Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No way. Satt og pratet med min gode kompis henning fra bacardi norge(er her oppe ca hver 6 uke på hotellet). Har er oppe i tromsø igjen pga vectura messa. Er litt gøy at folk gidder å prate med en nattevakt som kjeder seg. Så har fikk pils så satt vi å pratet dritt i nesten 2 timer nå.

 

Btw: bacardi limon rocker. Han samme karen skal gi meg restene etter messa, så jeg gleder meg. Håper det blir mere bacardi 8 :D

Lenke til kommentar
Fan...sittet å spilt Dungeon Siege i hele kveld. Jeg lærer aldri!

 

blabla

takker og bukker! på tide å bytte ut julehatten din? ;)

Pff...det er jul hele året ;)

hihi! I wish! pakker og snø og julemat hele året! hm.. hadde blitt litt mye julepynt though. tror jeg hadde blitt litt lei.

 

I anledning pappas 50-årsdag til lørdag har han gitt søstra mi beskjed om å holde tale. makan sier jeg! gårke ann å bare: " du SKAL holde tale!" det får han ikke lov til. stakkars søstra mi. værste hu vet er å snakke foran masse folk! tror jeg må ringe å kjefte på han. værste er det at hu ( my sistah ) prøvde å si at hu ikke ville, men det hører han jo ikke på. neida. gidder ikke åpne ørene når noen snakker til oss gjør vi vel? det ville vært teit.. :angry:

han hører ikke på meg heller, om det er noe jeg ikke vil. *scanne masse ark for sjefen*

 

uh. jeg skal scanne to brukerhåndbøker, slik at de kan redigeres i word.. *elske OmniPage* :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...