Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer desverre ikke og løse alle saker og ting asap vettu, kommer litt diverse nye ting fremover som vi jobber med å bli ferdige med og da tar ting tid ;)

 

så er det og litt "spesiellt" og få til et galleri når alle bildene er i forskjellige størrelser ;)

 

 

edit: *mekker*

Lenke til kommentar
Klarer desverre ikke og løse alle saker og ting asap vettu, kommer litt diverse nye ting fremover som vi jobber med å bli ferdige med og da tar ting tid ;)

 

så er det og litt "spesiellt" og få til et galleri når alle bildene er i forskjellige størrelser ;)

Joda, det skjønner jeg også, men er det da ikke bare å bruke den "Personal Photo"-tingen i IVB og sette grense på et eller annet og så lage en php-include ting elns?

Lenke til kommentar

http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=63&t=190846 -> "Stenger postet. Har fått klager på at en admin ikke kan lage slike poster. Sorry! Er jo bare et menneske" <- HALLO? Hvem er det som klager på noe slikt? Når folk trenger å skrive om et eller annet og har problemer så skal man stenge den pga han/henne er admin? Jesus for noen tard'er

 

Alltid like gøyt å kjøre i f...fort og skrike om at man ikke vil dø og sånt. Alle blir livredd hver gang.  :laugh:

 

Eg sitter og skriker mens andre kjører.  :green:

Har bare vært redd en gang i bil...sånn ordentlig redd.

Var da vi Per Eilif kjørte til Nesset for å se Matrix:III og vi kjørte fra Sortland-Nesse på 30min på en gammel Opel Ascona som har sett sine bedre dager.

 

Gjett hvem som har fått seg jobb?!?! Telebutikken rett her borte! Skal snakke om lønn der kl 16!snakkes!

Congrats! =)

 

<---- Ny avatar boys'n girls !!!

 

Dette er et bilde fra når jeg var bitte bitte liten... Alltid vært glad i muskk ja ;)

Så søtt du er.

 

Hører på: Limp Bizkit Behind blue eyes utrolig bra sang.

Har du noe peil på mobiler da Sparks? :p

Dog, så er det et cover...

 

Nei eg er en barsking som drikker øl og så går over til sprit.  :green:

 

Har ikke hår kassen da... :roll:

hehe...hvem har sagt at det er noe hinder? ;)

 

smirnof ice kan være greit når du er på byen og er FULL!. For det kan du drikker etter du er kvalm av øl. :thumbs:

Så sant så sant.

Får man for mye øl så blir man fort kvalm.

Kan være kjekt med noe annet å drikke da.

 

 

 

Mykke bra avatar PeNtA =)

Lenke til kommentar
Fan så lite liv her var da :\

Synes det har vært lite liv her i det siste egentlig.

 

En fyr har klart det store på en bussholdeplass et par hundre meter herfra. Han har klart å kjøre range rover'en inn i busskuret, og ikke bare litt heller. Hele bilen står most inni. Riktignok er det glatt, men det er også 50 sone. Han må ha kjørt sinnsvakt fort, for jeg kjørte 60 der uten noen problemer. Håper bare det ikke var noen inni busskuret da bilen traff.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...