sparks Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 Fy ******! Jeg har skutt gullfuglen! Denne jobben ROKKRE! Har testa kamera, solgt telefoner, skifta reklamer og masse stuff :D DIGZ=R Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Drikkings ridgea? *gjenta spm. om hvor i Oslo sparks bor og alder* Endret 16. januar 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 Allerede sagt the though alder, 15 (16 i mai), hauketo/kolbotn/prinsdal/holmlia.. litt midt i mellom Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 Fy ******! Jeg har skutt gullfuglen! Denne jobben ROKKRE! Har testa kamera, solgt telefoner, skifta reklamer og masse stuff :D DIGZ=R Skiftet reklamer og alt? WOW Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 Fy ******! Jeg har skutt gullfuglen! Denne jobben ROKKRE! Har testa kamera, solgt telefoner, skifta reklamer og masse stuff :D DIGZ=R Skiftet reklamer og alt? WOW Neida, men altså.. Det er utrolig hyggelig folk som jobber der.. Tar skikkelig hensyn til at jeg er ny og sånn Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 Fett da! Da bor du året yngre enn meg da sparks Også bor du sånn ca. på andre siden av byen, men fett at det er kewle oslodudes i so3. Lenke til kommentar
zed Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 Jess, så ikke g33kza tar over eller hva DiMiles? *LAN* ! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 Fett da! Da bor du året yngre enn meg da sparks Også bor du sånn ca. på andre siden av byen, men fett at det er kewle oslodudes i so3. kewl oslodude?! ok, jeg er ganske heftig kul.. men ikke si det til noen men takk og i ligemåde Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 Haha Tor. bilde sparks? () Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 Må få tatt ett da.. har sånn voksen sveis nå.. som jeg bruker når jeg jobber lol Har et gammelt ett her.. skamese Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 OBS: gammelt, har ikke langt hår.. er ca 5 mnd gammalt.. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 ...jau, nå flyttes vorsespielt over til naboen...samme for meg, bare det er mere tequila...l8r folks..! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 Samsung på tilbud hvor jeg bor... 10k for dobbelt skap med en fryseside og en kjøleside, to separate system og isbitmaskin... Det er stor forskjell på kvalitet på samsung og GE! Jeg skal vertfall legge pengene i et skikkelig skap Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 Så dødt det ble. Alle gjør vel på noe kult. Bare eg som kjeder meg vist. :/ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 WHA! Jens: Ole MArtin (aka. sparks) er 2, ikke 1, år yngre en deg Menmen, jeg har stått snåvvbård siden kl. 18.00 til omtrent NUH (fikk hustlah en ride home, fo' chizzle!). Var herlige forholder, lite folk, hyggelige folk fra klassen og venner. Je, kult å kappkjøre med hele gjengen og vinne HVER gang Ellers er det litt døvt at de ikke har fått opp boardparken skikkelig ENDA, bare et par dårlig plasserte og enda verre belyste (VIKTIG!!!) rails, menmen, i will survive. Pipen ser ut til å ta form etterhvert også, kanskje den kan kjøres til uka? Nå skal jeg dusje og ete pitsa Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 Vel, har i alle fall gjort noe kult tidligere i kveld. Fae*skap. Gleder meg som en unge til han jeg gjorde det mot, finner det ut i morgen, og konfronterer meg med det. Da skal jeg spille dum, og late som jeg ikke vet noe Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 Så dødt det ble. Alle gjør vel på noe kult. Bare eg som kjeder meg vist. :/ Nope, du er ikke alene. Skal vi kjede oss sammen? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 Der tok jeg kvelden....ikke mere tequila med andre ord....ijs, jobbe imorra tidlig.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 JEeeeEeEz @ newb with "parodiposter" Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2004 Who cares? Det er jo bare 3 tråder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg