Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Hel'vete. En god klassakamerat omkom på snøscooter i dag morges. I Svarstad skisenter. Han skulle opp å fikse heisen da en 13 år gammel utforkjører kræsja med han og traff han i ansiktet.

Ulykken skjedde i går kveld, men han døde i dag morges. :cry:

Forferdelige greier, var bare 18 år.

:cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hel'vete. En god klassakamerat omkom på snøscooter i dag morges. I Svarstad skisenter. Han skulle opp å fikse heisen da en 13 år gammel utforkjører kræsja med han og traff han i ansiktet.

Ulykken skjedde i går kveld, men han døde i dag morges. :cry:

Forferdelige greier, var bare 18 år.

:cry:

Hørte det på nyhetene. Hadde han ikke hjelm på?

Lenke til kommentar
Hel'vete. En god klassakamerat omkom på snøscooter i dag morges. I Svarstad skisenter. Han skulle opp å fikse heisen da en 13 år gammel utforkjører kræsja med han og traff han i ansiktet.

Ulykken skjedde i går kveld, men han døde i dag morges. :cry:

Forferdelige greier, var bare 18 år.

:cry:

:no: Det var leit. Så det på nyhetene.

Lenke til kommentar
Hel'vete. En god klassakamerat omkom på snøscooter i dag morges. I Svarstad skisenter. Han skulle opp å fikse heisen da en 13 år gammel utforkjører kræsja med han og traff han i ansiktet.

Ulykken skjedde i går kveld, men han døde i dag morges. :cry:

Forferdelige greier, var bare 18 år.

:cry:

F'aen...Hadde mistanke om at han gikk i klassen din ja. Forjævlige greier altså.. :no:

Lenke til kommentar

Ble nesten påkjørt av en ****** i en bil i dag!

Var på vei hjem fra en kamerat og løp over et lite kryss (formet som en y). Jeg så at det kom en bil, men den var ikke i umiddelbar nærhet, så jeg tok sjangsen på å løpe over. Jeg trodde fyren skulle rett fram (han blinket ikke med de orange greiene på siden av bilden. Blinklys elns?), men joda. Det skulle han. Han gasset på for å så bremse igjen noe helt infernalsk de siste 10 meterene før meg. Han stoppet ****** meg bare en halv ******* meter fra meg! :omg:

Skal si jeg fikk hjertet sånn halvveis opp i halsen der ja!

 

Kondolerer morfin :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...