razh0r Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hva skal folk gjøre idag da? Jeg skal gå rundt i gata med boomblaster og spille Dimmu Borgir på fullt volum *grin* *grin* Egentlig ikke Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 er jo litt under 650 poster her...tar nok noen uker før den er oppe i 10.000 POENGET: siste ordet er en sosial tråd, ikke en spammetråd. Dessuten blir den nok ikke stengt med det første, se blandt annet hvem som opprett den... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 It must be the icebergs! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 It must be the icebergs! sett et par av dine "Icebergs" poster.... hvorfor? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hva skal folk gjøre idag da? Jeg skal gå rundt i gata med boomblaster og spille Dimmu Borgir på fullt volum *grin* *grin* Egentlig ikke Jeg få være med Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 It must be the icebergs! sett et par av dine "Icebergs" poster.... hvorfor? Why? It must be the icebergs! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Enten så er det major splitt på undernet eller så sitter jeg på en fucked server Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Høhø, bar likosm.. 5 stk som forsvant.. For LENGE sida.. Vel, talast b-real:P edit: logg: <nvoetfiv> haha! B|real er ikke tilbake etter mini netspliten stad ennu <nvoetfiv> lenge siden faktisk <HalTan> *skadefryd* Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Deaf and blind and dumb and born to follow! What you need is someone strong to guide you! Like me! Tool - Opiate ("parodi" på jeezus) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hva skal folk gjøre idag da? Jeg skal gå rundt i gata med boomblaster og spille Dimmu Borgir på fullt volum *grin* *grin* Egentlig ikke Jeg skal til byen og skremme folk jeg Med et meget godt selskap *finne klær* Lenke til kommentar
Term Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hmmm kjeder meg nok nå til å installere Mirc...da er det ille som f... skal logge meg på hw tenkte jeg. noen som har et par tips til en ekstremt n00bie irc'er? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Er det dumt av meg å gå på by'n uten kostyme i dag? skal på vorspiel oss en kompis, så skal vi på konsert, "tribute to AC/DC", en gruppe som spiller AC/DC sanger! orker ikke kle meg ut i dag! har ingenting å ha på meg alikevell! Lenke til kommentar
Term Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 neh, drit i hele greia spør du meg. Mye bedre å flire av alle andre som har kledd seg ut, liker ikke halloween noe spes da Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 orker ikke kle meg ut i dag! har ingenting å ha på meg alikevell! Du kan ta det klassiske "død mann"-kostymet, da.. en liten blodstripe fra munnviken, og vips: et ypperlig kostyme. En venninne av meg (som jobber for Opera) skal gå som opera-fantomet.. et hvitt laken, og en Opera-caps. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 neh, drit i hele greia spør du meg. Mye bedre å flire av alle andre som har kledd seg ut, liker ikke halloween noe spes da Jeg har biletter til et lan som går akkurat nå jeg. Bryr meg egentlig ikke for det er bare 150kr og det er jo ikke verdens undergang... Mye bedre og tilbringe litt tid med en enestående person Lenke til kommentar
Term Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Misforstå meg ikke, det er en glimrende unskyldning for fest. Sånn sett er det helt glimrende, men har ikke så mye glede av å kle meg ut nå lenger. Jeg kan heller spille full utover kvelden Hmmm irc gikk jo smertefritt...nesten. Klarte å knø meg på hw.no i løpet av 3-4 min jeg. var ganske stolt Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 En venninne av meg (som jobber for Opera) skal gå som opera-fantomet.. et hvitt laken, og en Opera-caps. Skulle jobbe for Opera, men sa nei... Gadd ikke å gå ned i lønn og flytte til Oslo .. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Her var det lite aktivitet. Nå har jeg kommet fra trening, og er ganske sliten og tørst. Jeg har ingen planer i kveld :/ Blir vel bare å slappe av hos en kæmmis eller noe sånt Dere da? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hittil har det kommet tre kobler med jævler på døra. De første åpna jeg for: De: Triks eller godteri???!!!!!!!!!!!!??!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 Jeg: Triks. De: Eller godteri!!!!!!!!!!!!!!!!!11 Jeg: Eller triks. Jeg: *lukke døra* Andre kobbel gadd jeg ikke å åpne for. Så var det noen jævler her nå nettopp. Skikkelig irriterende. Var en drittunge i djeveldrakt som ikke kunne godta at vi ikke åpna, så han stod der og ringte på i minst fem minutter. Lenke til kommentar
Term Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 hva du jobbet med igjen da wabby? ingen har så kul jobb som meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg