CreatureCanis Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 siden vi ikke vet hva vi skal skrive nå , så skriver vi så lite som mulig ,men så mye at alle skal se at man er aktiv. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Nettopp..! Menneh.. Jeg skrev faktisk litt da.. Men det er fordi jeg ikke har noe spesielt og fortelle.. Hvis noen skjønner.. (?) Jeg trodde Halden var en by oppe i nordnorge inntil helt nylig.. heh.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Wtf er det som skjer med fjortisser for tiden? Er ikke så lenge siden eg var fjortiss men vi gikk ikke rundt som det der. Ikke til fremmede menn ihvertfall. Er litt sjokkert. :S `hehe jeg hadde vært litt bekymret hvis du hadde gått til fremmede menn å sagt at du var kåt som 14tiss...Mange gamle karer som tar i på ung gutterumpe Anyways, får vel se blow da. Skal sette den på lasting når jeg kommer hjem. Planlegger å se Pirates of the Caribbian på nytt igjen å kose meg med noen øl. Men det blir da ikke før i halv 8 tiden Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 var en yr rundt 30 som fukka trøbbel helt uten grunn, klappa til meg med flat hånd forå få meg til å slå tilbake.... det jore jeg ike, så da flipet det for han, jeg skulle hjemm og da fulgte han etter meg! syk fyr.............. Sku berre ha latt da dratt te meg så kunne eg annmeldt han!! Lenke til kommentar
Term Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 siden vi ikke vet hva vi skal skrive nå , så skriver vi så lite som mulig ,men så mye at alle skal se at man er aktiv. Det viktige er jo da at det skal være så lite interesant som mulig da. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Og da er jeg hjemme Festen på jobben ble bra. mange bra damer og mye galliano. Og i morgen skal jeg til Arendal, nvoetfiv, send meg en pm med nr ditt om du er hypp på å komme deg ut da LOL, ringte penta istad. Lovte henne å ringe når jeg var full... Hun sov og var skikkelig i koma, forstod ikke en meter av det hun sa.. Trur vi ble enige om at vi snakkas i morgen.. hehe Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 * HalTan er fra nå av en stor øl-trakt fan Det er den ultimate måten å drikke kjappt på... Det har seg nemmlig slik at vi brukte så lang tid på å FINNE festen i går, at når vi først var framme gjaldt det å drekka FORT Så dro noen frem den gode gammle trakta, og det var jo bare kongelig... en halvliter iskald pils på 5-6 sekunder (tror jeg)... noe jeg aldri ville klart uten trakt (persen er 0,33 rett ned) men når dere først prater om halloween-folka: FYSATAN så plagsomme de er... kom i ett sett også! BAH BAH BAH! Jeg endte også opp med å henge opp lapp på døra før jeg stakk... en lang og forklarende lapp til foreldrene... og en liten "PELL DERE UNNA IKKE NOE DIGG HER"-notis til barna... jaja... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Vel, jeg var ikke plaget av noen unger i går. Satt nede i grotta og spilte musikk for full mugge (mugge...erm..) så vi hørte ikke klokka oppe I dag er halloween feringa på sortland. Skal bort til broren av en kompis av meg å drikke, så vi får se hva som skjer Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 * HalTan spiller musikk for full mugge (nine inch nails, for de som lurte) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 okeidokei... /me leker seg i PS... Foreløpig resultat: btw adawen: det er ditt øye, ja! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 men når dere først prater om halloween-folka: FYSATAN så plagsomme de er... kom i ett sett også! BAH BAH BAH! Jeg endte også opp med å henge opp lapp på døra før jeg stakk... en lang og forklarende lapp til foreldrene... og en liten "PELL DERE UNNA IKKE NOE DIGG HER"-notis til barna... jaja... Du slapp iaffal å få døra di egga for en enda mindre aggressiv lapp, you lucky bastard. ((((((((((( Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Kasting av Aplsiner re best!! Eneste er at postkassen blir full av olje... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 heh, så når du kaster appelsiner etter folk, blir postkassen din på magisk vis fylt med olje? matolje til og med? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 /me fikk EP i posten i dag fra vår alle kjære Rockatansky... Tusen takk Luke Lovegroove! Det må jeg si, SINNSYKT bra! *digge* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 heh, så når du kaster appelsiner etter folk, blir postkassen din på magisk vis fylt med olje? matolje til og med? Jeg skjønner ikke hvordan det kan ha seg jeg!! *grin* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Ahh sitter hos en kompis og gjør flyene klare og en av batteriene eksploderte :< Har også jaevla vondt i hodet. Tralala la.. Sliter alle med bakrus siden ingen poster lengre? Skulle kanskje være noe fest ikveld men det er små sjangser på at eg blir med. Er sulten men har ikke cash til å kjøpe noe digg. Har egentlig lyst å gå hjem. :!: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 /me fikk EP i posten i dag fra vår alle kjære Rockatansky... Tusen takk Luke Lovegroove! Det må jeg si, SINNSYKT bra! *digge* Jeg fikk også. Nå skal jeg på kino med Thea og Aleks. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg er så styrke trening blanda med fotball og fylle støl at jeg angrer på at jeg sto opp i dag..(eller på at jeg la meg i går) Har ikke vondt i hodet though.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg tror jeg har spist tiss.. oppdatering kommer senere,, Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 drukket heter det vel da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg