SirHartge Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg har fått meg vinskap!! Les om det her: Vinskap Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg har fått meg vinskap!! Les om det her: Vinskap k000l Lenke til kommentar
zed Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg har fått meg vinskap!! Les om det her: Vinskap k000l s00pak00l ! Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg har fått meg vinskap!! Les om det her: Vinskap Så ut som man kunne lagre cola-flasker inni der også, så da er det digg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 KA I HÆLVETE ER DET SOM FEILER MEG FOR TIDEN? Holder på å sovne hele tiden. Må være noe alvorlig i veien med meg. La meg i 23:30 tiden igår. Er trøtt som pokker. Ka kan det være? Må eg til legen for å fikse meg? WTF? :S Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg har fått meg vinskap!! Les om det her: Vinskap Så ut som man kunne lagre cola-flasker inni der også, så da er det digg Du kan då ikkje putte colaflasker i vinskapet då mann. *sukke oppgitt* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 I dag har jeg vært på kafe med ei venninne av meg, lurer på om ikke det kan utarte seg til noe mer enn bare vennskap Hun gjorde det delvis slutt med en god kamerat, fordi hun fikk følelser for meg. Jeg kjenner jeg er litt småforelsket i hun også, håper det går bra, har ikke hatt dame på ørten år. Så jeg skal til henne på lørdag og se film da, gleder meg veldig! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Den er god flodhesten. Bare husk å ta det med ro da. Siden de netopp har slått opp liksom. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 I dag har jeg vært på kafe med ei venninne av meg, lurer på om ikke det kan utarte seg til noe mer enn bare vennskap Hun gjorde det delvis slutt med en god kamerat, fordi hun fikk følelser for meg. Jeg kjenner jeg er litt småforelsket i hun også, håper det går bra, har ikke hatt dame på ørten år. Så jeg skal til henne på lørdag og se film da, gleder meg veldig! OJE! You go dude! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 BILDER? Fixed Lenke til kommentar
zed Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 KA I HÆLVETE ER DET SOM FEILER MEG FOR TIDEN? Holder på å sovne hele tiden. Må være noe alvorlig i veien med meg. La meg i 23:30 tiden igår. Er trøtt som pokker. Ka kan det være? Må eg til legen for å fikse meg? WTF? :S Har jo mye søvn å ta igjen da Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 @ SnowDOG_ og HalTan. Yeah, skal ikke stresse henne for mye, må prøve å ikke være frampå, samtidig som jeg viser at jeg er interessert, hehe weee!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Du skal ikke være FOR mye frampå. Anyways fortell oss litt mer om henne som f.eks: alder, personlighet, er hun deilig? osv..... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Hehe, tja, hun er 16 år gammel (et år yngre enn meg), ganske liten egentlig, normalt tynn, og fin rompe Hun er ganske lik meg på mange måter, liker den samme musikken osv, og hun er ei heller sånn fjortiss bærte. Hun er veldig morsom å være sammen med, jeg nyter liksom hvert sekund vi tilbringer sammen Kan holde dere mer oppdatert etter lørdagen, fortelle hvordan det gikk Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 SnowDOG_ the cyperpimp to the rescue? Snøhundens interesseområde=to bein og ei ******. Go you! heheh nei nå føler jeg at jeg er slem med pedomario.. hirrhirr.. ok, skal slutte nå.. sorry =) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Hartge: det vinskapet er UTRULIG fett! Har kikka på det på Elkjøp. Forresten, mens vi er inne på hvitevarer... Vet du om noen bra kjøle skap med isbit maskin? Av typen "amerikansk". Mora mi skal ha et nytt kjøle skap nå, så jeg lurte litt... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Gjorde det slutt med typen fordi hun hadde følelser for deg? Hmmm.. sikker på at hun ikke gjør det samme med deg som med han stakkaren hun slo opp med? Jaja, 16 år.. forstår det da... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 SnowDOG_ the cyperpimp to the rescue? Snøhundens interesseområde=to bein og ei ******. Go you! heheh nei nå føler jeg at jeg er slem med pedomario.. hirrhirr.. ok, skal slutte nå.. sorry =) Alder er bare ett tall. Dessuten så er det according to the law 16år grense her i landet? Lenke til kommentar
zed Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 w00t w00t ! 1 = Jeg får vite at vi ikke skal ha prøve fordi lærerens barn er syk 2 = Hun har sagt ifra til en vikar 3 = Jeg "vet" ikke dette om vikaren 4 = Jeg skal i begravelse imorra, så jeg skal ikke ha skole etter de 2 økonomiprøvetimene Skal jeg gå på prøva? Jeg _MÅ_ ikke ha den, har hatt 2 prøver som vi må ha, denne prøva er mest for de som har gått glipp av en. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Frivillig tortur? Nei takk. "Gatas P - Autobahn til Union" "Nei til EU og nei til EØS, bli med bønna og arbeiderklassen mot regjeringspress!" *thumb up* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg