Arctic Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 American Beauty begynner nuh. Jævlig bra film! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 jah, og britney er vel også en fantastisk artist Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Natta folkens.... PS, darkness| er kul Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Åååhhhhhh hvor vondt jeg har i beina nå. Har vært på fotball trening nå med jobben, og har ikke spilt fotball siden videregående...alså 5 år elns. Kondisen min trenger definitivt et puff. Så nå skal jeg kjøpe meg fotballsko, strømper og leggbeskyttere så er jeg klar for neste søndag. Jeg tenger å få kjørt meg litt av og til Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Au da. Men hvorfor starte opp med fotball sånn over natta? Ble du lurt med eller no? Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Au da. Men hvorfor starte opp med fotball sånn over natta? Ble du lurt med eller no? Neida hadde lyst. I fjor hadde vi treningene slik at det crashet med jobb, alså de sluttet 11. Nå slutter de 10, og da kan jeg være med. Også har vi byttet hall til en som har mye mye bedre dekke og lufting. Jeg spilte aktivt fotball i mine ungdomsår, men så måtte jeg slutte pga betennelse i kneet. Men nå er jeg operert og ved godt mot. Holdt på å trø seriøst over i dag. Men berget meg, så det gjør bare litt vondt Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Javel ja. Fotball er jo ikke det verste man kan gjøre! Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Neiii. Jeg synes det er ordnetlig gøy. Også får jeg rørt litt på meg. Har jo ikke trent skikkelig siden sommeren. Begynner å få mage Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Neiii. Jeg synes det er ordnetlig gøy. Også får jeg rørt litt på meg. Har jo ikke trent skikkelig siden sommeren. Begynner å få mage Det heter Hansamuskel.. og jeg har en jeg også.. Har tilogmed 2stk jeg.. =( Men de skal vekk nå da =) Treningen starter snart Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Å få mage er gøøøøy! Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Hehe jeg har ikke fått mage enda jeg. Men frykter for at det kommer om jeg ikke kommer meg i form snart. Skal melde meg opp på treningsstudio i februar, og begynne og jobbe når snøen faller bort. Nå er det på tide å pleie musklene igjen EDIT: før badesesongen begynner Endret 11. januar 2004 av Term Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Mine planer for året er forøvrig og få døgnrytmen på plass. I alle fall for et par dager. Er litt døsig, så jeg tror faktisk jeg skal starte nå! Riktignok ser jeg ikke bort fra jeg våkner i fem-seks tiden, og dukker opp her igjen. Dere kan jo gamble på det i mellomtiden Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Min døgnrytme er magisk ustabil. Jeg vet jeg må opp seks, men får ikke sove uansett.... Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg er glad for at jeg får betalt for å ha en herpa døgnrytme. Jeg klarer faktisk å snu døgnet helt som jeg vil. Og jeg forventer at du kommer tilbake arctic Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Neiii. Jeg synes det er ordnetlig gøy. Også får jeg rørt litt på meg. Har jo ikke trent skikkelig siden sommeren. Begynner å få mage Det heter Hansamuskel.. og jeg har en jeg også.. Har tilogmed 2stk jeg.. =( Men de skal vekk nå da =) Treningen starter snart Hansamuskelen vekk??? Hva skal jeg kosepå da da? Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Ei pute hehe Det er faktisk litt rart når typer som har damer som er fornøyd med sånn de er...men de selv vil bli bedre. Jeg hater den følelsen....og vet det for godt selv. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) I'm back... uiaswwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwsa LOL, ok det siste der var det katta som skrev Endret 12. januar 2004 av Arctic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg