Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FFS hvor mye dere har postet i dag. Måtte bla meg igjennom 8 sider...geeez. Lurer egentlig på hvordan diablo 2 er over nettet...jeg har spillet, og spilt igjennom hele dritten, men av en eller annen grunn aldri over nettet. hmmm kanskje jeg skulle prøve det en dag.

 

Jaja har fixet en PC i dag som eneste feil var at karen hadde for lite minne. Han skjønte ikke hvorfor programmer ikke startet opp osv. inn med litt mer sd-ram og ting var gulle godt.

 

Åh nå er jeg tilbake på jobb igjen, sovet 4 timer og egentlig ikke humør til det...jaja. Bare 2 vakter igjen så er det helg og fyll :D

Lenke til kommentar

Har aldri hatt troen på naturmedisin og sånn crap. Har egentlig aldri hatt troen på annen medisin heller... Men så fikk jeg noe eksem/utslett på en finger av alle ting. Så jeg guffet på med hydrokortison, men det hjalp jo ikke. Så har jeg prøv ymse håndkremer i en uke nå uten at det ble bedre. Men så jeg fikk tak i et blad fra en Aloe vera plante, og klinte saften på. Huden skiftet farge fra rød til nesten helt normal på en time :scared: Ser helt fint ut nå!

Jeje, men nå skal jeg finne på noe annet smart.

Lenke til kommentar

Det er mye sjukt der ute i naturen. Husker en gang der jeg begynte å blø noe så grusomt...og fikk ikke stoppet den med bandasje... så puttet modern inn et blad fra en plante og la over såret for så å surre inn bandasjen...sluttet å blø ganske umiddelbart...

 

Endelig er serveren min oppe igjen. Hater ikke å kunne sjekke mailen min når jeg vil det.

 

Btw dog om du står opp før 10, er du med på et lite game med sof 2? har ikke fått prøvd det enda :p

Endret av Term
Lenke til kommentar

Akedag er jo morro :D iallefall i korketrekkeren.. Er utrolig nok ikke trøtt i dag, veldig uvant men faktisk veeeeldig behagelig...

 

Tror dette blir en haard helg, lan rett etter jobb i morgen, vorselan.. så på byen.. deretter sove av seg litt rus og så er det lan resten.. men hva gjør man vel ikke for å få sitte på ngt 8mbit :p

 

bah, noen som ringer *gone*

Lenke til kommentar

Bah me is still awake...og kjeder meg. Har nettopp lastet ned og spilt risk2 i ren desperasjon. Er ikke trøtt engang :ermm: .

 

Argh og dobbelt bah. Kompisen min har klart og brent sof1 istedet for sof2 til meg...den idioten. *ringe og kjefte*...skjønte det var noe galt

Endret av Term
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...