Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

[02:37] * phunkee has joined #hw.no

[02:37] * X sets mode: +o phunkee

[02:37] * Tjalve- has quit IRC (Read error: Connection reset by peer)

[02:37] <phunkee> skit

[02:37] <phunkee> hele PCen gikk i gulvet :(

[02:37] <^Wabby^> phunkee my bitsj

[02:37] <N3m0> haha

[02:37] <^Wabby^> vær snill med den da

[02:37] * phunkee has quit IRC (Quit)

[02:37] <^Wabby^> eller ikke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tidenes dilemma :p

 

Ei kjerring jeg liker (som er kristen :thumbdown: ) lurte på om jeg ville bli med på Celebration (sånn "fest" for hjernevaskede ungdom). Så, hva skal jeg gjøre? Skal jeg bli med der for å få mer kontakt? Eller skal jeg drite i kirke greiene? Er samme plassen som jeg ble komfirmert...Jeg konfirmerte meg kristlig :thumbdown:

Lenke til kommentar
Tidenes dilemma :p

 

Ei kjerring jeg liker (som er kristen :thumbdown: ) lurte på om jeg ville bli med på Celebration (sånn "fest" for hjernevaskede ungdom). Så, hva skal jeg gjøre? Skal jeg bli med der for å få mer kontakt? Eller skal jeg drite i kirke greiene? Er samme plassen som jeg ble komfirmert...Jeg konfirmerte meg kristlig :thumbdown:

Kjør på, renn over henne og se hva det blir til... Det kan være du synes Celebration er helt topp som underholdning, sikkert masse å le av der. Prøv noe nytt, lev livet og kos deg!

Lenke til kommentar
Hmm, jeg skal tenke på saken :cool:

Hadde hvert kult å hatt med kamera, så skulle dere fått se hjernevaska kristne som gråter pga. alle syndene de har gjort og sånt ;)

Tror du må passe på med å legge ut bilder fra sånne sammenkomster...Om noen av de andre oppdager deg blir du nok headhuntet inn i forbannelsen varme ild til evig tid

Lenke til kommentar
Hmm, jeg skal tenke på saken  :cool:

Hadde hvert kult å hatt med kamera, så skulle dere fått se hjernevaska kristne som gråter pga. alle syndene de har gjort og sånt ;)

Tror du må passe på med å legge ut bilder fra sånne sammenkomster...Om noen av de andre oppdager deg blir du nok headhuntet inn i forbannelsen varme ild til evig tid

søren klype, det må da for all del ikke skje.

 

(kan jo alltids bare be om tilgivelse :p)

Lenke til kommentar

Hæhæ :lol:

 

Får se hva som faller meg inn, om jeg ikke finner på noe bedre i kveld, så stikker jeg opp en tur. Har hvert på dette før engang, jeg orka ikke så se på de kjedlige greiene, og presten lurte på om han kunne få lov til å be for meg :p

Men jeg lot han ikke gjøre det, jeg ba han heller be når han kom hjem, så kunne han la tilfeldighetene prøve å hjernvaske meg istedet.. Da ble han lei seg :p Dette er en gammel prest da, så han hadde onkelen min også når han var konfirmant. Da spilte de ACDC - Highwat to hell i kirka, og da begynte mange av de gamle damene å grine, for dette var så fælt altså :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...