Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg og søkte jo på Bjøgvin.. men kom inn på slåtthaug i stedet.

Og er egentlig glad for det... :D Digger denne skolen her jeg!

Og klassen klager man jo ikke på...  :dribble:

Jeg gadd ikke søke på Slåtthaug fordi jeg likte meg såpass godt på Bjørgvin på GK. Slåtthaug ville spart meg for MYE reisetid, men jeg tenkte "Slåtthaug? Yrkisslaurer.. I don't think so!" ;):p Dessuten så visste jeg hvem lærerne var på Bjørgvin..

 

Satte forresten bare opp et valg

IKT - Bjørgvin vgs. Så de hadde ikke så mye valg hvor de ville plassere meg ;)

Jeg valgte vel omtrent 7 forskjellige skoler jeg når jeg søkte... på IKT og teknisk tegning og videre på TTF.. var helt i panikk for at dem kunne finne på og sette meg på Osterøy et år til... :scared: Da hadde jeg dødd!! :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
No kiddeling ass.. jeg har bodd der i 5 år nesten jeg...

Men så ble jeg kjent med Øystein og beynnte så smått og bevege meg utenfor øyen.. og en dag gikk jeg så dritt lei at jeg til og med begynnte og mase på mamma og få framskyndet flyttingen til byn. Det var rett og slett deilig.. :D

Hm! Sært. Jeg tror forresten Øystein snakket om deg da vi gikk i klasse sammen :) Møttes dere på Spraychat?

Lenke til kommentar

:woot:

 

Idag kom stefaren min hjem fra Jobb i Singapore. Endelig fikk jeg høre den gode gamle v-8 lyden fra garagen igjen :D Lenge siden sist gitt, lenge før Jul.

 

Idag har vist disken min ankommet postkontoret også, så dette blir kos. Det som er mindre kos er at vi har prøve i både Engelsk OG Samfunn i morgen, pluss at vi skal på møte på skolen i kveld.

 

Blir ikke mye irc'ing idag nei...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...