Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NÅr jeg skal ha meg amerikansk side by side skap, så blir det General Electrics. Det er de beste skapene.

Hvor mye koster det?

Har det Isbit maskin?

Og hvor får man kjøpt det?

De koster fra 25k for en kjipern utgave. Vi har inne en alu modell til 27k, et ok skap. Elkjøp eller andre foretninger kan bestille slike skap.

Hvor jobber du? I møkkabutikken der jeg jobber har jeg aldri sett et GE skap inne. Men de har begynnt så smått med lcd-tv'er :dribble:

 

Har føkka forstillinga på bilen på jobb, må svinge littegrann på rattet for at bilen skal gå rett fram. Men rister ikke da, testa til 140 idag, rista ikke mer enn før :p Håper ikke sjefen klarer å spore det til meg.

Lenke til kommentar
Burn futhermucker, burn!

Noen har tatt seg en dram.....tror eg..... :roll:

 

Edit: Nevermind. så det nå.

 

PT: kjedet meg så voldsomt at eg kom på at eg har ørten sesonger med forskjellige serier. Er endelig ferdig med sesong2 av smallville. Nå skal eg straks begynne på sesong3. Den er blitt spennede som faan!!! :dribble:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Davs dudes and dudettes! SnowDOG_, den neste serien du skal laste ned er "Red Dwarf"! Noe morsommere skal du lete lenge etter =)

 

JEg er forøvrig latterlig trøtt nå, men overlever av denne grunn: Jeg har fått massasje ikveld, og er derfor, til stor forandring, ikke stiv i nakke eller rygg! Oh, what a beautiful feeling! Halfie, gjør som meg, skaff deg "jobb" i parkplanleggingsvesenet.. ER uberchill, får penger for det, og får glimrende brettparkforhold i bakken.. Kan det bli bedre? =) Fikk ordna det så vi leier alle railsene til folgefonna om vinteren... Ahhh det betyr mange gode rails! Mange! (og vi har pipefres.. avtalen går ut på at folgefonna får pipefresen vår på sommern, mens vi får railsene deres på vintern.. yeah what a deal!)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...