Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Term: underhold meg!

:dribble:

Ta det med ro...jeg kommer til bergen i februar en gang.... :p

hehe, såh hva holder deg våken i dag da?

Edit: wow du går jo vill hær. refreshet å så at du hadde 6-7 poster

Endret av Term
Lenke til kommentar

God natt almighty hartge :green:

Darkness: Åhhh syk ja. Har vært det i en uke jeg...har gått på jobb uansett :p...jeg liker visst jobben min. Begynner å bli frisk nå da. Jeg blir så rastløs av å sitte hjemme hele tiden

Lenke til kommentar
God natt almighty hartge :green:

Darkness: Åhhh syk ja. Har vært det i en uke jeg...har gått på jobb uansett :p...jeg liker visst jobben min. Begynner å bli frisk nå da. Jeg blir så rastløs av å sitte hjemme hele tiden

Jeg blir i grunn ikke rastløs.. jeg blir bare mer og mer inngrodd :p

Lenke til kommentar

Æhhh jeg hater å sitte inne for lenge...men etter nyttårsaften gikk jeg ikke ut før sent 4 jaunar. Hadde angst osv.

Men seriously. Jeg skal nesten sikkert til bergen 13-16 februar...skal visstnok bo på folkhøyskole på rommet til ei venninne. :D ... Men jeg har jo muligheten for billig hotelrom om ting skulle gå galt. Aldri vært på fylla i bergen... kommer til å bli gøy

Lenke til kommentar
Æhhh jeg hater å sitte inne for lenge...men etter nyttårsaften gikk jeg ikke ut før sent 4 jaunar. Hadde angst osv.

Men seriously. Jeg skal nesten sikkert til bergen 13-16 februar...skal visstnok bo på folkhøyskole på rommet til ei venninne. :D ... Men jeg har jo muligheten for billig hotelrom om ting skulle gå galt. Aldri vært på fylla i bergen... kommer til å bli gøy

Har vi folkehøgskoler i Bergen? :roll:

Lenke til kommentar
Joda vet jo det da. Men det er ikke så farlig hvor det ligger egentlig. Har bare vært i bergen en gang før, og det er en stund siden. Det er jo primært henne jeg skal besøke, så det å bo der gjør ikke så mye da :D

Ah.. Term er på sjekkeren! WIIIIIHIIIII *lage sirenelyder* :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...