zed Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Roger, min 1.ste termin er fucked uansett. Edit : 'can i dance with the prettyest girl in oslo?' Bigbang-maraton her. Endret 15. januar 2004 av zed Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=131751 http://www.big-boards.com/index.php?type=Invision Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=131751 http://www.big-boards.com/index.php?type=Invision To - tre spam tråder og HW er på topp Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 OMG. Eg skal få meg hund. Vel muligens. Er en kompis av en vennine som har en amstaff valp som hun ble forelsket i. Nå driver eg og ringer vilt rundt for å få tak i fyren. *krysser fingrene* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Gjorde det slutt med typen fordi hun hadde følelser for deg? Hmmm.. sikker på at hun ikke gjør det samme med deg som med han stakkaren hun slo opp med? Jaja, 16 år.. forstår det da... Ja...det men også endel andre småting, uten at jeg skal gå videre inn på det. Tanken har streifet meg, men jeg får bare være meg selv, og spille korta riktig. Uansett da, vi er ikke sammen. Nok om det Endret 15. januar 2004 av flodhest Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 hmm...den situasjonen virker kjent.., gjør ikke den tabben igjen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 darkness|: er du en goth'er (?) Ser jeg sånn ut? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Ikke noe galt med det vel? Jeg synes ikke du ser sånn ut, men utifra navnet å bedømme kan man lett tro at du er goth Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hartge: det vinskapet er UTRULIG fett!Har kikka på det på Elkjøp. Forresten, mens vi er inne på hvitevarer... Vet du om noen bra kjøle skap med isbit maskin? Av typen "amerikansk". Mora mi skal ha et nytt kjøle skap nå, så jeg lurte litt... DEt er ûbersmooth. Koster litt penger da, de billigste kjøleskapene med isbitsak koster over 10k. En kjip ting er at jeg ikke har sett slike med vanlig bredde. Alle er 90 cm. Og veier ca 130-140kg. Så du bør ha kjøkken i første etasje. Og plassen. Bære opp trapp er dårlig ide. Er ikke så mange merker å velge i mellom (iallefall der jeg jobber), går i samsung og whirpool. Sånn børsta stål er fetest, så svart og nederst er hvit, det ser ikke no stili ut. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 darkness|: er du en goth'er (?) Ser jeg sånn ut? ...neida, men jeg så bilder av typen din. han var litt sånn "gothy" på noen av dem Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 back from nordstrand revyen.. Type sucky! Men hu derre dina satt foran oss.. Lekte overlegen2k3k4k, og så var det en heftig "diss" (diss = gjøre narr av) av henne av de folka på scenen Lo så heftig da.. Men revyen var sucky.. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hartge: det vinskapet er UTRULIG fett!Har kikka på det på Elkjøp. Forresten, mens vi er inne på hvitevarer... Vet du om noen bra kjøle skap med isbit maskin? Av typen "amerikansk". Mora mi skal ha et nytt kjøle skap nå, så jeg lurte litt... DEt er ûbersmooth. Koster litt penger da, de billigste kjøleskapene med isbitsak koster over 10k. En kjip ting er at jeg ikke har sett slike med vanlig bredde. Alle er 90 cm. Og veier ca 130-140kg. Så du bør ha kjøkken i første etasje. Og plassen. Bære opp trapp er dårlig ide. Er ikke så mange merker å velge i mellom (iallefall der jeg jobber), går i samsung og whirpool. Sånn børsta stål er fetest, så svart og nederst er hvit, det ser ikke no stili ut. .. og så må du tilkople vann. Har akk. planlagt nytt hus og hatt møte med rørlegger Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 back from nordstrand revyen.. Type sucky! Men hu derre dina satt foran oss.. Lekte overlegen2k3k4k, og så var det en heftig "diss" (diss = gjøre narr av) av henne av de folka på scenen Lo så heftig da.. Men revyen var sucky.. Bor du i Oslo sparks? :O Hvor da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Ok eg går og legger meg. Skal stresse med å få tak i fyren som selger den amstaff valpen før noen andre kjøper den. Kommer ikke til å kunne sove. Får håpe det går min vei for en gangs skyld. I want that DOG! Endret 15. januar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Hehe, er det nå jeg skal fortelle at jeg er kattemenneske? Endret 15. januar 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
fAight Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 amstaff, de ser ut som pit bull? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 HELV*TES SATANS GNOMSLIKKER AV EN INKOMPETENT ZEBRAOPPHENGSEMULGATOR I HEEEEEEEELVEEEEEEEEEEETEEEE!!! Finner ikke det FØKKINGS skolebeviset mitt! *irritert* Skal i tryvann i morgen, halv pris om man viser skolebevis... :mad::mad: Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Roger, min 1.ste termin er fucked uansett. Take it cool man, you're not alone Skal i tryvann i morgen, halv pris om man viser skolebevis... Hmm, mulig jeg også drar dit, vi får møtes Endret 15. januar 2004 av P@yNe Lenke til kommentar
zed Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Sant jeg ikke ser ut som en junkie? Damn you O|A Edit : Det ble stille Endret 16. januar 2004 av zed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg