Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hittil har det kommet tre kobler med jævler på døra. De første åpna jeg for:

De: Triks eller godteri???!!!!!!!!!!!!??!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Jeg: Triks.

De: Eller godteri!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Jeg: Eller triks.

Jeg: *lukke døra*

Andre kobbel gadd jeg ikke å åpne for.

Så var det noen jævler her nå nettopp. Skikkelig irriterende. Var en drittunge i djeveldrakt som ikke kunne godta at vi ikke åpna, så han stod der og ringte på i minst fem minutter.

Heh hørtes nesten ut som i fjor hos meg. Dør klokka gikk i ett, og åpna for de første jævlene, og hadde en halvspist sjokolade i jakka, gav den til dem...å de ble ikke glad akkurat, så jeg tok den tilbake.

Lenke til kommentar
hva du jobbet med igjen da wabby?

ingen har så kul jobb som meg :lol:

Og hva er din jobb ?

Jeg jobber med support og kundeservice for telenor Avidi. Mest på internett supporten. Jobben er slapp, sitter liksom bare forran en pc og hører på kunder som enten ikke klarer å komme seg på nett, eller sure grettne folk som er kjempeirrirtert og føler for å blåse ut...

Siste 2 mnd så har jeg hatt utbetalt 9500,- pr 14 dager etter 36% skatt.. Kan ikke klage akuratt...

Lenke til kommentar
Heh jeg jobber som nattevakt på clarion i tromsø. Slapp jobb, men ikke den best betalte. Men storkoser meg der

fikser du bra rom til meg da... Har masse bonus poeng på braathens, så jeg har tenkt meg en tur oppover :D

Har en kamerat av meg som jobber på cecil hotell i oslo, hver gang jeg ringer leker jeg narkis og spørr om rom, da sier han at det er fullt ... og så har de mange ledige rom :lol::lol:

Lenke til kommentar
Heh jeg jobber som nattevakt på clarion i tromsø. Slapp jobb, men ikke den best betalte. Men storkoser meg der

fikser du bra rom til meg da... Har masse bonus poeng på braathens, så jeg har tenkt meg en tur oppover :D

Har en kamerat av meg som jobber på cecil hotell i oslo, hver gang jeg ringer leker jeg narkis og spørr om rom, da sier han at det er fullt ... og så har de mange ledige rom :lol::lol:

Akkurat sånn funker det ja. Jeg orker ikke sjekke inn fulle folk, blir bare sint når de får seg noe å jeg må sitte på jobb i enda flere timer :p

Men det er bare å si ifra, så skal jeg se hva jeg kan ordne ;)

Lenke til kommentar

Fy ******, nå er jeg gretten. Da de fjerde ungene kom, sa de at vi hadde "maling" på døra, og det var en gidegen kættschjuppflekk. Jeg ble skikkelig sur da, og hang opp en lapp (den var ikke slem). Så hører jeg to smell (minst) på døra, og merker at noen drittunger har egga døra vår! Fy ******!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...