morfin Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hel'vete. En god klassakamerat omkom på snøscooter i dag morges. I Svarstad skisenter. Han skulle opp å fikse heisen da en 13 år gammel utforkjører kræsja med han og traff han i ansiktet. Ulykken skjedde i går kveld, men han døde i dag morges. Forferdelige greier, var bare 18 år. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Åh, jeg vet nå ikke det! Dont play with fire if you dont want to get BURNED! Morfin: Huff leste om det ja. Kondolerer. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hel'vete. En god klassakamerat omkom på snøscooter i dag morges. I Svarstad skisenter. Han skulle opp å fikse heisen da en 13 år gammel utforkjører kræsja med han og traff han i ansiktet.Ulykken skjedde i går kveld, men han døde i dag morges. Forferdelige greier, var bare 18 år. Hørte det på nyhetene. Hadde han ikke hjelm på? Lenke til kommentar
morfin Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Tror ikke han hadde hjelm nei. Men jeg var ikke der så jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hel'vete. En god klassakamerat omkom på snøscooter i dag morges. I Svarstad skisenter. Han skulle opp å fikse heisen da en 13 år gammel utforkjører kræsja med han og traff han i ansiktet.Ulykken skjedde i går kveld, men han døde i dag morges. Forferdelige greier, var bare 18 år. Det var leit. Så det på nyhetene. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Morfin: Kondolerer Jeg må kjøre ei venn av meg til løddingen kl 06:30 fra sortland til lødingen. Lurer på om jeg skal døgne elns. Lurer bare så på om jeg klarer å stå opp kl 0600 Lenke til kommentar
zed Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Kondolere Morfin. B|Real : Avatar= Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hjemme. Morfon: trist å høre, kondolerer Nå skal jeg mekke på websajt. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Morfin: kjedlig det der, kondolerer Svarstad er ikke så veldig langt unna her, har hvert der endel ganger, kjenner noen folk der. Endelig var den nye disken kommet, jippi weed osv Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Weed er bad for deg...mkay? o_O Fan jeg er sulten Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Kondolerer morfin :/ Nordstrand Revyen next! Snx folk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Aldri hørt om den. Dog, revyer er artig. Gikk glipp av nyttårsrevyen på alsvåg desverre i år (2003) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hel'vete. En god klassakamerat omkom på snøscooter i dag morges. I Svarstad skisenter. Han skulle opp å fikse heisen da en 13 år gammel utforkjører kræsja med han og traff han i ansiktet.Ulykken skjedde i går kveld, men han døde i dag morges. Forferdelige greier, var bare 18 år. F'aen...Hadde mistanke om at han gikk i klassen din ja. Forjævlige greier altså.. Lenke til kommentar
zed Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) http://privat.bluezone.no/zed/omg Kjeda meg litt Den nye portalen ! Sett som startside! Endret 15. januar 2004 av zed Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Ble nesten påkjørt av en ****** i en bil i dag! Var på vei hjem fra en kamerat og løp over et lite kryss (formet som en y). Jeg så at det kom en bil, men den var ikke i umiddelbar nærhet, så jeg tok sjangsen på å løpe over. Jeg trodde fyren skulle rett fram (han blinket ikke med de orange greiene på siden av bilden. Blinklys elns?), men joda. Det skulle han. Han gasset på for å så bremse igjen noe helt infernalsk de siste 10 meterene før meg. Han stoppet ****** meg bare en halv ******* meter fra meg! Skal si jeg fikk hjertet sånn halvveis opp i halsen der ja! Kondolerer morfin :/ Lenke til kommentar
morfin Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Takker for all omtanken folkens. Lærte av en lærer at humor er bra for å tenke på no annet. Så må huske Team Antonsen i kveld karer. Det er dønn rått. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Da er nettet koplet opp hjemme og har modifisert det ene skapet til et serverrom. Det ble faktisk dritbra men seff klarte bluekåmmmm å gi meg feil hastighet da :S *teite folk* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hei alle snille folk, lyst til å hjelpe meg litt? LINK (hjelp rbelønnes med stoooor takk ) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Kan nok ikke hjelpe deg der DiMiles.. :\ hmm, blir helt svimmel jeg.. ikke vant til 19" så kom pappa hjem med en... 17->19 merkes.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg