Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, jeg har møtt flere forum medlemmer i drømmene mine jeg og, kan blan annet nevne HalTan, og Candyfloss. Ganske weird ja.

:scared: Og nøyaktig hva gjorde jeg og Thea? :mrgreen:

 

CFD! hug2.gif

 

Jeg kommer på minst EN person CFD har drømt om, men ikke flere... :ermm:

Greit da.. Jeg har vell hatt drømmer om de fleste.. Hadde forumtreff engang.... BBC drev og var dørvakt og yppet til bråk og alt.. Han gikk i TRANG tskjorte.. (kroppsbyggerskjorte) ++++

 

Har drømt om Penta.. (når man SMS`er) sent på natten så er sjansen stor for og tenke på den personen.. Men dette er lenge siden da.... er over 6mnd siden.. *tenke tilbake på tiden hvor han brukte uannmeinnelig masse penger på SMS til penta*

 

*kose haltan* Har btw ikke så forskjellig sveis som deg nå.. det kom ut litt feil ,men er ikke så forskjellig hvis jeg tar gele i håret =) AFRO power :p

Lenke til kommentar
Hehe, jeg har møtt flere forum medlemmer i drømmene mine jeg og, kan blan annet nevne HalTan, og Candyfloss. Ganske weird ja.

:scared: Og nøyaktig hva gjorde jeg og Thea? :mrgreen:

 

*knegg*

Dere var ikke i samme drøm, har drømt om deg to ganger, og om Candyfloss en gang.

*hirr*

:(

 

Hva drømte du om meg? :scared:

 

Meg OG deg? :ermm:

 

flodhester er rare dyr...

 

@CFD: Har ikke "afro" i sin rette forstand nå. Har sånn halvlangt, bølgete hår :) Digg sveis0r :)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Hehe, jeg har møtt flere forum medlemmer i drømmene mine jeg og, kan blan annet nevne HalTan, og Candyfloss. Ganske weird ja.

:scared: Og nøyaktig hva gjorde jeg og Thea? :mrgreen:

 

*knegg*

Dere var ikke i samme drøm, har drømt om deg to ganger, og om Candyfloss en gang.

*hirr*

:(

 

Hva drømte du om meg? :scared:

 

Meg OG deg? :ermm:

 

flodhester er rare dyr...

 

Tja, jeg kan jo si at du gikk i en rosa, trang trikot, mens du sang på aqua - barbie girl. Så leide vi hotellrom...og ja..resten overlater jeg til fantasien ;)

 

nei seriøst, husker ikke hva jeg drømte jeg, husker bare at du var der, og at vi prata sammen og greier, vær trygg, det skjedde ikke noe! Men hadde du vært en flodhest derimot...åhåhåhå.

Lenke til kommentar
:laugh: Drømte engang at eg ***** haltan som fan. Merkelig egentlig :S

 

CFD: Var den tredje pesonen i en slags 3kant?  :roll:

At du hva?

Vel, jeg har ikke drømt om dere som jeg husker. Måtte i såfall være et mareritt som jeg har fortrengt :p

Du vet hvor Pervers jeg er Mario... Hvorfor trenger du og spørre? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...