Suppelars2k Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 1. Et bilde sier mer en tusen ord. 2. Agreed med bjaa, nå var jeg i full gang med å spa møkk her, men dette blir for dumt. 3. HalTan: Bruker du ironi, skriv gjerne (ironi) på slutten så vi skjønner det Eller ikke Lenke til kommentar
Con Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Aaahhh.... Endelig hjemme etter en laaaaaang dag på jobb!!!! Nightwish på full guff, og grandiosa i ovnen... Kan livet bli bedre??? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 på fredag kjøpte jeg meg 32" widescreen og.. den måtte vi jo bære inn på rommet da.. omg den var tung den og! usj! klarte jo ikke bære den alene, så daniel måtte hjelpe meg. tror fingrene mine rista etterpå. fyttikatta! gla jeg slipper å bære den på ca et halvt år! Gruer meg til jeg skal flytte. Har en Miele vaskemaskin ( som jeg skal selge nå) som veier 98 kg. Har en philips widescreen 32" med int tv bord som veier en del.. UIRG Lenke til kommentar
zed Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 La meg se... 1) Bytte ut jobb med skole fra klokka 10:00 til 14:30 og "studiedag" imorra 2) Bytte ut Nightwish med Machina Supremacy 3) Bytte ut grandiosaen med en bigone done Lenke til kommentar
Con Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) La meg se... 1) Bytte ut jobb med skole fra klokka 10:00 til 14:30 og "studiedag" imorra 2) Bytte ut Nightwish med Machina Supremacy 3) Bytte ut grandiosaen med en bigone done Får ikke så mye penger når du går på skole da...? Ferdig med den delen jeg Men er enig med bigone... Den er mye bedre en grandis.... Var bare det i fryseren så... EDIT: Jeg og vil ha "studiedag" i morgen.... Endret 13. januar 2004 av www.dj-ceekay.tk Lenke til kommentar
zed Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Penger = mamma og pappa da vettu BigOne Pepperoni er best syntes jeg, selv om orginal er ok. Ahh, imorra er det studiedag, sove leeeeeenge Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Har en Miele vaskemaskin ( som jeg skal selge nå) som veier 98 kg. Hvilken lett utgave er det du har? De litt heftige nye veier rett over 120kg. Takk gud er det får som bor i blokker uten heis som har penger til de. Hvis jeg må bære en sånn en på jobb blir det en time ekstra Har snødd idag også. Snør jo hele tiden. Er snø over alt. Komplett har endlig fått sendt meg et nytt lydkort, og ser ut som jeg får det dyrere jeg ville bytte til grati Ikkeno porto ellernoe. Herlig! Lenke til kommentar
Con Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Mine NYE planer for resten av 2004: 1: Slutte i jobben og snylte på mor! 2: Spise mer pizza! 3: Ha studiedag hver dag! 4: Gå på Metallica konsert! (denne er gammel) Det må være den BESTE planen jeg noensinne har hatt!!!! Lenke til kommentar
zed Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Welcome to my leet world. Bortsett ifra at jeg må gå på skole, så er det for det meste chill 24/7. Lenke til kommentar
Con Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Eneste problemet er at jeg har fått den jobb eller flytt beskjeden før da... Gidder ikke flytte mer no....!! Liker meg her med gratis telefon/bredbånd...etc... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hehe, kom over et QXL gullkorn: Sjekk selv : DreamBox7000S Monster Motorstyrt Parabol Pakken består av: 1.Media Steel 1 hel meter solid Aluminium Parabol - slutt med kjedelige "Intet Signal" meldinger på din TV. 2.Kraftig og Solid 4 punkts veggfeste , du kan henge deg selv på den hvis du blir lei livet en dag...uf da,den var stygg. 3.DreamBox 7000s -ingen kommentar!!! Simply The Best. 4.Digipower SG2100 - Raskest blant alle DiseQc motorer på markedet,med mulighet for justering av vest-øst grenser fra selve motoren. 5.INVACOM 0,3 db.lnb-mikribølgehodet for de kresne,ingen over og ingen ved siden!!! 6.Kabelsett med ferdig terminerte og vanntette F plugger fra mottaker til motor (13m) og fra motor til lnb. Og hvis dette er ikke nokk , så spanderer vi en Toslink SPDIF audio kabel fra DreamBox til forsterker (pris i butikk 290 kr.) Alt dette for 5990 kr. Varene ligger flatt pakket på vår lager,blir sendt straks til deg etter auksjonslutt. Nå har du lest nokk!!! Hva venter du på , har du ikke lagt bud ennå? Lykke til med budene. Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 2.Kraftig og Solid 4 punkts veggfeste , du kan henge deg selv på den hvis du blir lei livet en dag...uf da,den var stygg. *prøve* Nei, det funket ikke Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Da var 50% av TG04 sikkret i havn. Jeg fikk lov av mora mi til å dra, så dette blir konge. Jeg har regnet på det, og TG kommer til å koste meg 2500 kroner :/ Men det er vell morro da Har bestilt Hotel opphold også for TG04 da, seff. Så dette blir litt luxent Btw, The Cardigans - Feather and Doooooom Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg svei av over 4000k på TG tror jeg.. Lurte på om jeg skulle ta en drink i sted. Men så redda en kompis meg og ville se film Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Imorgen skal jeg til Komplett -- Oops, datakjeden i oslo og sende inn mp3 spillern min! Heldigvis! Er dritt lei den, stor og tung er den.. Skal bytte den inn hvis jeg får lov av de Til en Jens Of Sweden 512mb knøtt liten sak :D:D Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Åssen type har du nå da? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Da nærmer vi oss svar nummer 100 000 i Søppel.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Da nærmer vi oss svar nummer 100 000 i Søppel.. Skulle akkuratt til å si det selv Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) 100.000 ! Lenge leve søppel! Endret 13. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Da var den nye pulten min satt opp "Arvet" den av søstra mi, så nå ble det ganske ryddig her, hvertfall en liten del av rommet mitt http://home.online.no/~mbjaal/rom/ Der ligger det bilder... Btw, Reggea er dritt kul musikk! Bra! Inner_Circle_-_Sweat_(A_La_La_La_La_Long).mp3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg