Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det smitter med andre ord? :p

Nei jeg har da for svarte ikke slått noen i søvne jeg da... :ermm:

Der tar du kaka ass.. hehe.. ja okei det var jo ikke med vilje lissom men..

Fy flate det var like før jeg banka deg i natt ass.. :dontgetit:

Du har kanskje ikke slått til noen i søvne ,men du har rullet så mye at jeg har rullet ut av sengen.. Og når jeg ligger ytterst så er det noen ganger veldig liten plass..

 

huff.. nok av dette...

Lenke til kommentar
Nå er jeg litt lei meg.. Tror ikke komplett lar meg bytte til en annen mp3 spiller :( Trøst mei!!

 

Grattis thea :) May it last forever! (*ikke vite msn til thea*)

 

har hatt malingdag på skolen.. malt gangen :p

psst! hu har sikkert lagt den til i profilen sin.. så du kan sikkert bare trykke på msn-ikonet i bunnen av postene hennes;)

 

CFD: synes du skal begynne igjen. med en char du ikke har brukt før. ev brukt lite hvis du har testa alle sammen.. =)

 

jeg starta ny necro i går, spilte med darkness| og daniel og en dude.. var festlig. :yes:

Lenke til kommentar

ho ho ho..(julenisse style?) Har nå lest alt pisset dere har skrevet i so3 siden 571! kaahh hvis ikke jeg er mentalt skada etter dette, så er jeg a) supermann, eller b) allvitende. Men shit, jeg er jo begge deler! hahah, go me.. Var mye jeg hadde lyst til å svare på, men ikke fan om jeg husker 1/10 av det jeg tenkte på.. =) Jens: Høres jævlig ut for kameraten din.. Når du blir truet med maskingevær på en meters avstand mens folk blir slått ut rundt deg så har du det ikke akkurat kjempekult.. Han trenger tid og en som kan ting å snakke med! :yes:

Thea: Jeg adda deg i msn lista i frykt for å være teit/kjip eller hva enn det var du skrev.. Så inrømm at jeg egentlig er snill og grei? =) Dessuten er jeg ten times more handsome than halfie og zed mad.gifrpoint.gif

Lenke til kommentar

en annen kombinasjon med sjokolademelk som går svært dårlig hos meg er Battery

 

En dag jeg skulle hente samboeren min etter jeg var ferdig på jobb (Esso), ca kl 24:00, var jeg litt sulten, men hadde ikke tid til å spise. Bælmet derfor i meg en flaske Cocio for å dulme sulten. Jeg var i tillegg litt trøtt, så jeg tok en battery på styrten. Underveis (ca 1 times kjøring) ble jeg driiiiiit kvalm! Resultat: Måtte kjøre til siden og kaste opp 3 ganger. Mista også litt av følelsen i henda mine. Det var skikkelig skummelt....Huff, en farlig opplevelse.

 

Cocio + Battery = :sick:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...