CreatureCanis Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Phew... skjermer er tunge ass... nettopp bært opp en data maskin og en skjerm her.. knot og ha med seg en diiiiger skjerm og måtte åpne dører sammtidig gitt.. Er det rart jeg liker lcd skjermer? Og du jobber i dag CFD? Blir noe gjort? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Jepp og jo eldre skjermene er jo tyngre. Har eg gammel 17" tommer som er nesten dobbel så tung som 19" min. Faktis veier den ikke så mye mindre enn 28" tv'n eg har. Endret 13. januar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 det suger å bære skjermer.. jeg måtte bære Ida sin skjerm ut i bilen vår når vi sku på TG i fjor.. den veide føkkings 30Kg! 20" urgammel greie! omfg! holdt på å miste armene! på fredag kjøpte jeg meg 32" widescreen og.. den måtte vi jo bære inn på rommet da.. omg den var tung den og! usj! klarte jo ikke bære den alene, så daniel måtte hjelpe meg. tror fingrene mine rista etterpå. fyttikatta! gla jeg slipper å bære den på ca et halvt år! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jaja.. derfor jeg digger skjermen hjemme.. Den veier vel knapt mer en 2-3 kansje 4 kg.. Men men... jeg sitter her og hakke en dritt og finne på. Noen forslag? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) gå ut å hente posten? det skal hvertfall jeg gjøre, alltid moro å sjekke postkassa når en bor alene ...så skal ejg til svinesund etterpå å kjøpe "styrkedrikke"... *kniiis* EDIT: IIiiiik, samboeren fikk brev fra politiet! Ho er innkalt som vitne....jaja. Endret 13. januar 2004 av ridgea Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg har ikke noen postkasse på skolen jeg da men... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 åja, du er på skulen...hehe, gjøre ferdig hjemmelekser er jo alltid gøy Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Jeg har ikke noen postkasse på skolen jeg da men... Gå på dass og sov. Dette gjorde eg noen ganger på skolen. Edit: altså....uten å gjøre fra seg liksom. Bare sitte der og sove....... Endret 13. januar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg hakke noen lekser nåh joh... Hehe, nei jeg finner alltids noe og drive med.. har jo en hjemmeside som trenger litt mekking blant annet. Mambo er fett da jeg kan bruke nettleseren til og fixe det meste på siden... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 DU skal bruke tiden på meg du! Nå som jeg la deg legge deg tidlig... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 ridgea: Hvilken type sak er det samboeren sin er inkallt til då? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 DU skal bruke tiden på meg du! Nå som jeg la deg legge deg tidlig... Når jeg vil sove... så skal jeg SOVE!! Basta!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 DU skal bruke tiden på meg du! Nå som jeg la deg legge deg tidlig... Når jeg vil sove... så skal jeg SOVE!! Basta!! Vell... med de neglene dine så er jeg litt redd ja.. Spessielt når jeg ligger med..øhh.. ikke akkurat 3bukser og 4gensere på meg i sengen.. så er jeg litt redd ja.. Men det virker jo som om du ikke har noe imot at jeg holder deg våken.. iallefall den ene gangen ,men det var kanskje grunnen til at du sier det du sier nå.. hihi =) Men du har tid til meg idag? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 hmmm, nesten-intim-chit-chat her... kewlt... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Tid til deg? Jeg som alltid er så fullbooka opptatt? Tja... Self har jeg tid til deg.. det er jo bare tirsdag i dag.. Btw så har jeg ikke noe i mot og vere våken vanligvis det er bare det at jeg ikke kan sove mer på skolen for da ryker vel hele fremtiden til ###### tenker jeg.. (litt overdrevet kansje men.. you get the point) Jeg må fokusere mer på skole framover... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Du er ikke alene om det altså.. Derfor melder jeg meg ut for en liten stund mens jeg skal gjøre skolearbeid. Er nesten over megselv nå Er btw en ting jeg skal ta opp med deg.. Skriver det her for ellers så glemmer jeg det.. minn meg på det Remember spøken idag da.. Være skikkelig yo`is og komme inn Endret 13. januar 2004 av CFD Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 you know, yo'is, as in wankster... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg bare lurer på hvor han mener jeg skal leke YO'is henne? Btw så er jeg hjemme allerede CFD... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 hjemme jeg og.. fikk 6er på årsprøven i data.. 1337.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg