Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det ikke er så mye stas å se alt i et bilde. Det er bedre at det er dekket litt litt slik at fantasien jobber på høygir...min gjør det om ikke annet.

I resten av den serien jeg viste til, forsvinner faktisk ikke et eneste plagg til, (det var vel det som var poenget i guess) men det kommer jo andre "instrumenter" og sånn med i bildet :p

Lenke til kommentar
Synes det ikke er så mye stas å se alt i et bilde. Det er bedre at det er dekket litt litt slik at fantasien jobber på høygir...min gjør det om ikke annet.

I resten av den serien jeg viste til, forsvinner faktisk ikke et eneste plagg til, (det var vel det som var poenget i guess) men det kommer jo andre "instrumenter" og sånn med i bildet :p

Åhhhh sånn sett :)

 

Meneh er ikke så lurt å sitte å se på porr når jeg sitter i resepsjonen...plutselig skjer noe som ikke burde skje. . . . .

Lenke til kommentar
Nå rusler jeg også til sengs. Ser ikke bort fra jeg dukker opp sånn i 6-7 tiden som i går  :thumbup:

Gleder meg forresten som en unge til den nye Britney videoen Toxic. Den skal være meget bra har jeg hørt, og er forhåpentligvis klar om noen timer, for eh.. videreformidling.

 

God natt!

mmm gi meg link om du har den senere i natt...Jeg er her jeg. Kunne vært greit å sett ei lettkledd britney hoppende rundt :D

 

Så kill bill! kul film med masse blod..hehe 

:yes: Veldig bra film. har sett den et par ganger alerede, og gleder meg til oppfølgeren i mars :green:

Endret av Term
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...