Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wtf er det som skjer med fjortisser for tiden? Er ikke så lenge siden eg var fjortiss men vi gikk ikke rundt som det der. Ikke til fremmede menn ihvertfall. Er litt sjokkert. :S

`hehe jeg hadde vært litt bekymret hvis du hadde gått til fremmede menn å sagt at du var kåt som 14tiss...Mange gamle karer som tar i på ung gutterumpe :p

Anyways, får vel se blow da. Skal sette den på lasting når jeg kommer hjem. Planlegger å se Pirates of the Caribbian på nytt igjen å kose meg med noen øl. Men det blir da ikke før i halv 8 tiden :)

Lenke til kommentar

var en yr rundt 30 som fukka trøbbel helt uten grunn, klappa til meg med flat hånd forå få meg til å slå tilbake.... det jore jeg ike, så da flipet det for han, jeg skulle hjemm og da fulgte han etter meg! syk fyr..............

Sku berre ha latt da dratt te meg så kunne eg annmeldt han!!

Lenke til kommentar

Og da er jeg hjemme ;)

Festen på jobben ble bra. mange bra damer og mye galliano. Og i morgen skal jeg til Arendal, nvoetfiv, send meg en pm med nr ditt om du er hypp på å komme deg ut da :D

LOL, ringte penta istad. Lovte henne å ringe når jeg var full... Hun sov og var skikkelig i koma, forstod ikke en meter av det hun sa.. Trur vi ble enige om at vi snakkas i morgen.. hehe

Lenke til kommentar

* HalTan er fra nå av en stor øl-trakt fan :D

Det er den ultimate måten å drikke kjappt på... :D

Det har seg nemmlig slik at vi brukte så lang tid på å FINNE festen i går, at når vi først var framme gjaldt det å drekka FORT :D

Så dro noen frem den gode gammle trakta, og det var jo bare kongelig... en halvliter iskald pils på 5-6 sekunder (tror jeg)... noe jeg aldri ville klart uten trakt (persen er 0,33 rett ned)

men når dere først prater om halloween-folka: FYSATAN så plagsomme de er... kom i ett sett også! BAH BAH BAH! Jeg endte også opp med å henge opp lapp på døra før jeg stakk... en lang og forklarende lapp til foreldrene... og en liten "PELL DERE UNNA IKKE NOE DIGG HER"-notis til barna...

jaja...

Lenke til kommentar

Vel, jeg var ikke plaget av noen unger i går. Satt nede i grotta og spilte musikk for full mugge (mugge...erm..) så vi hørte ikke klokka oppe :mrgreen:

I dag er halloween feringa på sortland. Skal bort til broren av en kompis av meg å drikke, så vi får se hva som skjer ;)

Lenke til kommentar
men når dere først prater om halloween-folka: FYSATAN så plagsomme de er... kom i ett sett også! BAH BAH BAH! Jeg endte også opp med å henge opp lapp på døra før jeg stakk... en lang og forklarende lapp til foreldrene... og en liten "PELL DERE UNNA IKKE NOE DIGG HER"-notis til barna...

jaja...

Du slapp iaffal å få døra di egga for en enda mindre aggressiv lapp, you lucky bastard. :((((((((((((

Lenke til kommentar

Ahh sitter hos en kompis og gjør flyene klare og en av batteriene eksploderte :<

Har også jaevla vondt i hodet. Tralala la..

Sliter alle med bakrus siden ingen poster lengre? Skulle kanskje være noe fest ikveld men det er små sjangser på at eg blir med. Er sulten men har ikke cash til å kjøpe noe digg. Har egentlig lyst å gå hjem.

:!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...