Wabby Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 USA blir rett og slett for dumt... Japan og Kina tar jo helt over nå da... Bedre i bil, har alt av teknologi og nå kan de snart bedre filmer enn USA, BRI og BRII er fete filmer med bra effekter. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Hvor jobber du? I møkkabutikken der jeg jobber har jeg aldri sett et GE skap inne. Men de har begynnt så smått med lcd-tv'er Elkjøp Ålesund. Vi har bestillt slik at vi har 3-4 "side by side" skap inne til vanlig Vi er ikke en stor butikk. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Heya. Her postes det joh hele tiden så rekker ikke lese gjennom alt men... I går så jeg film med en kamerat "Final Destintaion 2" litt rar film igrunn men men... Så døgnet vi...nå er jeg så trøt at jeg holder på og besvimme... Før i dag var jeg i byen, og møte tilfeldig vis en jeg har pratet med på msn i det siste, litt kos var det... Nå skal jeg ned og overnatte oss en kamerat. Ha det bra alle sammen. Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Fælt så jeg kjeder meg da Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Home from work! Idag sa de at jeg mest sannsynelig kommer til å tjene over 40 000 dette året! Diggbart! med 9% skatt eller noe slikern :D:D:D Jobben er så digg.. vi bare diskuterer damer, tester kameraer og sånn.. Ja.. skryti endel de siste dagene *prodigy - smack haltan up* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 *prodigy - smack haltan up* ØYH! Btw: i wanna br you. Trenger cash, og helst en jobb jeg LIKER. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Hvor jobber du? I møkkabutikken der jeg jobber har jeg aldri sett et GE skap inne. Men de har begynnt så smått med lcd-tv'er Elkjøp Ålesund. Vi har bestillt slik at vi har 3-4 "side by side" skap inne til vanlig Vi er ikke en stor butikk. Expert i asker her. Har vel 2-3 vanlige kjøleskap, et par komfyrer og vaskemaskiner inne. tipper maks 30 kvadratmeter hvitevarer og 15-20 med brunevarer. Enormt med lamper. Jippi. JEg jobber i kanskje tidenes dølleste expertbutikk med tanke på vareutvalget. Men de selger syykt mye, snodig egentlig da de ligger 4km fra sentrum. Midt i skogen. Leverer nemlig ting gratis på døra, det jeg driver med. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) ah, endelig hjemme og ferdig på jobb. Huff, kjipt å jobbe kl 11 dagen etter en fest Forresten, dere snakka om parodipost? hva er det for noe? sorry for min SO3-uvitenhet... ...og ja, dama mi kom hjem ikke så lenge etter meg, tror hvertfall det var dama mi Endret 17. januar 2004 av ridgea Lenke til kommentar
Abbern Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Parodipostene er nytenkning på høyt plan. Revolusjon. Virkningene kommer gradvis, og vil overta alt. (Ikke vær sinte folk, jeg er egentlig snill) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Haha! Kjipern med expert uansett! Nå er jeg på slitern igjen. TUBORG og mojito!!! Har laga En full Smoothie maker! med mojito!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Mojito rocker! Ekte nammenamm! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Så nettopp The Dead Zone, med Christopher Walken, ganske god film igrunn. Den følger ikke boka ned til minste detalj, men er fortsatt en av de beste filmatiseringene av SK's bøker. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 MOOOOOOOOOOJIIIIIIIIIIIIIIITOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Det der er SPAM! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 WE GOT IT GOING!! nå har jeg drukket hver dag siden dama gjorde det slutt Lenke til kommentar
fAight Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 ...fordi du er gla' eller fordi du er lei deg? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 De fleste her vet vel at jeg har vært ganske nedafor Lenke til kommentar
fAight Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Oj, sorry...føler med deg SirHartge. Men ikveld må du kose deg med MOOOOOOOOOOJIIIIIIIIIIIIIIITOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO (syns jeg ser deg i Ross-bevegelser, fra Friends, når han er helt "FIIIINE") Endret 17. januar 2004 av ridgea Lenke til kommentar
morfin Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Er det i dag det går hundehjørnet mon tro? *sette på nrk* Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 SNOOOOWBAAAL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg