Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ps. Hun er 9-10 år sist jeg skjekket :thumbup:

Kur: Lås henne inne i et lite kott i 23 og en halv dag (nøyaktig). Mens hun sitter der fjerner du alle spor etter cs, blokkerer alle nettsider som har med cs å gjøre og fjern tastene man bruker til cs fra tastaturet.

Lenke til kommentar

Ayeayeaye... her var det mye å ta tak i.

 

Nikkor: Hadde jeg vært deg, så hadde jeg gått videre med saken. Riktignok kan det virke uskyldig NÅ, men om du ikke viser hvem som er "sjefen" så kan det gå værre senere. Eneste måten du kan sette deg i respekt på er å ta igjen på den måten du kan, altså gjøre det til et sant h*lvete for ham at han har slått deg. Du vil jo ikke risikere at det skjer igjen, vil du? Skjønner at du ikke har noe lett familieforhold, og jeg kan skrive opp at det gjelder _mange_. En (eks) kompis av meg sin mor var (muligens ER) alkoholiker, en ganske så utagerende en sådan. Har flere ganger opplevd å møte henne sjanglende, og hun spør om hun skal "schnekkre pannekaker" osv. Ikke bra. Det skal vel også nevnes at "grunnen" han hadde for å slå deg var så utrolig tynn, jeg mener, caps inne? HAAALOOO! Det finnes uansett ikke noe grunn til å slå barnet sitt (eller NOEN generellt, med mindre det er selvforsvar...)

 

Jeg har aldri opplevd å bli slått av foreldre, men jeg har vært j*vla nærme å slå min far. Oppstod en liten "situasjon" i Italia i forfjor sommer. Jeg dro til Italia med far, bror og søster, under det inntrykk at vi skulle på ferie sammen, bare vi. Men etter 5-6 dager dukker kjæresten hans, med sønn (som jeg ikke kjente spesiellt godt på den tida) opp. De skulle visst tilbringe den resterende uka med oss. :roll: Da jeg konfronterte ham med dette, og det at jeg ikke synets noe om det, ble han sinnsykt fornærma og det hele endte i en DIGER krangel. Helt mot slutten stpd han og så på meg og skrek at jeg skulle slå ham i magen, og det skal jeg si, jeg var FAENMEG nærme. Heldigvis gjorde jeg ikke det.

 

Per i dag har jeg et "ok" forhold til hans "andre" familie, men i Tunisia (ja, vi drar visst på ferie sammen vi.. :roll: ) hadde jeg en liten disputt med hans (muligens kommende kone?) kjæreste. Hun var småbrisen (nei, hun er ikke alkis...) og jeg var i et råttent humør, da hun plutselig bestemte seg for å konfrontere meg med hva hun syntes om meg og min "holdning" til henne. (ja, hun hadde hrt om Italia-episoden...), denne gangen endte det med at jeg ga henne finger'n, etter å ha blitt avbrutt omtrent hver gang jeg prøvde å si noe.

 

:roll:

 

har vært på skolen i dag, kjeeedelig dag, egentlig. Har fått ny tysklærer, hun er et monster! Stresser seg gjennom stoffet og bruker 80% av tida til å mase om "stemmte s'er"....

 

Nå har jeg faenmeg skrevet en lang post, håper den ikke blir borte av en eller annen grunn. Det slo meg forresten at jeg er 10 ganger flinkere en vifteovn til å bruke avsnitt (aka. enter) og i det hele tatt skille teksten. Kanskje tradisjonen bør brytes? Nå har jeg by the way ******* vondt i armene, de ligger litt skeivt når de skriver, for jeg gidder ikke hente go'stolen. En annen ting som er typisk for min skriving er at jeg bruker litt VEL mye "...", menmen. Ja, og jeg sier mye "menmen", og "humms" for ikke å glemme "hummsummarumm". Cool, jeg har min egen stil :mrgreen:

 

I dag har jeg måket og strødd grus hos mormor, og f*en så pirkete hun er, jeg mener, 3 cm uten grus = døden eller noe sånnt, for henne. Bah.

 

:shrug:

 

EDIT: Jeg gidder ikke rette eventuelle skrivefeil.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Wow :)

Sto mye "fint" der visst u skjønner... :)

Ja han tror han lism er den store sjeffen i huset, når han kommer så skal jeg liksom gi fra meg/ elr begyne og høre...men nei...han bare dyttet osv før...

Men har ikke gått så langt som nå nei...

 

 

Hadde egentlig tenkt nå og la alt være som før, men nå ombestemmte jeg meg...

Har allerede "begynte" hører han er kommet hjem, har startet og ingnorere ham...

Men nå er det komfir time for første gang, Havee føøn alle sammen

hug2.gif

Dere såå snille altså :)

Edit: Bjaa du er ikke den eneste ;)

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Sitter å snakker med X'n min på Msn nå.

Fortallte henne om at jeg hadde en drøm om henne i natt, drømmen var ikke noe superspesiellt eller noe.

Men jeg drømte om hun lurte på om vi kunne bli venner slik at hun kunne besøke meg og slik. Vi e jo venner så det var noe rart.

 

Så da sa hun på msn etterpå at hun også hadde drømmt om meg inatt

"men siden vi snakker om drømmer her.. jeg hadde faktisk en liten drøm om deg i natt og.. drømte masse annet rart og.. men i en liten sekvens så var jeg ute i skien og så var jeg plutselig alene og uten penger og mobil,og fant ikke folka jeg var med.. og så måtte du hjelpe meg.. men du var med en dame som ble sur.. og så husker jeg ikke mer av det, for sa begynnte jeg å drømme om andre ting.. "

 

 

Tilfeldigheter ? :ermm:

Lenke til kommentar

Enten så er det skjebnen Wabby... Ellers så er det dama som vil ha litt kontakt med deg igjen kanskje? Høres litt sånt ut ellerno..

 

Nikkor, virker ikke som han "stefaren" din er helt 100% nei...Om han skader deg flere ganger, så andmeld han, om han ikke skadet deg igår eller når det var...

Lenke til kommentar

*knegg* *hummre* (™ flodhest)

 

Brabra Animèboy, det er bra å høre :)

 

"J'æ gla' i 'ræ å!"

Ut i Vår Hage - Harald Eia som Norsk film-******

 

zedz3x0r: Prøvde å lage najsor avatar av bildet ditt, men det var visst ikke så lett. Har du et bilde uten så skarp lyskilde? Som markerer hele trynet, uten blitz nede ved haka osv.?

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Var no snakk om foreldre her lit tilbake.

 

Har hat ett bra forhold til mine, aldri sloss og slike ting. Kall meg gjerne unormal, men jeg har faktisk aldri vert i en real diskusjon med de heller. Har altid hat greie grenser, ganske like som de fleste andre vil jeg tru, og har defor ikke følt noen trang for å krangle med gammlinganne for å få endra de.

Må da tilføye at jeg nesten aldri har vert i noen særlige diskusjoner da. Trekker meg heller ut føre det går for langt. Går heller og tenker på hvor dumme de er som virkelig kan tru noe sånt :yes:

Lenke til kommentar

Ømmagad, vært hos legen for å sjekke at ørebetennelsen er helt borte, noe den seff er.. Og gjett hvor mange penger legen skulle ha idag? 400 kr.. Var der i maks 10 min.. Sykt :|

 

Uansett.. Nikkor, hvis du sparker han i leggen, så slår han deg, så ringer du polititet.. Har du et kamera så kan du godt filme det :D

 

(det var litt tullete.. men jeg hadde anmeldt han..)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...