darkness| Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Term: underhold meg! Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Term: underhold meg! Ta det med ro...jeg kommer til bergen i februar en gang.... hehe, såh hva holder deg våken i dag da? Edit: wow du går jo vill hær. refreshet å så at du hadde 6-7 poster Endret 14. januar 2004 av Term Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 hehe, såh hva holder deg våken i dag da? Meg selv? *kjede seg* uff, jeg er så slaskete! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 nei, på tide å legge seg, skal opp 7... Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Har du ikke jobb/skole i morgen? Jeg sitter bare å hører på musikk, spiser litt snop og sjekker inn gjester/tar telefonen....og seff surfer på søppel. Koser meg egentlig. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Har du ikke jobb/skole i morgen? Jeg sitter bare å hører på musikk, spiser litt snop og sjekker inn gjester/tar telefonen....og seff surfer på søppel. Koser meg egentlig. Jo - jobb. men jeg er syk Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 God natt almighty hartge Darkness: Åhhh syk ja. Har vært det i en uke jeg...har gått på jobb uansett ...jeg liker visst jobben min. Begynner å bli frisk nå da. Jeg blir så rastløs av å sitte hjemme hele tiden Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 God natt almighty hartge Darkness: Åhhh syk ja. Har vært det i en uke jeg...har gått på jobb uansett ...jeg liker visst jobben min. Begynner å bli frisk nå da. Jeg blir så rastløs av å sitte hjemme hele tiden Jeg blir i grunn ikke rastløs.. jeg blir bare mer og mer inngrodd Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Æhhh jeg hater å sitte inne for lenge...men etter nyttårsaften gikk jeg ikke ut før sent 4 jaunar. Hadde angst osv. Men seriously. Jeg skal nesten sikkert til bergen 13-16 februar...skal visstnok bo på folkhøyskole på rommet til ei venninne. ... Men jeg har jo muligheten for billig hotelrom om ting skulle gå galt. Aldri vært på fylla i bergen... kommer til å bli gøy Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Æhhh jeg hater å sitte inne for lenge...men etter nyttårsaften gikk jeg ikke ut før sent 4 jaunar. Hadde angst osv. Men seriously. Jeg skal nesten sikkert til bergen 13-16 februar...skal visstnok bo på folkhøyskole på rommet til ei venninne. ... Men jeg har jo muligheten for billig hotelrom om ting skulle gå galt. Aldri vært på fylla i bergen... kommer til å bli gøy Har vi folkehøgskoler i Bergen? Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Tror nå det. Husker ikke hva den het...den ligger nå i bergen. Hadde det ikke vært så sent så skulle jeg ha ringt å spurt hva den het. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Tror nå det. Husker ikke hva den het...den ligger nå i bergen. Hadde det ikke vært så sent så skulle jeg ha ringt å spurt hva den het. Masse som ligger i "Bergen kommune". Det vil ikke si "Bergen sentrum" Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Joda vet jo det da. Men det er ikke så farlig hvor det ligger egentlig. Har bare vært i bergen en gang før, og det er en stund siden. Det er jo primært henne jeg skal besøke, så det å bo der gjør ikke så mye da Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Joda vet jo det da. Men det er ikke så farlig hvor det ligger egentlig. Har bare vært i bergen en gang før, og det er en stund siden. Det er jo primært henne jeg skal besøke, så det å bo der gjør ikke så mye da Ah.. Term er på sjekkeren! WIIIIIHIIIII *lage sirenelyder* Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Næh egentlig ikke. Få se, vi har kjent hverandre veldig lenge, så det får nå bare gå som det går Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 IIIK! FYSJ, så nasty! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 psilocybe er en sopp ! Ja, du. Egentlig er jeg en svært intelligent sopp som har forkledt meg som en kverulerende mannsperson. Etterhvert skal jeg ta over verden og lage stuing av menneskene. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Etterhvert skal jeg ta over verden og lage stuing av menneskene. YES! Jeg slipper unna ser det ut som Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg