morfin Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 tror postkassenvår er full av olje... Jeg kaster appelsiner etter ungene jeg!! Anbefales egentlig ikke... Morsomt når det treffer da.... Haha . Også olje da. Tenker det blir digg å lese avisa i morra. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 F4en. I dag var jeg innom REMA1000 på jernbanen i stavanger.... Der satt det en med skosverte i trynet og den største afroparykken med navnelapp WEEN I den andre kassa satt en med lang transeparykk og hadde navnelapp med HELL. wtf? HELL & WEEN? Lenke til kommentar
Term Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Har ikke åpna døra enda. Orker ikke. bare satt meg med headsett og ignorert alt Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Matolje tror jeg ja... må nok borre hull så det renner ut!!! Men sporten "kasting av appelsiner mot tiggerne" må ta seg opp!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Har hørt en del dårlig om den...så har ikke turt å se den enda.,..men johnny depp er jo med, og har er sykt god å spille da. Gi tilbakemelding Veldig bra film faktisk. Depp spiller selvsagt velig bra som alltid. Sterk 5'er. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Fan så lite liv det var i SO i dag :\ Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Fan så lite liv det var i SO i dag :\ Nesten på tide. Tråden har eksistert i en uke å det er allerede 60 sider. Klarer ikke å følge med en gang jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Er litt ulikt SO og ikke ha noen som helst poster på nesten 1 time :\ Men men.. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Har ikke åpna døra enda. Orker ikke. bare satt meg med headsett og ignorert alt I second that. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hva ****** er det egentlig som feiler TV Norge? Hvorfor i ****** klarer de ikke å sende IT sammenhengende, istedenfor å dele filmen opp i tre deler og sende disse delene adspredt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Nei, de er vel som alle andre påvirket av amerikansk TV der de deler opp tv-serier med minst 4-5 reklamepauser Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jepp. Kordan går det folkens. Noe liv? Kom hjem for en halvtime siden. Vært sosial idag og gjort på mye rart og opplevde noe rart. Anyways halve dagen har gått på å kjøre modell fly. Dritt kult. Skal kjøpe meg en slik når eg får penger. Var ute å kjørte flyet ved brann stadion der det er noen grus baner og fyfanken så mange unger som gikk rundt kledd. Jaja de kom hele tiden og spurte om de kunne trayian men det fikk ikke de lov til. Anyways da eg gikk bort til bilen så var det en jente på mellom 13-15 år som satt drittings og snakket om at hun var så kåt. Eg bare og greier. Sa til hun at ka som feilte hun og at det var pokker ikke måten å oppføre seg. Det er jo fanken ikke normalt og gå rundt sånn. Ka vis eg var en pervo fyr som hadde utnyttet henne. Wtf er det som skjer med fjortisser for tiden? Er ikke så lenge siden eg var fjortiss men vi gikk ikke rundt som det der. Ikke til fremmede menn ihvertfall. Er litt sjokkert. :S Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hun fikk vel oppmerksomhet på den måten. Alle har sin måte for å få oppmerksomhet og noen må desverre ty til de gale middlene, slik som denne jenta tydeligvis gjør :\ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 /me kom nettopp hjem fra en fest.. var ganske fett egentlig MEN det tok ca. 1,5 timer å finne stedet :O... Uansett, jeg møtte også på drita fjortisser, ALDRI gøy.. det er rett ut tragisk... menmen... Nå eter ejg kald pizza og varmt ostesmørbrød.. det er namm! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Vel eg legger meg. Har sovet lite inatt også og eg skal ut med noen kompiser kl12 for å kjøpe enda en modell fly ting og skal modde de og sette lys og sterkere batterier. Var snakk om mulig fest imorgen men det blir sikkert ikke noe på meg siden eg ikke har en krone. God natt! Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Nå eter ejg kald pizza og varmt ostesmørbrød.. det er namm! Kald pizza er faktisk gruelig undervurdert Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Duudes! Jeg gruer meg til imorra.. Trente styrke alt for hardt igår kveld(18-21).. Dvs jeg kommer til å bli støl imorra fordi det det var over en uke siden sist gang jeg trente.. Og så har jeg, på topp av alt, vært ute ikveld, så når jeg våkner utpå dagen imorgen en gang kommer kroppen til å verke! Argghh.. Superstøl+dagenderpå ekstrastølhet, pluss hodepine og ******.. Sitter å hører på A Perfect Circle, woho.. rihirr jeg kjeder meg, er rastløs, vil sove, har hatt det gøy, veldig gøy, ikveld, men det blir kjipt imorra, og dritt, og jeg fryser på tærne,.. Er ingen aktivitet her nei.. Triste saker.. Such a perfect color for you.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 It must be the icebergs... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Nå eter ejg kald pizza og varmt ostesmørbrød.. det er namm! Kald pizza er faktisk gruelig undervurdert Jeg spiste halvparten av en rå big one en gang(classic).. Jeg og 3 kamerater drev og loka rundt i sjekta mi.. Vi avtalte en gang midt i sommerferien at vi skulle reise på sjektetur og være borte en uke.. Smarte, og klassiske menn som vi er, så pakket vi hverken telt eller noe særlig mat.. Fant fort ut at vi måtte inn til byen like etter vi hadde kommet oss litt ut, inn på bunnpris, kjøpe masse pizza, brus, minigriller, pølser og potetgull.. Så reiste vi ut igjen og nedover mot risør..(fra arendal ja).. Kom oss ett stykke for langt og havna i en bitte liten by litt før kristiansand.. Surra masse, spiste drit.. Og i ett av tilfellene, en desperat situasjon langt ute i gokk, spiste jeg en halv rå bigone classic. Den smakte bakepulver. Hadde lugget tint i 3 dager. MmMm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg