Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

****** så hjerneteppe! Den ENE gangen (:p) jeg trenger Halfie eller vifteovn's hjelp er de ikke her! Hva het den skatefilmen som kom ut for ca. 8 mnd.siden kanskje. Norsk, men feet part av daniel øynes.. HJERNETEPPE!!

 

 

edit: bombe at jeg kom på det to sekunder etter at jeg trykket på knappen :thumbdown:

Endret av DiMiles
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

*fnise* Tror jeg snart må gå ut og være litt sosial... IKKE kult å være for mye sammen med meg selv. Blir en smule.... hyperaktiv. Også klør jeg på ryggen, skal tvinge broren min til å klø meg for 20 spenn. :cool:

Lenke til kommentar
*fnise* Tror jeg snart må gå ut og være litt sosial... IKKE kult å være for mye sammen med meg selv. Blir en smule.... hyperaktiv. Også klør jeg på ryggen, skal tvinge broren min til å klø meg for 20 spenn. :cool:

Jeg klarer å klø meg selv på ryggen. Kommer faktisk til overalt på rygg-regionen.

 

 

me = Freak on a leash?

 

Freak of nature?

 

Husker forresten når jeg var i militæret og vi skulle tøye ut etter trening ved å legge den ene armen bak hodet. Jeg tenkte ikke over hvor langt bak jeg kunne komme. Plutselig spurte befalet om jeg hadde dradd armen ut av ledd... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...