Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
/me er trøtt.

 

Har nettopp vært ute i bilen for å skru ut batteriet, må ladde det. håper jeg får start på bilen i dag. Har ikke brukt den på 14 dager..

Jeg må bruke mopeden til jobb imorgen. Tett møkk å få start på den nå tror jeg. Stått ute :(

 

Lade batteriet på bil ekke dumt, men du burde tatt det ut før du lot bilen stå i 14 dager, lagret det inne.

Lenke til kommentar
/me er trøtt.

 

Har nettopp vært ute i bilen for å skru ut batteriet, må ladde det. håper jeg får start på bilen i dag. Har ikke brukt den på 14 dager..

Sånnt er alltid festlig! :D

 

Er trøtt selv, men det fordi jeg spiste meg knallmett på pizza fra Bryggeriet. Pepperoni pizza med Jalapenos ... mmmm

Lenke til kommentar

OG tabasko!

 

Måtte bryggeriet brenne ned i natt :evil:

 

Wabby, har du noen fete MMS'er du kan sende til meg? Eller sitter du kanskje på "dritt" telefon enda? :/

 

Jeg trur jeg skal gjøre noen matte lekser etterpå, så matte læreren slipper å krangle med meg igjen, hun sa om jeg ikke ville gjøre lekser i år, så skulle jeg få nedsatt karakter til 4 til sommeren :S

Lenke til kommentar
Wabby, har du noen fete MMS'er du kan sende til meg? Eller sitter du kanskje på "dritt" telefon enda? :/

Jeg har dritt telefonen siemens A50 fortsatt.

 

Klart Svar ringe meg og sa at skaden på min samsung E700 ikke ble dekket av garantien, mente at jeg hadde mistet den i bakken.

Sa at jeg ikke godtok det og ville snakke med verkstedet. Ringte deretter Delta for å høre med dem, de sa at de hadde sendt telefonen da de ikke hadde service på Samsung. Fikk da telefonen til Zodiak og de sa at det var en skade som ikke dekkes.

Sa at jeg ikke var enig, telefonen var aldri mistet i bakken o.l. Til og med laptop har større droptest en det jeg har gjort med mobilen.

Anyway, de ville ikke ta noe avgjørelser så jeg måtte ringe toppen av kaka. Ringte Senaf og de sa at deres service verksteder skulle egentlig få lov å ta slike avgjørelser. Men ble bedt å ringe onsdag etter 12 og snakke med en viss person.

 

Ringte da onsdag (idag ) og snakket med rette vedkommende, som forresten var jævli kul fyr. Etter å forklart saken så banken han hardt i bordet *klang KLANG KALNG* "Vet du hva det er?" sa han... "Det er min samsung e700". De tåler en del. OG så fortalte han histore om at han har gjørt over en av de andre mobilene sine 3 ganger og de overlevde. Så han skulle sjekke saken mer og komme tilbake da.

For hvis ikke mobilen klarer det jeg har brukt den til nå er er det kun en pyntegjenstand som skal stå i hylla.

 

Anyway, håper ting går greit. Her er det ikke pengene det står på men prinsippet at mobilen SKAL tåle mer og dette må ha vært noe annet som er galt. De skulle ha 500 - 700,- for å fikse feilen.

Ikke rart et ting går tregt i norge og vi henger etter, når de må sende dit og så må dem sende den videre og de igjen kan ikke svare på noe og må sjekke med enda en instans. Blir oppgitt jeg :roll:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Heey. Vært og trent med en venninne nå. Tror vi trente i 3 timer, ikke verst hvaaa? Var i hvert fall kjempegøy :yes: Og i morgen skal jeg på OHG-revyen da.... Den har jo fått fem, og MÅ se den for å se de i kl min ;)

 

Jeg har lyst på mat,men vi har ikke MAT, bare masse sånn drittmat (is, kjeks osv). :(

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Vi har trent aerobic også har vi løpt på tredemølle shiiiitlenge :yes: Ja, digg å endelig få en fast å trene sammen med...så flaut å "vanke" med mennene der...(de er sånn driiitgamle.)

Lenke til kommentar

Hehe

 

Jeg trenger ikke, har hørt at det kan være farlig (som alt annet i verden).

Alt du gjør vil lage konsekvenser for deg, bare så det er sagt :p Ja, man gjør noe når man ikke gjør noe også faktisk.

Trening er FARLIG! tenk om noe skjer? :p

 

for å ikke snakke om alt annet farlig her i verden. Når man kjører til jobb f.eks, så møter man trafikk hele tida. DET ER FARLIG DET! Tenk om en bil "plutslig" kjører over i feil rettning og kjører i DEG!? Livsfarlig å kjøre. Som alt annet seff.

 

ok..jeg kjeder meg ...

 

Nå driver jeg å leter etter noe skiklig musikk jeg kan fylle disken min med, som sannsynlighvis kommer imorgen :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...