Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*SnowDOG hilser*

 

Idag har eg vært på bursdag selskap hos nevøen min. Skal oppgradere pc'n til den ene svogeren med nytt hk, cpu,ram,skjermkort osv... gamle innholdet skal over til han andre svogeren som har en gammel P3 800mhz osv...

 

Anyways skal fikse på 2 pc'r og belløningen blir en p3 hk+p3 800mhz cpu+128mb sdram+tnt2 pro+ audigy kort (forhåpentligvis)

 

Får litt annet snacks også. Mangler bare disk og kabinett med strømforsyning så har eg en whatever server. :w00t:

Lenke til kommentar
Anyways skal fikse på 2 pc'r og belløningen blir en p3 hk+p3 800mhz cpu+128mb sdram+tnt2 pro+ audigy kort (forhåpentligvis)

 

Får litt annet snacks også. Mangler bare disk og kabinett med strømforsyning så har eg en whatever server. :w00t:

Blir en fin filserver elns det. ****** så heldig du er nå for tiden! Gratis 8mbps fra NGT og en brukbar pc bare for å fikse en pc eller to.

Du vil vel ikke sånn tilfeldigvis dele litt med meg? :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest mafister
hm, er det noen som vet om American Psycho-filmen er bra?

Leste nettopp ut boka, og tenkte på å kjøpe DVD'en, men jeg lurer altså på om det er et godt kjøp.

Ja, den er bra, men jeg synes toern er bedre (siden da er det en psycho bitch i hovedrollen instead). :thumbs: I kveld har jeg bare vært i byen med en venninne, kjøpt is på mc'ern og litt sånt :ermm: Også har vi planlagt hvor vi skal ha vår nye fotosession :p Sparks; den nye siggen din ruler :yes:

 

 

 

Lag litt liv her i natt da....pleeease

Lenke til kommentar

Ooh, American Psycho er ekte go'film. Husker vi var på klassetur med skolen, PÅ GJØVIK AV ALLE FØKKINGS STEDER :mad:, vi visste at det kom til å suge. Så vi tok med 14" TV. DVD-spiller og en bag med filmer. Hele klassen satt og så på American Psycho, pressa inn i et bittelite rom, i stedet for å være det minste aktive i Guds skjønne natur, som det heter på fint.

 

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...