SnowDOG_ Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Nice. En kompis hadde lyst å finne på noe idag men eg var ikke i humøret. Er faktisk småfylla syk enda Imorgen er eg helt 100% frisk igjen. Eg er dritt lei smallville. Har sett 9 episoder idag. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 /me har skjenket kveldens 3 dram Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 SirHartge: er du aleine? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 SirHartge: er du aleine? ja. Det er meg og bacardi limon Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 SirHartge: er du aleine? ja. Det er meg og bacardi limon Ikke bra. Er ikke sunt å sitte hjemme og drikke for seg selv. Ta deg noe søvndyssende og prøv å få deg en god natts søvn. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jaja god natt da folkens. Eg har siste ordet inatt tror eg. Lenke til kommentar
Term Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 No way. Satt og pratet med min gode kompis henning fra bacardi norge(er her oppe ca hver 6 uke på hotellet). Har er oppe i tromsø igjen pga vectura messa. Er litt gøy at folk gidder å prate med en nattevakt som kjeder seg. Så har fikk pils så satt vi å pratet dritt i nesten 2 timer nå. Btw: bacardi limon rocker. Han samme karen skal gi meg restene etter messa, så jeg gleder meg. Håper det blir mere bacardi 8 Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Ikke bra. Er ikke sunt å sitte hjemme og drikke for seg selv. Ta deg noe søvndyssende og prøv å få deg en god natts søvn. Tror det er vel så sunt å ta noen bacardi som å dytte i seg søvndyssende piller.... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Oh my oh my det er blitt stille her. Men det er kanskje ikke så rart da, med tanke på at folk skal våkne snart. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Ikke bra. Er ikke sunt å sitte hjemme og drikke for seg selv. Ta deg noe søvndyssende og prøv å få deg en god natts søvn. Tror det er vel så sunt å ta noen bacardi som å dytte i seg søvndyssende piller.... Yeah. Urgh hat å stå opp så tidlig. Lenke til kommentar
Con Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Yeah. Urgh hat å stå opp så tidlig. Du er ikke den eneste... Sitter på jobben og gleder meg til å gå hjem om 7-timer og 23-minutter... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Fan...sittet å spilt Dungeon Siege i hele kveld. Jeg lærer aldri! blabla takker og bukker! på tide å bytte ut julehatten din? Pff...det er jul hele året Lenke til kommentar
zed Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Nei! Bare helt til TG (påsken) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Har FrenChie endelig joinet... Welcooooooooomeeee Skulle om 45min bahhh, kaldt og glatt ute nå også Lenke til kommentar
Term Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Såh da var jeg hjemme med et glass cola i handen...kanskje mekke et nytt bilde til galleriet heller. Jeg ser så stygg ut på de andre bildene... Kanskje jeg burde ta et hint Jaja er ikke noe spes trøtt så noe må jeg finne på da Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Fan...sittet å spilt Dungeon Siege i hele kveld. Jeg lærer aldri! blabla takker og bukker! på tide å bytte ut julehatten din? Pff...det er jul hele året hihi! I wish! pakker og snø og julemat hele året! hm.. hadde blitt litt mye julepynt though. tror jeg hadde blitt litt lei. I anledning pappas 50-årsdag til lørdag har han gitt søstra mi beskjed om å holde tale. makan sier jeg! gårke ann å bare: " du SKAL holde tale!" det får han ikke lov til. stakkars søstra mi. værste hu vet er å snakke foran masse folk! tror jeg må ringe å kjefte på han. værste er det at hu ( my sistah ) prøvde å si at hu ikke ville, men det hører han jo ikke på. neida. gidder ikke åpne ørene når noen snakker til oss gjør vi vel? det ville vært teit.. han hører ikke på meg heller, om det er noe jeg ikke vil. *scanne masse ark for sjefen* uh. jeg skal scanne to brukerhåndbøker, slik at de kan redigeres i word.. *elske OmniPage* Lenke til kommentar
zed Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hmm, er det eleete å ha bilde av seg selv i avatar? Burde jeg gjøre det? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hmm, er det eleete å ha bilde av seg selv i avatar?Burde jeg gjøre det? for å si det på småtøsenes språk.. DAAAAAH!!! seff er det 1337 å ha avatar av seg selv! er mest 1337 det! kun ekte 313375 har det! Lenke til kommentar
zed Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg leste "småsøtene" så Men da fixer jeg det, eller prøver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg