Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
på fredag kjøpte jeg meg 32" widescreen og.. den måtte vi jo bære inn på rommet da.. omg den var tung den og! usj! klarte jo ikke bære den alene, så daniel måtte hjelpe meg. tror fingrene mine rista etterpå. fyttikatta! gla jeg slipper å bære den på ca et halvt år! :wow:

Gruer meg til jeg skal flytte.

 

Har en Miele vaskemaskin ( som jeg skal selge nå) som veier 98 kg. Har en philips widescreen 32" med int tv bord som veier en del.. UIRG

Lenke til kommentar
La meg se...

 

1) Bytte ut jobb med skole fra klokka 10:00 til 14:30 og "studiedag" imorra

 

2) Bytte ut Nightwish med Machina Supremacy

 

3) Bytte ut grandiosaen med en bigone

 

done   :thumbs:

 

Får ikke så mye penger når du går på skole da...?

 

Ferdig med den delen jeg :p

 

Men er enig med bigone... Den er mye bedre en grandis.... Var bare det i fryseren så... :(

 

EDIT: Jeg og vil ha "studiedag" i morgen.... :(

Endret av www.dj-ceekay.tk
Lenke til kommentar
Har en Miele vaskemaskin ( som jeg skal selge nå) som veier 98 kg.

Hvilken lett utgave er det du har? De litt heftige nye veier rett over 120kg. Takk gud er det får som bor i blokker uten heis som har penger til de. Hvis jeg må bære en sånn en på jobb blir det en time ekstra :p

 

Har snødd idag også. Snør jo hele tiden. Er snø over alt. Komplett har endlig fått sendt meg et nytt lydkort, og ser ut som jeg får det dyrere jeg ville bytte til grati :D Ikkeno porto ellernoe. Herlig!

Lenke til kommentar

Hehe, kom over et QXL gullkorn:

 

Sjekk selv :

DreamBox7000S Monster Motorstyrt Parabol Pakken består av:

1.Media Steel 1 hel meter solid Aluminium Parabol - slutt med kjedelige "Intet Signal" meldinger på din TV.

2.Kraftig og Solid 4 punkts veggfeste , du kan henge deg selv på den hvis du blir lei livet en dag...uf da,den var stygg.

3.DreamBox 7000s -ingen kommentar!!! Simply The Best.

4.Digipower SG2100 - Raskest blant alle DiseQc motorer på markedet,med mulighet for justering av vest-øst grenser fra selve motoren.

5.INVACOM 0,3 db.lnb-mikribølgehodet for de kresne,ingen over og ingen ved siden!!!

6.Kabelsett med ferdig terminerte og vanntette F plugger fra mottaker til motor (13m) og fra motor til lnb.

Og hvis dette er ikke nokk , så spanderer vi en Toslink SPDIF audio kabel fra DreamBox til forsterker (pris i butikk 290 kr.)

Alt dette for 5990 kr.

Varene ligger flatt pakket

på vår lager,blir sendt straks til deg etter auksjonslutt.

Nå har du lest nokk!!!

Hva venter du på , har du ikke lagt bud ennå?

Lykke til med budene.

Lenke til kommentar

Da var 50% av TG04 sikkret i havn.

Jeg fikk lov av mora mi til å dra, så dette blir konge. Jeg har regnet på det, og TG kommer til å koste meg 2500 kroner :/ Men det er vell morro da :)

 

Har bestilt Hotel opphold også for TG04 da, seff. Så dette blir litt luxent :)

 

Btw, The Cardigans - Feather and Doooooom :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...