Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Endelig... I'm back!

Nettverket i klasse rommet gikk ned her... :dontgetit:

That shit sucks man... Har jeg gått glipp av noe når jeg var vekke?

hehe! tydligvis ikke! ble ganske stilt jah!

 

har drevet å flytta masse maskiner her jeg. masse gammelt skrap som stod å tok opp altfor mye plass på kontoret vårt. meget festlig! litt trim! =D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bah, hadde time med rådgiver på skolen. Herregud så høyt snitt man må ha for å komme inn på ntnu. Som vanlig ser det ut til at jeg havner rett under det jeg har lyst på. Typisk meg. Men klarte å bruke opp nesten 2 religionstimer på det hele da :D Spurte masse unødvendig for å få tiden til å gå.

Lenke til kommentar

Da søker man på annen kvote, dvs må ha mer poeng. Men kan jo bli sivilingeniør andre steder også. Eventuelt bygge på vanlig ingeniør også. Regner med at jeg får ganske nøyaktig 50 poeng, muligens litt mer. De fleste tingen krevde litt mer (ifjor iallefall) Bortsett fra no kjemi, men kan ikke bli morro. Hører også at vanlig ingeniør greier er litt mer avslappet, og det passer fint :p

Lenke til kommentar
Artic: åssen spennende pakke får du? Oppblåsbare Britney?  :dribble:

 

Hehe, vel nei. Du skjønner min affection for Britney beveger seg på helt andre plan en det du tror, eller vil tro. Selv om jeg liker Britney, betyr ikke det at jeg har et sterkt ønske om å feie over henne, og har værtfall ikke behov for å røre et kjipt sexleketøy.

 

Jeg fikk en bok, Introductory Practical Pyrotechnics. Så i tilfelle jeg ikke skulle dukke opp her på noen måneder, har det sikkert sammenheng med at jeg ligger på sykehus :ermm:

Lenke til kommentar
Artic: åssen spennende pakke får du? Oppblåsbare Britney?  :dribble:

 

Hehe, vel nei. Du skjønner min affection for Britney beveger seg på helt andre plan en det du tror, eller vil tro. Selv om jeg liker Britney, betyr ikke det at jeg har et sterkt ønske om å feie over henne, og har værtfall ikke behov for å røre et kjipt sexleketøy.

 

Jeg fikk en bok, Introductory Practical Pyrotechnics. Så i tilfelle jeg ikke skulle dukke opp her på noen måneder, har det sikkert sammenheng med at jeg ligger på sykehus :ermm:

hm. det hele var ment som en spøk. beklager om den var usmakelig. :ermm:

 

zedz0r: wohoo! hva nei! skummel! :devil:

 

 

 

 

 

og ja.. hjerte i pozttopic eller no. meget zpennende.. og jeg vet at det er tilgjengelig for andre og. har fått med meg det likzom da. zzzzzz :roll:

Lenke til kommentar

'allo, 'allo? Anybody here? I am in ze building! Noen som har lyst til å kose med meg? Har vært alene i hele dag!! ahhh i would be grateful!

Etter middag skal jeg til en dude å make some music.. Planlegger å covre Seven nation army! heheh, vi eier.. (3-4 stk, en er ikke der..)

 

Nå skal jeg til å uploade en sang/demo en veninne av meg har laget.. Veldig bra!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...