Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjorde det slutt med typen fordi hun hadde følelser for deg?

 

Hmmm.. sikker på at hun ikke gjør det samme med deg som med han stakkaren hun slo opp med?

 

Jaja, 16 år.. forstår det da...

Ja...det men også endel andre småting, uten at jeg skal gå videre inn på det. :)

Tanken har streifet meg, men jeg får bare være meg selv, og spille korta riktig. Uansett da, vi er ikke sammen.

Nok om det :)

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Hartge: det vinskapet er UTRULIG fett!

Har kikka på det på Elkjøp.

 

Forresten, mens vi er inne på hvitevarer... Vet du om noen bra kjøle skap med isbit maskin? Av typen "amerikansk". Mora mi skal ha et nytt kjøle skap nå, så jeg lurte litt...

DEt er ûbersmooth. Koster litt penger da, de billigste kjøleskapene med isbitsak koster over 10k. En kjip ting er at jeg ikke har sett slike med vanlig bredde. Alle er 90 cm. Og veier ca 130-140kg. Så du bør ha kjøkken i første etasje. Og plassen. Bære opp trapp er dårlig ide. Er ikke så mange merker å velge i mellom (iallefall der jeg jobber), går i samsung og whirpool. Sånn børsta stål er fetest, så svart og nederst er hvit, det ser ikke no stili ut.

Lenke til kommentar
Hartge: det vinskapet er UTRULIG fett!

Har kikka på det på Elkjøp.

 

Forresten, mens vi er inne på hvitevarer... Vet du om noen bra kjøle skap med isbit maskin? Av typen "amerikansk". Mora mi skal ha et nytt kjøle skap nå, så jeg lurte litt...

DEt er ûbersmooth. Koster litt penger da, de billigste kjøleskapene med isbitsak koster over 10k. En kjip ting er at jeg ikke har sett slike med vanlig bredde. Alle er 90 cm. Og veier ca 130-140kg. Så du bør ha kjøkken i første etasje. Og plassen. Bære opp trapp er dårlig ide. Er ikke så mange merker å velge i mellom (iallefall der jeg jobber), går i samsung og whirpool. Sånn børsta stål er fetest, så svart og nederst er hvit, det ser ikke no stili ut.

.. og så må du tilkople vann. Har akk. planlagt nytt hus og hatt møte med rørlegger :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...