Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag har jeg vært på kafe med ei venninne av meg, lurer på om ikke det kan utarte seg til noe mer enn bare vennskap :D

Hun gjorde det delvis slutt med en god kamerat, fordi hun fikk følelser for meg. Jeg kjenner jeg er litt småforelsket i hun også, håper det går bra, har ikke hatt dame på ørten år.

Så jeg skal til henne på lørdag og se film da, gleder meg veldig! :D

Lenke til kommentar
I dag har jeg vært på kafe med ei venninne av meg, lurer på om ikke det kan utarte seg til noe mer enn bare vennskap :D

Hun gjorde det delvis slutt med en god kamerat, fordi hun fikk følelser for meg. Jeg kjenner jeg er litt småforelsket i hun også, håper det går bra, har ikke hatt dame på ørten år.

Så jeg skal til henne på lørdag og se film da, gleder meg veldig! :D

:thumbs: OJE!

You go dude! :thumbs:

Lenke til kommentar
KA I HÆLVETE ER DET SOM FEILER MEG FOR TIDEN?

Holder på å sovne hele tiden. Må være noe alvorlig i veien med meg. La meg i 23:30 tiden igår. Er trøtt som pokker. Ka kan det være? Må eg til legen for å fikse meg? WTF?

:S

Har jo mye søvn å ta igjen da :p:ermm:

Lenke til kommentar

Hehe, tja, hun er 16 år gammel (et år yngre enn meg), ganske liten egentlig, normalt tynn, og fin rompe :green:

Hun er ganske lik meg på mange måter, liker den samme musikken osv, og hun er ei heller sånn fjortiss bærte. Hun er veldig morsom å være sammen med, jeg nyter liksom hvert sekund vi tilbringer sammen :D

Kan holde dere mer oppdatert etter lørdagen, fortelle hvordan det gikk :)

Lenke til kommentar

w00t w00t !

1 = Jeg får vite at vi ikke skal ha prøve fordi lærerens barn er syk :woot:

2 = Hun har sagt ifra til en vikar

3 = Jeg "vet" ikke dette om vikaren

4 = Jeg skal i begravelse imorra, så jeg skal ikke ha skole etter de 2 økonomiprøvetimene

Skal jeg gå på prøva? Jeg _MÅ_ ikke ha den, har hatt 2 prøver som vi må ha, denne prøva er mest for de som har gått glipp av en.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...