Wabby Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 [02:37] * phunkee has joined #hw.no [02:37] * X sets mode: +o phunkee [02:37] * Tjalve- has quit IRC (Read error: Connection reset by peer) [02:37] <phunkee> skit [02:37] <phunkee> hele PCen gikk i gulvet [02:37] <^Wabby^> phunkee my bitsj [02:37] <N3m0> haha [02:37] <^Wabby^> vær snill med den da [02:37] * phunkee has quit IRC (Quit) [02:37] <^Wabby^> eller ikke Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 noen som spanderer en shot? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Fiskepinna.... Kom til meg på lørdagskveld så får du som mange kroppen din klarer. Har investert en del alkohyler =) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 I see you dudes, kom hjem nå. Mobber Tor på MSN (aka zed) og skal legge meg nå. Natt! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Alkohyl? lol. Nå er eg trøtt. sett 4 smallville episoder på rad så nå er eg redd og kommer til å drømme om smallville. Har skjedd før at hvis eg driver med noe konstant i flere timer før eg legger meg så drømmer eg om det. :S God natt. Lenke til kommentar
zed Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 I see you dudes, kom hjem nå. Mobber Tor på MSN (aka zed) og skal legge meg nå. Natt! Yeah rite. Jeg ser på Freddy got fingerd @ lan, plz stfu. Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Argh! Ble tvunget til å stå opp klokken 09:45 for å spise frokost med familien, og siden søsteren min skal spille håndballkamp om ikke så lenge, så spiste vi altfor tidlig Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Tidenes dilemma Ei kjerring jeg liker (som er kristen ) lurte på om jeg ville bli med på Celebration (sånn "fest" for hjernevaskede ungdom). Så, hva skal jeg gjøre? Skal jeg bli med der for å få mer kontakt? Eller skal jeg drite i kirke greiene? Er samme plassen som jeg ble komfirmert...Jeg konfirmerte meg kristlig Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Tidenes dilemma Ei kjerring jeg liker (som er kristen ) lurte på om jeg ville bli med på Celebration (sånn "fest" for hjernevaskede ungdom). Så, hva skal jeg gjøre? Skal jeg bli med der for å få mer kontakt? Eller skal jeg drite i kirke greiene? Er samme plassen som jeg ble komfirmert...Jeg konfirmerte meg kristlig Kjør på, renn over henne og se hva det blir til... Det kan være du synes Celebration er helt topp som underholdning, sikkert masse å le av der. Prøv noe nytt, lev livet og kos deg! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Bare pass på at ikke du blir hjernevasket. Kjør på, at hun vil ha deg med er jo positivt. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hmm, jeg skal tenke på saken Hadde hvert kult å hatt med kamera, så skulle dere fått se hjernevaska kristne som gråter pga. alle syndene de har gjort og sånt Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hmm, jeg skal tenke på saken Hadde hvert kult å hatt med kamera, så skulle dere fått se hjernevaska kristne som gråter pga. alle syndene de har gjort og sånt Tror du må passe på med å legge ut bilder fra sånne sammenkomster...Om noen av de andre oppdager deg blir du nok headhuntet inn i forbannelsen varme ild til evig tid Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 æhæ. Gjør det. Du får vel en opplevelse for livet. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hmm, jeg skal tenke på saken Hadde hvert kult å hatt med kamera, så skulle dere fått se hjernevaska kristne som gråter pga. alle syndene de har gjort og sånt Tror du må passe på med å legge ut bilder fra sånne sammenkomster...Om noen av de andre oppdager deg blir du nok headhuntet inn i forbannelsen varme ild til evig tid søren klype, det må da for all del ikke skje. (kan jo alltids bare be om tilgivelse ) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hæhæ Får se hva som faller meg inn, om jeg ikke finner på noe bedre i kveld, så stikker jeg opp en tur. Har hvert på dette før engang, jeg orka ikke så se på de kjedlige greiene, og presten lurte på om han kunne få lov til å be for meg Men jeg lot han ikke gjøre det, jeg ba han heller be når han kom hjem, så kunne han la tilfeldighetene prøve å hjernvaske meg istedet.. Da ble han lei seg Dette er en gammel prest da, så han hadde onkelen min også når han var konfirmant. Da spilte de ACDC - Highwat to hell i kirka, og da begynte mange av de gamle damene å grine, for dette var så fælt altså Lenke til kommentar
Con Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Aaahh... Lørdags morgen... Snart på fest og drikke MASSE!!!! Så på byn og finne moren til mine fremtidige barn Hadde det bare ikke vært for at jeg var så j***ig trøtt *koke kaffe* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hmm, jeg skal tenke på saken Hadde hvert kult å hatt med kamera, så skulle dere fått se hjernevaska kristne som gråter pga. alle syndene de har gjort og sånt Dra og sett deg ned å start en provoserende samtale om kristendomen. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg skal opp en liten tur har jeg bestemt meg for, det varer fra klokka 17.00 til 24.00, så jeg gidder ikke å være der hele tida. Men jeg skal ta en skikklig prat med noen av de hjernevaskede Forslag til dritt jeg kan konfrontere med de? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Da jeg konfirmerte meg klarte vi å få presten til å si at det adam og eva greiene ikke var sant. Det var bare en illustrasjon osv. Herlig var det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg