Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Aiiih :yes: Vært og handlet ALENE nå, handlet for over 2000 kr... Jeg trengte det meste, da! :yes: I dag skal en gutt komme hit og se film, er home alone vettu...! :yes:

 

Ps: Jeg har også drømt om forummedlemmer :wow:

Lenke til kommentar

Jeg også har vært og handlet. ******* matvarer og crap.. jeg fikk neglebit da jeg kom inn døren - og jeg gikk bare fra bussen og hjem (ca 3 min). Det er ****** meg kaldt ute.. Varene veide et tonn, så jeg holdt på å tryne i trappen på vei inn på bussen. I tillegg greide jeg å klemstre tommelen min i et skap MENS jeg hadde neglebit. AU. Møkk altså!

Lenke til kommentar
Jeg har drømt om deg....enough said :lol:

Var eg eller du kjerringen i drømmen? :roll:

 

:p

 

/me venter på å få valpen imorgen. Skal legge ut 8tusen kroner for hunden. :wow: Har lånt meg penger av foreldrene og må begynne å jobbe senest om en måned. Ellers er det ut. Like greit eneste pyet er at eg akkurat nå ikke får jobb hos ngt fordi de allerede har folk så.....

 

Ps valpen blir nå sett av en annen person og hvis han skal kjøpe den så må eg til østlandet å kjøpe en annen. Begge to koster 8k fordi de har premierte foreldre og ett voldsomt stamtavle. Altså dyre rase hunder. Kan altså drive med utstilling hvis hunden blir bra. :love:

 

Gleder meg. :love:

Lenke til kommentar
NÅr jeg skal ha meg amerikansk side by side skap, så blir det General Electrics. Det er de beste skapene.

Hvor mye koster det?

Har det Isbit maskin?

Og hvor får man kjøpt det?

De koster fra 25k for en kjipern utgave. Vi har inne en alu modell til 27k, et ok skap. Elkjøp eller andre foretninger kan bestille slike skap.

Lenke til kommentar
NÅr jeg skal ha meg amerikansk side by side skap, så blir det General Electrics. Det er de beste skapene.

Hvor mye koster det?

Har det Isbit maskin?

Og hvor får man kjøpt det?

De koster fra 25k for en kjipern utgave. Vi har inne en alu modell til 27k, et ok skap. Elkjøp eller andre foretninger kan bestille slike skap.

Samsung på tilbud hvor jeg bor... 10k for dobbelt skap med en fryseside og en kjøleside, to separate system og isbitmaskin...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...