b-real Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg skal opp en liten tur har jeg bestemt meg for, det varer fra klokka 17.00 til 24.00, så jeg gidder ikke å være der hele tida. Men jeg skal ta en skikklig prat med noen av de hjernevaskede Forslag til dritt jeg kan konfrontere med de? Homofili? Var jesus en non-hetro person? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Hvis man er lenge våken - trenger man mer søvn da enn om man la seg tidligere? Altså - trenger du f.eks 8 timer søvn uansett - eller trenger du flere timer hvis du har vært lenge våken? Og hva er dette med at om du er våken i over 24t så kan du ikke ta igjen søvnen? Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Da spilte de ACDC - Highwat to hell i kirka, og da begynte mange av de gamle damene å grine, for dette var så fælt altså Traff forresten på en fyr som ville frelse meg når jeg var på vei hjem fra skolen er forleden Han hadde med seg en bunke med Vakttårnet, diverse andre hefter, og en sekk ( ! ) med bøker om "Verdensomspennende sikkerhet under Fredsfyrsten (Jesus)" Takket ja, tenkte det kunne være morsomt å lese Det som var en smule ironisk var at jeg gikk og hørte på Highway to hell når han stoppet meg (tror ikke han hørte det) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Hehe, Jehovas vitner er plagsomme...Husker jeg skremte en da han kom på døra engang Men, vaktårnet egner seg ganske godt til å fyre opp peisen med og Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Har vurdert skilt på døra som ber de pelle seg vekk. Kan ikke de bare holde seg for seg selv? Må de absolutt plage meg? Hathat. Blir jo ikke akuratt kristen av å få et blad heller. EDIT: tenk hvis de hadde funnet ut hvordan postkassa virker. Man åpner lokket og putter bladene nedi. Man trenger ikke å ringe på og overlevere de personlig. Endret 17. januar 2004 av sjefen_ Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Blir jo ikke akuratt kristen av å få et blad heller. Nope, men bladene brenner godt og kan være morsomme å lese en sen januarnatt Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Blir jo ikke akuratt kristen av å få et blad heller. Nope, men bladene brenner godt og kan være morsomme å lese en sen januarnatt Og her kommer postkassa inn. Putt de der. Er ikke såå vanskelig, enhver 12-åring som går med avisa klarer det, ingen har beskyldt jehovas vitner for å være smarte, men herregud.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Go bjaa go bjaa! Sånne kristne møter er dritt kule å være med i. Tro meg de kristne bertene er ikke så uskyldig som de later som de er. belivie u me. Forresten så vet eg alt om sånne kristne som de. Altså.....nei gidder ikke fortelle. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 De drar jo ofte på turer osv. Hvis det er bare ungdommer så går det ikke ann at de holder seg i skinnet. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Nå drar jeg snart til en jente jeg liker..vi skal se film og greier. Noen som har noen tips, så jeg ikke driter meg totalt ut? *hoppe i dusjen* Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 du gjode nettopp det riktige.... : hoppe i dusjen =) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 yay, fikk endelig tak i The Stand & The Dead Zone på vhs . Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 du gjode nettopp det riktige.... : hoppe i dusjen =) Hehe, yeah! Vel, nå turer jeg, ser fram til en koselig kveld Later folks! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Nå drar jeg snart til en jente jeg liker..vi skal se film og greier. Noen som har noen tips, så jeg ikke driter meg totalt ut? *hoppe i dusjen* Gå Flode! Vi kan jo ramse opp "standardtipsene": * Vær deg selv * Ikke lukt dritt * Ikke gå for fort frem * Ikke vær overlegen Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Nå drar jeg snart til en jente jeg liker..vi skal se film og greier. Noen som har noen tips, så jeg ikke driter meg totalt ut? *hoppe i dusjen* Gå Flode! Vi kan jo ramse opp "standardtipsene": * Vær deg selv * Ikke lukt dritt * Ikke gå for fort frem * Ikke vær overlegen Words from doctor loove Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Najs One Halfie! Hvis du i tillegg kanskje har med en blomst (?) elns blir det bra! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Najs One Halfie!Hvis du i tillegg kanskje har med en blomst (?) elns blir det bra! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Morsome nyheter: http://www.kingsize.no/kingsize/?action=re...=1535&sc=1&str= Som sagt. Hiphop kommer til å dominere mer enn det allerede gjør. Blir større og større. Endret 17. januar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2004 Morsome nyheter: http://www.kingsize.no/kingsize/?action=re...=1535&sc=1&str= Som sagt. Hiphop kommer til å dominere mer enn det allerede gjør. Blir større og større. Jess, nok en utrolig kynisk metode for å prøve å sanke "svarte" stemmer i USA. Flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg