Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

mammen min slo meg i ansiktet med tøflene sine en gang, bare lo jeg ..gjorde ikke så vondt. husker ikke helt hva jeg gjorde, men ho har aldri lagt en hånd på meg siden den gang...

 

 

ps. det er svært lenge siden...er 23 år nå og mamma er verdens snilleste mamma i hele verden :D

 

moral: det er ikke alltid lett å være foreldre...men de skal uansett ikke slå barna sine (ris på rompa kan godt forekomme....gjør heller deilig enn vondt *fetisj*? :p )

Hehe... Jeg har jo som sagt her hatt problemer med PPT og BUP før pga at jeg var en som alltid var i slosskamper osv. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg hadde slosskamp med mamma.. Men har roet meg og er nå en person som ikke tolerere og skade andre.. Hvis jeg engang skal tenke tanken så skal de ha gjort noe jævli mot meg først.. Som feks og prøve og skade meg ellerno.. Da skjer det noe rart oppe i hodet mitt.. ,men forsvare seg er noe annet enn og angripe noen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For et par år siden hadde jeg en heftig krangel med mamma. Så skulle jeg gå og hun prøvde å holde meg igjen. Da dyttet jeg hun vekk, pappa så det og skulle dytte meg vekk. Dyttet han vekk også og gikk. Ingen problemer her nå, jeg er høyest og sterkest. Høyest er mest psykisk fordel, kan se ned på gamlingene.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Nikkor, jeg syntes du burde fortelle det til noen.... Jeg har anmeldt et familiemedlem før, ikke det at det førte til noe da, men likevel.. :roll:

 

I dag ble det litt sånn teit stemning på t-banen..Satt med bestevenninnen min, så kommer plutselig en annen venninne av meg på, og de to liker ikke hverandre..følte meg dratt mellom begge to.... skikkelig ekkelt... :no:

Lenke til kommentar

Huff nikkor det var synd. :(

 

Dette minner meg om de vanskelige tenårene mine. Måtte til psykolog pga at eg var så voldelig på skolen. Anyways min mor har slått meg som få har opplevd tenker eg. Knytteslag mot ansiktet så blodet spruter og spark i magen og sånt. Hun hadde problemer før. Nå er hun kristen og er en helt annen person.

 

En gang holdt eg på å slå min far og min mor men det gjorde eg heldivis ikke. Gikk løs på veggen istedenfor. Det ble mange hull.

 

:cry:

 

Anyways hører på: D:\My Music\HIPHOP\Big Punisher - Endangered Species\03 Big Punisher & fat joe - Twinz.mp3

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Huff nikkor det var synd. :(

 

Dette minner meg om de vanskelige tenårene mine. Måtte til psykolog pga at eg var så voldelig på skolen. Anyways min mor har slått meg som få har opplevd tenker eg. Knytteslag mot ansiktet så blodet spruter og spark i magen og sånt. Hun hadde problemer før. Nå er hun kristen og er en helt annen person.

 

En gang holdt eg på å slå min far og min mor men det gjorde eg heldivis ikke. Gikk løs på veggen istedenfor. Det ble mange hull.

 

:cry:

 

Stakar :wow::(

Hørtes ikke bra ut :no:

Fint at det går bedere med hun/deg? nå da :)

Livet er ikke helt lett, har vokst opp med at mamma var full i helgene helt siden jeg var 6 år.

Hun blandet med piller alkohol osv...

Noe som har ødelagt veldig mye i livet mitt, klikket og fikk "rare" tanker.

Noe som har gått over nå, sluttet på bup også nå...

Har heldigvis stoppet en stund nå skjedde sist i sommer sammen med2 andre familier.

Nettopp kommet hjem fra Bowling sammen med noe andre i danmark, setter meg ned for og spise og der kommer mamma drit full ned og setter seg...

Veldig flaut selv om det har skjedd så mange ganger før.

Jeg stoler lenger ikke på hun, ho var lyvd så altfor mange ganger.

Men det går bedere hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Noe forslag til noe spennede man kan lage når man nesten ikke har noen ting? :p

Ta en stor kjele og fyll den med vann. Kok opp.

Mens vannet koker opp går du ut i hagen/skogen/whatever og henter en stor fin stein (grå). Legg denne oppi gryten. Smak. Hvis det ikke smaker så mye kan du tilsette litt grønsaker, kjøtt og lignende. Smak til med salt og pepper.

 

Ser du? Vann og stein = god suppe :p

Lenke til kommentar
Ta en stor kjele og fyll den med vann. Kok opp.

Mens vannet koker opp går du ut i hagen/skogen/whatever og henter en stor fin stein (grå). Legg denne oppi gryten. Smak. Hvis det ikke smaker så mye kan du tilsette litt grønsaker, kjøtt og lignende. Smak til med salt og pepper.

 

Ser du? Vann og stein = god suppe :p

JAH.. knak ide ass!! *sette på vann og løpe ut i skauen* :laugh:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...