deg? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 For og si det slik: Nå skal du bare tie stille her altså.. Tror nok du har en masse og lære her.. Sex med en gang er bare noe som rett og slett er drit. Man skal jo liksom kjenne og stole 100% på personen før man gjøre noe slikt. Så ti stille.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg