Gjest mafister Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) I dag tryna jeg på jobb foran noen smådigge gutter... De hjalp meg opp og sånt, og lo litt av meg... PINLIG! Endret 17. januar 2004 av Candyfloss Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 I dag tryna jeg på jobb foran noen smådigge gutter... De hjalp meg opp og sånt, og lo litt av meg... PINLIG! Da blir det koselig på jobb resten av dagen *trøste Candyfloss* De smålo sikkert bare av deg fordi de synes at du var så søt. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 HAHAH PT! så nå er du søt Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 HAHAH PT! så nå er du søt Øy! Ikke mobb De fleste venninnene mine sier at jeg er den de kjenner som er greiest mot jenter, så jeg må jo ta vare på ryktet mitt Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg trenger ikke medlidenhet, vet jeg dreit meg ut. Jaja, er ikke noe nytt akkurat.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Watch US troops repeatedly shoot a wounded Iraqi. One US soldier describes what it's like killing an Arab: "It was a good feeling. Afterwards, you're like, Hell, yeah, that was AWESOME! Let's do it again!" Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 HAHAH PT! så nå er du søt Øy! Ikke mobb De fleste venninnene mine sier at jeg er den de kjenner som er greiest mot jenter, så jeg må jo ta vare på ryktet mitt Bare for å få deg i senga.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 HAHAH PT! så nå er du søt Øy! Ikke mobb De fleste venninnene mine sier at jeg er den de kjenner som er greiest mot jenter, så jeg må jo ta vare på ryktet mitt Bare for å få deg i senga.. Mobbing Men nå kan du jo legge meg til i den berømte siggen din: "PT er gentleman" elns Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Kill 'em all "It was a good feeling. Afterwards, you're like, Hell, yeah, that was AWESOME! Let's do it again!" "Hey man, let's try out this new fragmentation round! I betch'a we can kill a guy with one shot through his ass! AWESOME!" Noen som vet hvor mange folk som ble drept av hjemvendende Vietnam-soldater, forresten? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 NÅ er det 20 stk her på vpirs.. WE GOTY IT GOIMT!! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 HAHAH PT! så nå er du søt Øy! Ikke mobb De fleste venninnene mine sier at jeg er den de kjenner som er greiest mot jenter, så jeg må jo ta vare på ryktet mitt Bare for å få deg i senga.. Mobbing Men nå kan du jo legge meg til i den berømte siggen din: "PT er gentleman" elns Siggen er for lang.. skal lage en ny oppdatering.. adawen som må adde den da Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Tihi Thea, jeg går for PT's teori Anyways, bare slapper av i dag. Bare sett litt på teve med brutters og tatt et par pils, samt spist kjøpepizza av typen "classico" (smaker høgg ) Nå skal jeg snekkre litt mer på sida Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Siggen er for lang.. skal lage en ny oppdatering.. adawen som må adde den da Det er jo bare til å fjerne enkelte unødvendige ting fra den: Redigert versjon: term er hot * haltan har stil * bjaa har sykkel * stine er redd * snowdog er våken og kåt * b|real er so3s pappa * zed er EID but h0t too * dimiles er som godteri * vifteovn er høy(ikke fysisk ) * nikkor kan alt om pc * cfd er ccxs følge * IKKE dytt flodhest, da rullern av går'e * thea is ign0rerende * adawen er mod.queen! * waff waff wabby! * PT er gentleman Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 "term er som åge (hotell cæsar ) * halTan prøver.. * bjaa@jesus * snowdog - BØ * breal er tungleser(so) * zed er bare sånn * dimiles er.. ? * vifteovn er digz0r * nikkor skal bli sterk! * cfd vil ofte forklare * flodhest dusjer før date * thea FALLER for gutter * adawen@banan * wabby wants bnc * pt er jentemann" det blir den nye siggen.. hva syntes folket? Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 "term er som åge (hotell cæsar ) * halTan prøver.. * bjaa@jesus * snowdog - BØ * breal er tungleser(so) * zed er bare sånn * dimiles er.. ? * vifteovn er digz0r * nikkor skal bli sterk! * cfd vil ofte forklare * flodhest dusjer før date * thea FALLER for gutter * adawen@banan * wabby wants bnc * pt er jentemann" det blir den nye siggen.. hva syntes folket? PT med store bokstaver takk Siggen din må være en av de diggeste på forumet Hmm.. "jentemann" kan jo feiltolkes _litt_ mye Tror jeg foretrekker "gentleman" Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 dimiles er..? :s hehe dimiles er boarder kan du ta eller så kan du fortsette med dumle greiene hihi.. tilbake fra snow show på tryvann.. var kewlt å kjøre litt brett =D men ALT for mange folk.. 40 min i kø, men vi sneik litt (ja, unnskyld da) og måtte bare stå i 10 min kø for hver gang.. er jeg slem nå? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Upper OG lowercase, takk. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 nei, du er helt normal.. pt: vil bare ha små bokstaver og ja, sigen min er schtilig dimiles: viste ikke helt hva du var var enten soss eller "dimiles er motsatt" *lage dumle avatar* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 soss? halfie, my freend, hvorfor erru'ke på emmessenn? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) SE PÅ MIN AVATAR! ER IKKE DEN 1337? du sa du levde på den andre siden av byen som blir noe bærum eller noe (jeg er ikke flink med sånt ) så da ble du soss Endret 17. januar 2004 av sparks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg