Suppelars2k Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) sparks: Ro ned litt på stroken nå... 2 pixels holder vel strengt tatt... Jens: fordi dere barn maser hull i huet på meg. Endret 17. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Parodipostene er nytenkning på høyt plan.Revolusjon. Virkningene kommer gradvis, og vil overta alt. (Ikke vær sinte folk, jeg er egentlig snill) ja jeg er HELT enig med deg parodipostene er noe ******* dritt Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) sparks: Ro ned litt på stroken nå... 2 pixels holder vel strengt tatt... Jens: fordi dere barn maser hull i huet på meg. Im a child.. Im a 1337 avatarmakker! Likte den jeg! Endret 17. januar 2004 av sparks Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 kul avatar, sparks Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 kul avatar, sparks tnx hun Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Javel Halfie Kongeavatar sparks! Er vel ikke direkte Bærum da Bor 10 minutter fra Halvdan, dvs. på Nordberg / Ullevål ca. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 hun? "Hun" kan også bety "kjære" elns, på engelsk. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 hun? hun = hunny = hunneY! ikke honning mer sånn kjære Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 hahah! np sparks! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 *SnowDOG hilser* Idag har eg vært på bursdag selskap hos nevøen min. Skal oppgradere pc'n til den ene svogeren med nytt hk, cpu,ram,skjermkort osv... gamle innholdet skal over til han andre svogeren som har en gammel P3 800mhz osv... Anyways skal fikse på 2 pc'r og belløningen blir en p3 hk+p3 800mhz cpu+128mb sdram+tnt2 pro+ audigy kort (forhåpentligvis) Får litt annet snacks også. Mangler bare disk og kabinett med strømforsyning så har eg en whatever server. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 hm, er det noen som vet om American Psycho-filmen er bra? Leste nettopp ut boka, og tenkte på å kjøpe DVD'en, men jeg lurer altså på om det er et godt kjøp. Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Anyways skal fikse på 2 pc'r og belløningen blir en p3 hk+p3 800mhz cpu+128mb sdram+tnt2 pro+ audigy kort (forhåpentligvis) Får litt annet snacks også. Mangler bare disk og kabinett med strømforsyning så har eg en whatever server. Blir en fin filserver elns det. ****** så heldig du er nå for tiden! Gratis 8mbps fra NGT og en brukbar pc bare for å fikse en pc eller to. Du vil vel ikke sånn tilfeldigvis dele litt med meg? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 heldig og heldig. Fikk utrolig nedsig da de hundene eg hadde sett var solgt. tilåmed i østlandet. bare tisper igjen. Vil ikke ha tispe. Vil ha hann hund. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Omg eg kjeder meg!!! Vil grine av kjedsomhet. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Alkoholen er din venn Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 * nikkor skal bli sterk! * Den var bra Natttaaa alle sammen=) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 hm, er det noen som vet om American Psycho-filmen er bra?Leste nettopp ut boka, og tenkte på å kjøpe DVD'en, men jeg lurer altså på om det er et godt kjøp. Ja, den er bra, men jeg synes toern er bedre (siden da er det en psycho bitch i hovedrollen instead). I kveld har jeg bare vært i byen med en venninne, kjøpt is på mc'ern og litt sånt Også har vi planlagt hvor vi skal ha vår nye fotosession Sparks; den nye siggen din ruler Lag litt liv her i natt da....pleeease Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Ooh, American Psycho er ekte go'film. Husker vi var på klassetur med skolen, PÅ GJØVIK AV ALLE FØKKINGS STEDER , vi visste at det kom til å suge. Så vi tok med 14" TV. DVD-spiller og en bag med filmer. Hele klassen satt og så på American Psycho, pressa inn i et bittelite rom, i stedet for å være det minste aktive i Guds skjønne natur, som det heter på fint. Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Det er slik klasseturer skal være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg