dimiles Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) ****** så hjerneteppe! Den ENE gangen () jeg trenger Halfie eller vifteovn's hjelp er de ikke her! Hva het den skatefilmen som kom ut for ca. 8 mnd.siden kanskje. Norsk, men feet part av daniel øynes.. HJERNETEPPE!! edit: bombe at jeg kom på det to sekunder etter at jeg trykket på knappen Endret 11. januar 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Candy: Nei, det kan være det samme. Hun trodde vist at jeg var interrisert i ho, men er egentlig ikke det og vel...jah...blah...nevermind.. Jeg vil ha cola...drakk cola i morrest etter 2 uker uten. Noe så himmelsk godt... wææ! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 B|Real skrev: Jeg vil ha cola...drakk cola i morrest etter 2 uker uten. Noe så himmelsk godt... Det har jeg troen på. Jeg har ikke drukket cola på 5 dager når jeg drakk i går. Steike så godt det var! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Candyfloss skrev: btw..damn I look pretty today. Typisk at det er søndag og jeg sitter inne. edit: også er jeg oppmerksomhetssyk i dag... hvis dere ikke har merket det... do i make u horneh? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 *fnise* Tror jeg snart må gå ut og være litt sosial... IKKE kult å være for mye sammen med meg selv. Blir en smule.... hyperaktiv. Også klør jeg på ryggen, skal tvinge broren min til å klø meg for 20 spenn. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Candyfloss skrev: *fnise* Tror jeg snart må gå ut og være litt sosial... IKKE kult å være for mye sammen med meg selv. Blir en smule.... hyperaktiv. Også klør jeg på ryggen, skal tvinge broren min til å klø meg for 20 spenn. Jeg klarer å klø meg selv på ryggen. Kommer faktisk til overalt på rygg-regionen. me = Freak on a leash? Freak of nature? Husker forresten når jeg var i militæret og vi skulle tøye ut etter trening ved å legge den ene armen bak hodet. Jeg tenkte ikke over hvor langt bak jeg kunne komme. Plutselig spurte befalet om jeg hadde dradd armen ut av ledd... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Candyfloss skrev: Også klør jeg på ryggen, skal tvinge broren min til å klø meg for 20 spenn. HVA? Det der kan jo eg gjøre gratis. Faktisk så kan du få 20kr av meg. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Han gidder ikke fordi han tror det er jeg som drepte hamsteret vårt. Drittunge! Snowdog: Er ikke jeg litt ung for deg, siden du liker "eldre" kvinner? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 alder ingen hinder. Fans bakrus altså. Vil bare at det blir sent så eg kan legge meg og sove av meg dritten. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Ta 3 paracet og en whisky. Det funker Nå skal jeg snart lage meg middag. Wok nammis Lenke til kommentar
fAight Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 lodott skrev: Oi..ridgea vi er bursdagsbrødre. Skjønner at du valgte å krype ut av moren din på nettopp denne dagen, for noen bedre dag finnes vel ikke! Gratulerer med dagen! aaaah, endelig ferdig på jobb! Ikke bra å jobbe mens man er fyllesjuk... Grattis med dagen til deg også lodott Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 B|Real skrev: Candy: Nei, det kan være det samme. Hun trodde vist at jeg var interrisert i ho, men er egentlig ikke det og vel...jah...blah...nevermind.. Åh da så. Jeg trodde det var mer sånn klorin-issue. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hey... gratulerer med dagen gutter. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hjelp! Drømte at SirHartge stengte SO3! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeje, hjemme igjen nå Skal slappe av og gjøre ferdig en tegning eller 2, muligens bælme... farris :| Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 eXploid skrev: Hjelp! Drømte at SirHartge stengte SO3! Såså, rolig nå. Det går bra serru. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Grr, hater hater fysikkoppgaven ejg må levere på tirsdag. Skriv om hypernovaer. Teitteit og enda mer teit. Leser forklaringer på hva det er (google ) Men skjønner jeg forklaringen, nei. Står det et ord om det i boka, nei. grr Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Btw var det noen som så på american chopper idag på discovery? Helsiken for en motorsykkel de lagde. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 /me skjenker en dram. Må bedøve hjernen min, tenker for masse Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 SnowDOG_ skrev: Btw var det noen som så på american chopper idag på discovery? Helsiken for en motorsykkel de lagde. Trodde at det var om fredager det gikk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg