fAight Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 ****** glemte å ta med hjem dama, ho er fortsatt på festen.............jaja....orker ikke å hente ho Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 ridgea skrev: ****** glemte å ta med hjem dama, ho er fortsatt på festen.............jaja....orker ikke å hente ho go you! Ring henne ihvertfall da! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 ridgea skrev: ****** glemte å ta med hjem dama, ho er fortsatt på festen.............jaja....orker ikke å hente ho whups Ikke hør på haltan, ikke ring. Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 ridgea skrev: ****** glemte å ta med hjem dama, ho er fortsatt på festen.............jaja....orker ikke å hente ho Tabbe 2k! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Tabbe 2k3 spør du meg... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 argh! de "parodi postene" kan brenne Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hva er en parodi post? hm? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Burn futhermucker, burn! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 SirHartge skrev: bjaa skrev: SirHartge skrev: NÅr jeg skal ha meg amerikansk side by side skap, så blir det General Electrics. Det er de beste skapene. Hvor mye koster det? Har det Isbit maskin? Og hvor får man kjøpt det? De koster fra 25k for en kjipern utgave. Vi har inne en alu modell til 27k, et ok skap. Elkjøp eller andre foretninger kan bestille slike skap. Hvor jobber du? I møkkabutikken der jeg jobber har jeg aldri sett et GE skap inne. Men de har begynnt så smått med lcd-tv'er Har føkka forstillinga på bilen på jobb, må svinge littegrann på rattet for at bilen skal gå rett fram. Men rister ikke da, testa til 140 idag, rista ikke mer enn før Håper ikke sjefen klarer å spore det til meg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) psilocybe skrev: Burn futhermucker, burn! Noen har tatt seg en dram.....tror eg..... Edit: Nevermind. så det nå. PT: kjedet meg så voldsomt at eg kom på at eg har ørten sesonger med forskjellige serier. Er endelig ferdig med sesong2 av smallville. Nå skal eg straks begynne på sesong3. Den er blitt spennede som faan!!! Endret 16. januar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Davs dudes and dudettes! SnowDOG_, den neste serien du skal laste ned er "Red Dwarf"! Noe morsommere skal du lete lenge etter =) JEg er forøvrig latterlig trøtt nå, men overlever av denne grunn: Jeg har fått massasje ikveld, og er derfor, til stor forandring, ikke stiv i nakke eller rygg! Oh, what a beautiful feeling! Halfie, gjør som meg, skaff deg "jobb" i parkplanleggingsvesenet.. ER uberchill, får penger for det, og får glimrende brettparkforhold i bakken.. Kan det bli bedre? =) Fikk ordna det så vi leier alle railsene til folgefonna om vinteren... Ahhh det betyr mange gode rails! Mange! (og vi har pipefres.. avtalen går ut på at folgefonna får pipefresen vår på sommern, mens vi får railsene deres på vintern.. yeah what a deal!) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 ovnevifte: Har sett den...så de når det gikk på nrk2 for noen år siden. Det har vel ikke kommet nye eller....? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Folgefonna har najs rails Ihvertfall det jeg har sett av de. Lange, kinka jævler Hummsummarumm, jge er TRØTT jeg også. Dessuten er jeg ÜBERSTØL. Jeg vil også ha en dame, og spess om hun kan massere meg etter en lang dag @ bakke. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 JAja nå skal eg ut og være litt sosial med noen venner. Bedre sent enn aldri. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 but still 1337! *rippe prodigy album* natta! jobb kl 10 imorgo! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Jonki skrev: argh! de "parodi postene" kan brenne burned Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Mr.Ueland skrev: Jonki skrev: argh! de "parodi postene" kan brenne burnt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Mr.Ueland skrev: Jonki skrev: argh! de "parodi postene" kan brenne burned Syns forsatt du var for snill. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hjemme Lagt meg i senga, pussa tanna og skal slappe litt av før jeg legger meg til å sove. Imorgen blir en hard og alkoholrik kvled Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg