Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Btw er det tykke handbøker penta? Jeg hater å scanne, men elsker å redigere etterpå.

nja.. ikke evig tykke.. en på noen og førti sider og en på noen og seksti..

det som er kjipt er at det er en del bilder og sånn.. så jeg må sitte å fikse og dille.. men det er jo noe å gjøre da.. bedre enn å sitte å stirre i lufta slik jeg gjore i går før lunch;)

Lenke til kommentar

Ingen av dem! Hehe, neida, den siste var jo kul.. :)

 

Term: Var å trena igår, gjett hva de sa da jeg kom inn inngangsdøra?

 

"Håper du finner utstyret ditt denne gange da *ler*". fy f, kommer til å bli minnet på det resten av livet mitt der...!

 

Han sa i tillegg: "Overrasket over at du kom tilbake så kjapt...*smile lurt*"

 

OMG!

Lenke til kommentar
Ingen av dem! Hehe, neida, den siste var jo kul.. :)

 

Term: Var å trena igår, gjett hva de sa da jeg kom inn inngangsdøra?

 

"Håper du finner utstyret ditt denne gange da *ler*". fy f, kommer til å bli minnet på det resten av livet mitt der...!

 

Han sa i tillegg: "Overrasket over at du kom tilbake så kjapt...*smile lurt*"

 

OMG!

Hehe det var det jeg skjønte. De har sikkert bare ventet på sjansen ;)

 

Uff det hørtes ikke noe gøy ut da penta...men heh jeg skal vel egentlig prate, jeg gjør nå ikke noe annet om natta på jobb. Når ingen vil holde meg våken så må jeg ta i et tak å jobbe litt...men ikke for ofte

Lenke til kommentar

I dag er det spritmesse i byen...eller vecturamesse, som da ikke gjør noe annet enn å la folk fra utelivet smake sprit, vin og alcobrus etc. Sitter å lurer på om jeg skal ta meg en tur ned dit i kveld. Skal jo jobb rett etterpå...men det gjør jo ikke så mye...skal jo bare smake. Jeg bare håper hotellet har fått billetter dit...jeg må skjekke senere.

Lenke til kommentar
Ok, siden Penta er evig so'er og jente så bestemmer hun.

Men altså den ser jo litt gay ut :S :D

 

Jeg mener leet. :thumbs:

hva ghey? den er jo lik til alle de andre.. bare litt andre farger..

 

 

hm..bra jeg er nesten halvveis på den minste av de to brukerhåndbøkene da.. har jo bare jobb for ca i morra og jeg;)

Lenke til kommentar

har lest 24 sider SO nå, høydepunkt.. hmm, treningsbag... fylletur og skremme mormor :p

 

hvorfor ringer altid folk i det man skal sove.. ei vennine ringte akkurat i det jeg gikk inn i drømmeland og ble snakkendes i telefon i 4 timer.. fra halv tolv.. så nå er jeg trøtt. Noen som kan jobbe noen timer for meg?? :p

 

edit: og der drepte jeg den :(

Endret av Dr3as
Lenke til kommentar

Dr3as el tråd matador!

 

:devil: skremme mormor.

NEida hun våknet netopp og eg skal spise frokost med henne snart. Begynner å bli lei egentlig. Alstså hun er her på besøk og har vært her 1.5mnd snart og skal være like lenge igjen. Var egentlig meningen at hun skulle være her i 6mnd men det blir way for lenge. Kanke høre på musikk med bass om natten lengre osv....hun er snill og sånt men det finnes grenser.

 

Må alvorlig flytte ut snart. :roll:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Dr3as el tråd matador!

 

:devil: skremme mormor.

NEida hun våknet netopp og eg skal spise frokost med henne snart. Begynner å bli lei egentlig. Alstså hun er her på besøk og har vært her 1.5mnd snart og skal være like lenge igjen. Var egentlig meningen at hun skulle være her i 6mnd men det blir way for lenge. Kanke høre på musikk med bass om natten lengre osv....hun er snill og sånt men det finnes grenser.

 

Må alvorlig flytte ut snart. :roll:

på tide å skaffe seg leilighet og jobb snowy?

blir sikkert masse damer da vettu;)

 

jeg håper og på å flytte ut snart.. takler ikke å bo hjemme lenger enn til sommeren tror jeg.. er altfor lei av alkoholiserte stefedre og mas og kjas! eneste jeg kommer til å savne er mamma noen ganger og pusen vår.. og kanskje rommet mitt.. :love: siden jeg tilbringer 98% av tida jeg er hjemme der..

Lenke til kommentar
Hehe, å jævlig, nå kom jeg akkurat på en sykt fet animasjonsserie som gikk for en stund siden, Wallace and Grommit! Husker jeg lo godt av de, spesielt filmen var rå :D

Tenkte kunne starte en liten lek hær. Første mann som sier hvilken side denne quoten står på.

 

 

Hint: Se på dato osv.

Lenke til kommentar

er for trøtt eXploid.. :p

 

hmm.. skulle gjerne ha flyttet ut selv, men er lærling nå og skal slutte med det til våren så da lurer jeg på åssen det går med penger osv.. er ikke så lett å få jobb i it bransjen. sitter å mekker no modul greier til nwn.. er VANSKELIG :( *sutre* jaja.. ikke er jeg sulten selv om det er lunch... spiser heller noe på vei hjem tror jeg..

 

seff starta det å snø nå som jeg tenkte å gå ut å ta en røyk :(

Lenke til kommentar
Hehe, å jævlig, nå kom jeg akkurat på en sykt fet animasjonsserie som gikk for en stund siden, Wallace and Grommit! Husker jeg lo godt av de, spesielt filmen var rå :D

Tenkte kunne starte en liten lek hær. Første mann som sier hvilken side denne quoten står på.

 

 

Hint: Se på dato osv.

Jeg har 40 poster pr side.. Er på 292 nå.. Liker det bedre..

Så uansett.... Men skolearbeid..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...