PeNtA Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Endelig... I'm back!Nettverket i klasse rommet gikk ned her... That shit sucks man... Har jeg gått glipp av noe når jeg var vekke? hehe! tydligvis ikke! ble ganske stilt jah! har drevet å flytta masse maskiner her jeg. masse gammelt skrap som stod å tok opp altfor mye plass på kontoret vårt. meget festlig! litt trim! =D Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Bah, hadde time med rådgiver på skolen. Herregud så høyt snitt man må ha for å komme inn på ntnu. Som vanlig ser det ut til at jeg havner rett under det jeg har lyst på. Typisk meg. Men klarte å bruke opp nesten 2 religionstimer på det hele da Spurte masse unødvendig for å få tiden til å gå. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 sjefen_, det er jo alltids mulig å ta opp fag som privatist da Hva har du tenkt til å studere på NTNU? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Da søker man på annen kvote, dvs må ha mer poeng. Men kan jo bli sivilingeniør andre steder også. Eventuelt bygge på vanlig ingeniør også. Regner med at jeg får ganske nøyaktig 50 poeng, muligens litt mer. De fleste tingen krevde litt mer (ifjor iallefall) Bortsett fra no kjemi, men kan ikke bli morro. Hører også at vanlig ingeniør greier er litt mer avslappet, og det passer fint Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Artic: åssen spennende pakke får du? Oppblåsbare Britney? Hehe, vel nei. Du skjønner min affection for Britney beveger seg på helt andre plan en det du tror, eller vil tro. Selv om jeg liker Britney, betyr ikke det at jeg har et sterkt ønske om å feie over henne, og har værtfall ikke behov for å røre et kjipt sexleketøy. Jeg fikk en bok, Introductory Practical Pyrotechnics. Så i tilfelle jeg ikke skulle dukke opp her på noen måneder, har det sikkert sammenheng med at jeg ligger på sykehus Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hæhæ Du er jo helt gal når det gjelder ting som smeller etter hva jeg kan forstå.... Sende opp raketter med fallskjerm? Høres farlig ut..... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Nei, egentlig ikke. Var helt tussete med krutt og fyrverkeri nå jeg var yngere. Men så dabbet det drastisk av etter en litt større brann.. Siden har det vært relativt stille de siste 7-8 år. Men så tentes en knist nå på nyttårsaften - bokstavelig talt Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hæhæ Du er jo helt gal når det gjelder ting som smeller etter hva jeg kan forstå.... Sende opp raketter med fallskjerm? Høres farlig ut..... Høres morro ut Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Ohhh skal du bygge sånn "ekte" rakket liksom? Ikke bare sånn papp som smeller men rakket som går høyt og greier? cool! Lenke til kommentar
zed Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Penta! Sexor avatar Idag hadde jeg matteprøve, omg jeg sugde på den. Tror jeg får 3 På onsdag skal jeg søke om studiedag, så da er det friiii Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Ohhh skal du bygge sånn "ekte" rakket liksom? Ikke bare sånn papp som smeller men rakket som går høyt og greier? cool! Vel, det vil nå vise seg tidsnok. Må først få tak i en shitload med ingredienser, pluss endel verktøy må lages. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Artic: åssen spennende pakke får du? Oppblåsbare Britney? Hehe, vel nei. Du skjønner min affection for Britney beveger seg på helt andre plan en det du tror, eller vil tro. Selv om jeg liker Britney, betyr ikke det at jeg har et sterkt ønske om å feie over henne, og har værtfall ikke behov for å røre et kjipt sexleketøy. Jeg fikk en bok, Introductory Practical Pyrotechnics. Så i tilfelle jeg ikke skulle dukke opp her på noen måneder, har det sikkert sammenheng med at jeg ligger på sykehus hm. det hele var ment som en spøk. beklager om den var usmakelig. zedz0r: wohoo! hva nei! skummel! og ja.. hjerte i pozttopic eller no. meget zpennende.. og jeg vet at det er tilgjengelig for andre og. har fått med meg det likzom da. zzzzzz Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg tok det som en spøk også. Men benyttet anledningen til og slenge inn litt alvor i samme slengen. Her er forøvrig en annen ting jeg finner morsom: Prøv og gjett hvorfor jeg ler av sånt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jaujau! Da er jeg hjemme etter en helt OK mandag, hadde "fagdag" i Naturfag, med andre ord: vi PYRA! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 pyra som i flammer? Lilla, grønne, rosa, you name it! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Ah nice. Var det flytende eller tørre kjemikalier? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Tørre. Gidder ikke gå mer innpå det, egentlig Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hehe, det kan bli ganske tørt ja. Akkurat som denne Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 'allo, 'allo? Anybody here? I am in ze building! Noen som har lyst til å kose med meg? Har vært alene i hele dag!! ahhh i would be grateful! Etter middag skal jeg til en dude å make some music.. Planlegger å covre Seven nation army! heheh, vi eier.. (3-4 stk, en er ikke der..) Nå skal jeg til å uploade en sang/demo en veninne av meg har laget.. Veldig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg