b-real Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hva med din avatar da? Den er 76 x 80 pixels og 5.8 og er lovelig. Jeg tenkte mer på den siste delen av regelrekken, jeg Pff...syns det var en fin avatar jeg Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hehe, jeg har møtt flere forum medlemmer i drømmene mine jeg og, kan blan annet nevne HalTan, og Candyfloss. Ganske weird ja. Og nøyaktig hva gjorde jeg og Thea? CFD! Jeg kommer på minst EN person CFD har drømt om, men ikke flere... Greit da.. Jeg har vell hatt drømmer om de fleste.. Hadde forumtreff engang.... BBC drev og var dørvakt og yppet til bråk og alt.. Han gikk i TRANG tskjorte.. (kroppsbyggerskjorte) ++++ Har drømt om Penta.. (når man SMS`er) sent på natten så er sjansen stor for og tenke på den personen.. Men dette er lenge siden da.... er over 6mnd siden.. *tenke tilbake på tiden hvor han brukte uannmeinnelig masse penger på SMS til penta* *kose haltan* Har btw ikke så forskjellig sveis som deg nå.. det kom ut litt feil ,men er ikke så forskjellig hvis jeg tar gele i håret =) AFRO power Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hehe, jeg har møtt flere forum medlemmer i drømmene mine jeg og, kan blan annet nevne HalTan, og Candyfloss. Ganske weird ja. Og nøyaktig hva gjorde jeg og Thea? *knegg* Dere var ikke i samme drøm, har drømt om deg to ganger, og om Candyfloss en gang. *hirr* Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg VIL trykke på babethread.... men kan ikke *nysgjerrig* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Hehe, jeg har møtt flere forum medlemmer i drømmene mine jeg og, kan blan annet nevne HalTan, og Candyfloss. Ganske weird ja. Og nøyaktig hva gjorde jeg og Thea? *knegg* Dere var ikke i samme drøm, har drømt om deg to ganger, og om Candyfloss en gang. *hirr* Hva drømte du om meg? Meg OG deg? flodhester er rare dyr... @CFD: Har ikke "afro" i sin rette forstand nå. Har sånn halvlangt, bølgete hår Digg sveis0r Endret 16. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg VIL trykke på babethread.... men kan ikke *nysgjerrig* og akkurat nå som eg postet noen bilder av noen venniner av meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jobb? Åh...stakkars deg *trykke på* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 @CFD: Har ikke "afro" i sin rette forstand nå. Har sånn halvlangt, bølgete hår Digg sveis0r Jeg har en 70tallssveis jeg nå.. 60tallet og kanskje.. http://home.no/stlover/cfd.JPG Det er det bildet som sitter på bankkortet mitt Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Snowdog & B|real - Slemmt av dere... Bare vent til jeg komme hjem. Skal overta hele thread'n Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hehe, jeg har møtt flere forum medlemmer i drømmene mine jeg og, kan blan annet nevne HalTan, og Candyfloss. Ganske weird ja. Og nøyaktig hva gjorde jeg og Thea? *knegg* Dere var ikke i samme drøm, har drømt om deg to ganger, og om Candyfloss en gang. *hirr* Hva drømte du om meg? Meg OG deg? flodhester er rare dyr... Tja, jeg kan jo si at du gikk i en rosa, trang trikot, mens du sang på aqua - barbie girl. Så leide vi hotellrom...og ja..resten overlater jeg til fantasien nei seriøst, husker ikke hva jeg drømte jeg, husker bare at du var der, og at vi prata sammen og greier, vær trygg, det skjedde ikke noe! Men hadde du vært en flodhest derimot...åhåhåhå. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Drømte engang at eg ***** haltan som fan. Merkelig egentlig :S CFD: Var den tredje pesonen i en slags 3kant? At du hva? Vel, jeg har ikke drømt om dere som jeg husker. Måtte i såfall være et mareritt som jeg har fortrengt Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Drømte engang at eg ***** haltan som fan. Merkelig egentlig :S CFD: Var den tredje pesonen i en slags 3kant? At du hva? Vel, jeg har ikke drømt om dere som jeg husker. Måtte i såfall være et mareritt som jeg har fortrengt Du vet hvor Pervers jeg er Mario... Hvorfor trenger du og spørre? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Drømte engang at eg ***** haltan som fan. Merkelig egentlig :S CFD: Var den tredje pesonen i en slags 3kant? *prøve å ikke visualisere* Faaaaaaen! "Mariiiiooooo, Mariooo, my sugarboy! Can i pllease, please, pleeeease be the girl toodaay?" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Dogs will be dogs. Dogs = gay? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Dogs will be dogs. Dogs = gay? Jeg tror du kan slappe av. This just in Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Skapet mitt er tøft ja!! NÅr jeg skal ha meg amerikansk side by side skap, så blir det General Electrics. Det er de beste skapene. Har bare 2 flasker vin i skapet da.. Er tøft med blått lys da!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg