Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da spilte de ACDC - Highwat to hell i kirka, og da begynte mange av de gamle damene å grine, for dette var så fælt altså :p

:lol:

Traff forresten på en fyr som ville frelse meg når jeg var på vei hjem fra skolen er forleden :p

Han hadde med seg en bunke med Vakttårnet, diverse andre hefter, og en sekk ( ! ) med bøker om "Verdensomspennende sikkerhet under Fredsfyrsten (Jesus)"

Takket ja, tenkte det kunne være morsomt å lese :thumbs:

Det som var en smule ironisk var at jeg gikk og hørte på Highway to hell når han stoppet meg (tror ikke han hørte det) :p

Lenke til kommentar

Har vurdert skilt på døra som ber de pelle seg vekk. Kan ikke de bare holde seg for seg selv? Må de absolutt plage meg? Hathat. Blir jo ikke akuratt kristen av å få et blad heller.

 

EDIT: tenk hvis de hadde funnet ut hvordan postkassa virker. Man åpner lokket og putter bladene nedi. Man trenger ikke å ringe på og overlevere de personlig.

Endret av sjefen_
Lenke til kommentar
Blir jo ikke akuratt kristen av å få et blad heller.

Nope, men bladene brenner godt og kan være morsomme å lese en sen januarnatt :p

Og her kommer postkassa inn. Putt de der. Er ikke såå vanskelig, enhver 12-åring som går med avisa klarer det, ingen har beskyldt jehovas vitner for å være smarte, men herregud....

Lenke til kommentar
Nå drar jeg snart til en jente jeg liker..vi skal se film og greier. Noen som har noen tips, så jeg ikke driter meg totalt ut?

 

*hoppe i dusjen*

Gå Flode!

 

Vi kan jo ramse opp "standardtipsene":

 

* Vær deg selv

* Ikke lukt dritt

* Ikke gå for fort frem

* Ikke vær overlegen

Words from doctor loove

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...