Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cocio er godt men litago er bedere :p

Btw: SteFaren min slo meg i går, mamma stormet inn på rommet mitt og sier at jeg skal ta av meg capsen min, dahhh capsen?

Ja fordi jeg har den på hele tiden, jeg sier nei og hun begyner og rive i meg, lugge...så dytter jeg henne ut...

Ste faren min stormer inn, river mg over stolen, lander i gulvet..da....

Og river den av meg, jeg glefser til han..og sier slå meg da slå meg...og han gjør det :wow:

Var ikke så veldig hardt men....

Jeg kunne seff ikke annet en og le mg ihjel..men likvell...

Weird, skal ikke snakke med han på noen uker hvertfall...

Kanskje jeg skal anmelde han slik at den nye jobben hans går til hell.... :devil:

Jeje...

Hører på : Tupac and Biggie- Runnin (1).mp3 bra sang da :w00t: og drikker cola...

Lenke til kommentar
Cocio er godt men litago er bedere :p

Btw: SteFaren min slo meg i går, mamma stormet inn på rommet mitt og sier at jeg skal ta av meg capsen min, dahhh capsen?

Ja fordi jeg har den på hele tiden, jeg sier nei og hun begyner og rive i meg, lugge...så dytter jeg henne ut...

Ste faren min stormer inn, river mg over stolen, lander i gulvet..da....

Og river den av meg, jeg glefser til han..og sier slå meg da slå meg...og han gjør det :wow:

Var ikke så veldig hardt men....

Jeg kunne seff ikke annet en og le mg ihjel..men likvell...

Weird, skal ikke snakke med han på noen uker hvertfall...

Kanskje jeg skal anmelde han slik at den nye jobben hans går til hell.... :devil:

Jeje...

Hører på : Tupac and Biggie- Runnin (1).mp3 bra sang da :w00t: og drikker cola...

Sa liters jævelen i usa i sommer. Vil ha sånn i Norge også.

 

Hvis stefaren din slo deg synes jeg du bør denge han. Eller finne på noe annet slemt. Anmelde vet jeg ikke hvor langt du kommer med med mindre du har no merker osv. Voksne som slår barn har jeg lite til overs for. De skal liksom være gode forbilder osv.

Lenke til kommentar
Cocio er godt men litago er bedere :p

Btw: SteFaren min slo meg i går, mamma stormet inn på rommet mitt og sier at jeg skal ta av meg capsen min, dahhh capsen?

Ja fordi jeg har den på hele tiden, jeg sier nei og hun begyner og rive i meg, lugge...så dytter jeg henne ut...

Ste faren min stormer inn, river mg over stolen, lander i gulvet..da....

Og river den av meg, jeg glefser til han..og sier slå meg da slå meg...og han gjør det :wow:

Var ikke så veldig hardt men....

Jeg kunne seff ikke annet en og le mg ihjel..men likvell...

Weird, skal ikke snakke med han på noen uker hvertfall...

Kanskje jeg skal anmelde han slik at den nye jobben hans går til hell.... :devil:

Jeje...

Hører på : Tupac and Biggie- Runnin (1).mp3 bra sang da :w00t: og drikker cola...

Sa liters jævelen i usa i sommer. Vil ha sånn i Norge også.

 

Hvis stefaren din slo deg synes jeg du bør denge han. Eller finne på noe annet slemt. Anmelde vet jeg ikke hvor langt du kommer med med mindre du har no merker osv. Voksne som slår barn har jeg lite til overs for. De skal liksom være gode forbilder osv.

Vell.. Stefaren min har vært litt irritert på meg et par ganger pga at jeg har gjort litt faenskap.. Men han har funnet ut at han ikke klarer det siden jeg fint klarer og ta både han og mamma hvis jeg virkelig går inn for det. (mamma er bare 1slag så det går kjappt)

 

og ja... har tenkt litt mye over dette..

Lenke til kommentar

Thx :)

Hmm har sagt det til pappa han sa ikke noe sånn særlig, mamma sa ikke en drit ho syns det var helt "ok" hun så på det...

Denge han blir litt vanskelig men skal være jævlig mot han.

Tviler på at det hadde blitt noe sak av det ja, ble ikke annet enn rød på kinnet, så ingen merker...

Er ikke at det gjorde vondt, men sånn gjør man bare ikke..

Og han som utdanner seg til og jobbe med barn osv :roll:

Jaja...

Voksne som slår barn har jeg lite til overs for. De skal liksom være gode forbilder osv.

 

Enig. ;)

Btw: Begyne og trene litt i think, er en stund igjen tror jeg før jeg greier og ta han...

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

mammaen min slo meg i ansiktet med tøflene sine en gang, bare lo jeg ..gjorde ikke så vondt. husker ikke helt hva jeg gjorde, men ho har aldri lagt en hånd på meg siden den gang...

 

 

ps. det er svært lenge siden...er 23 år nå og mamma er den snilleste mammaen i hele verden :D

 

moral: det er ikke alltid lett å være foreldre...men de skal uansett ikke slå barna sine (ris på rompa kan godt forekomme....gjør heller deilig enn vondt *fetisj*? :p )

Endret av ridgea
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...