Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Morgen godt folk.

Enda en dag og jeg er utkvilt.

Og den dama jeg hadde fått på meg i helga vil vist ha meg som hennes "kosevenn" :erm:

Jaja...skal nokk klare det :p

Mornings.

 

Det er ingenting bedre enn en kosevenn... ;) Da kan man legge i det akkurat det man vil

Lenke til kommentar
Morgen godt folk.

Enda en dag og jeg er utkvilt.

Og den dama jeg hadde fått på meg i helga vil vist ha meg som hennes "kosevenn" :erm:

Jaja...skal nokk klare det :p

Mornings.

 

Det er ingenting bedre enn en kosevenn... ;) Da kan man legge i det akkurat det man vil

Kosevenner er det beste i de fleste tilfeller.. meeeen.. kan fort bli dritt også :-p ialelfall de som en gang tror det kan bli no.

 

Men litt kos nå og da med en du veit hvem er uten no mere forpliktelser skal man ikke klage på ;)

Lenke til kommentar
åååå!! jeg vil hjem å spille LoD på Battle.net! :w00t:

 

men neida! har fremdeles mer enn halve dagen igjen på jobb! mhm! :thumbdown:

Stakkars deg... LOD er fett nok det ,men jeg har blitt litt lei det desverre.. Grunnen til dette var at jeg hadde det gående konstant en liten stund. Jeg har flere datamaskiner og da hadde jeg IRC på en skjerm. Opera på en annen skjerm. Og diablo2 LOD på den 3. skjermen ;)

 

Greit med flere datamaskiner stående ;)

Lenke til kommentar
Og CFD.. er du her?

Jeg har så lyst og si hva du gjorde i natt ass... hihihi.. :D

Jeg er her jeg.. Hadde du ventet noe annet?

 

Vell... Jeg liker best og si tingene selv. Så her får hele verden vite hva jeg gjorde igår..

 

Jeg var veldig trøtt igår og gikk for og lese litt på sengen sånn i 7:20 tiden.. Sovnet omtrent klokken8 og ble vekket omtrent rundt klikken 23:50 av Creaturecanis.

 

Problemet var at jeg hadde alt for mange ting i hodet til og sovne med en gang så jeg prøvde og slappe av ved og tenke litt på "law and order" (det med han negeren og han Sammo Law som jobber i politiet) Jeg sovnet sånn omtrent 30min etter Creaturecanis og jeg drømte noe helt villt..

 

Jeg var en Fist fighter som var med i den serien og vi var på en Tbanestasjon og jeg var sammen med Sammo Law for og banke et par badguys.. Sammo hadde et samuraisverd som han kjørte igjennom en person som jeg hadde lagt i bakken.

 

Dette hindret ikke han i og kaste stoler (slike som vi har på skolen) og skolebøker på meg (linjal og penner også) så jeg gikk imot han og da bet han seg fast i skulderen min og det gjorde så vondt at jeg bare måtte slå han.

 

Problemet var at det ikke var han jeg slo.. :cry::cry::blush:

Var ikke hardt og var bare på baksiden av hodet ,men jeg har aldri levd meg så mye inn i en drøm før.

 

 

Også drømte jeg om hva det ble kalt og våkne opp med en booner og det heter og våkne opp med en Andrew.. Det var iallefall det jeg trodde i drømmen. :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...