Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heya.

Her postes det joh hele tiden så rekker ikke lese gjennom alt men...

I går så jeg film med en kamerat "Final Destintaion 2" litt rar film igrunn men men...

Så døgnet vi...nå er jeg så trøt at jeg holder på og besvimme...

Før i dag var jeg i byen, og møte tilfeldig vis en jeg har pratet med på msn i det siste, litt kos var det...

Nå skal jeg ned og overnatte oss en kamerat.

Ha det bra alle sammen. :)

Lenke til kommentar

Hvor jobber du? I møkkabutikken der jeg jobber har jeg aldri sett et GE skap inne. Men de har begynnt så smått med lcd-tv'er :dribble:

Elkjøp Ålesund.

Vi har bestillt slik at vi har 3-4 "side by side" skap inne til vanlig :) Vi er ikke en stor butikk.

Expert i asker her. Har vel 2-3 vanlige kjøleskap, et par komfyrer og vaskemaskiner inne. tipper maks 30 kvadratmeter hvitevarer og 15-20 med brunevarer. Enormt med lamper. Jippi. JEg jobber i kanskje tidenes dølleste expertbutikk med tanke på vareutvalget. Men de selger syykt mye, snodig egentlig da de ligger 4km fra sentrum. Midt i skogen. Leverer nemlig ting gratis på døra, det jeg driver med.

Lenke til kommentar

ah, endelig hjemme og ferdig på jobb. Huff, kjipt å jobbe kl 11 dagen etter en fest :(

Forresten, dere snakka om parodipost? hva er det for noe? sorry for min SO3-uvitenhet...

...og ja, dama mi kom hjem ikke så lenge etter meg, tror hvertfall det var dama mi :p

Endret av ridgea
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...