fy_pokkers Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 jeg er svimmel..vil ha vann, men blir værre hvis jeg reiser meg nå.. dilemmah ehehe Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 nvoetfiv har vært på byen og blitt sjekka opp av 60 år gammle menn i dag Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 hey! Han var beatlse-fan Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 hey! Han var beatlse-fan Så det er det eneste som skal til for å få seg et ligg med deg? "Lucyyy in the skyyyyy wiii.... will you f*ck me?" Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Drikk cola da, det er da mye bedre Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 men sorry boys.. skal ikke forsøple so med tull nå.. maybe back tomorrowsr ? Er dau altså....- Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hvordan visste du at han sang luci in the sky with diamonmsd? (ikke den f*ck me delene da) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Fordi det er en könig låt, og fordi jeg er synsk. EDIT: sung religiously intern mustache sier: mmmmhhh, cock! sung religiously intern mustache = nvoetfiv Endret 18. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 tatt ut av sammenheng! Tatt ut av sammenheng! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 tatt ut av sammenheng! Tatt ut av sammenheng! Ok, her kommer ett til. sung religiously intern mustache sier: var boys-night Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Fan eg er kåt nå da! Lenge siden eg har hatt så sterke ønsker. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Endret 18. januar 2004 av eXploid Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Good MOrning people! Idag er jeg av en eller annen grunn skikklig opplagt I helga har jeg lært meg å fyre i peisen, så nå er jeg klar for å flytte hjemme fra snart Jeg vurderer nå å totalt slette hele msn, er så dritt lei av den masinga der! Selv om jeg vil miste kontakt med noen, så trur jeg jeg gjør det..Jeg skal bare logge meg på når jeg trenger det... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Er det meg du vil miste kontakt med? Eg plager jo deg ikke! Btw så skjønner eg godt ka du mener. Hater msn på en måte. Alle nagger samtidig og da blir det bare stress. Installerte Skype P2P ip telefoni opplegg og det funker perfekt. Nydelig. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hater hater hater å være forkjøla.. Begynner alltid å blø neseblod når jeg er forkjøla.. Og ikke bare en gang.. Denne gangen var jeg heldig.. Lå i senga og følte meg snørrete og skulle blåse ut på et papir.. BLOD! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Er det meg du vil miste kontakt med? Eg plager jo deg ikke! Btw så skjønner eg godt ka du mener. Hater msn på en måte. Alle nagger samtidig og da blir det bare stress. Installerte Skype P2P ip telefoni opplegg og det funker perfekt. Nydelig. Nei nei, ikke deg som plager meg Det er alle de (idiotene) i klassen min som maser og spør "Va cher a????" osv....Er så dritt lei av det. Men de vet ikke sitt eget beste, så jeg sier heller at jeg forlater msn enn at jeg blokker de Btw, Skype er genialt det Har brukt det mye, funker glimrende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg