Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det suger å bære skjermer.. jeg måtte bære Ida sin skjerm ut i bilen vår når vi sku på TG i fjor.. den veide føkkings 30Kg! 20" urgammel greie! omfg! holdt på å miste armene!

 

på fredag kjøpte jeg meg 32" widescreen og.. den måtte vi jo bære inn på rommet da.. omg den var tung den og! usj! klarte jo ikke bære den alene, så daniel måtte hjelpe meg. tror fingrene mine rista etterpå. fyttikatta! gla jeg slipper å bære den på ca et halvt år! :wow:

Lenke til kommentar

gå ut å hente posten? det skal hvertfall jeg gjøre, alltid moro å sjekke postkassa når en bor alene :p

 

...så skal ejg til svinesund etterpå å kjøpe "styrkedrikke"... *kniiis*

 

 

EDIT: IIiiiik, samboeren fikk brev fra politiet! Ho er innkalt som vitne....jaja.

Endret av ridgea
Lenke til kommentar
DU skal bruke tiden på meg du! Nå som jeg la deg legge deg tidlig...  :blush:

Når jeg vil sove... så skal jeg SOVE!! Basta!! :D

Vell... med de neglene dine så er jeg litt redd ja.. Spessielt når jeg ligger med..øhh.. ikke akkurat 3bukser og 4gensere på meg i sengen.. så er jeg litt redd ja..

 

Men det virker jo som om du ikke har noe imot at jeg holder deg våken.. iallefall den ene gangen ,men det var kanskje grunnen til at du sier det du sier nå.. hihi =)

 

Men du har tid til meg idag?

Lenke til kommentar

Tid til deg? Jeg som alltid er så fullbooka opptatt? Tja...

 

 

 

 

 

Self har jeg tid til deg.. det er jo bare tirsdag i dag..

 

Btw så har jeg ikke noe i mot og vere våken vanligvis det er bare det at jeg ikke kan sove mer på skolen for da ryker vel hele fremtiden til ###### tenker jeg.. (litt overdrevet kansje men.. you get the point) Jeg må fokusere mer på skole framover...

Lenke til kommentar

Du er ikke alene om det altså.. Derfor melder jeg meg ut for en liten stund mens jeg skal gjøre skolearbeid.

 

Er nesten :scared: over megselv nå :p

Er btw en ting jeg skal ta opp med deg.. Skriver det her for ellers så glemmer jeg det.. minn meg på det ;) Remember spøken idag da.. Være skikkelig yo`is og komme inn ;)

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...