Suppelars2k Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg vil se, jeg vil see! :O URL? Da har vi spist pizza på et pizzasted på solli, bra saker Far i huset har vissr bursdag Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Morning sunshines!! Ok, det er en stund siden jeg sto opp da, men det er jo en strålene dag. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 I dag har jeg hatt kylling & salat til middag. Superdigg! Også fått melding av en jente i klassen om hun kan begynne å trene med meg. Har forresten også bestilt en greie fra tv-shop Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Har forresten også bestilt en greie fra tv-shop Får vi ikke vite HVA? (måtte gå av msn fordi halve familien hengerover her, og DET er plagsomt det...) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Joda, det er sånn gymform plus jeg skal ha på mens jeg uansett bare sitter.... Worth a try I guess...Hmm, jo, det er sånn muskelsammentrekningmaskin... Endret 11. januar 2004 av Candyfloss Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Lol, fest den på puppa! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Worth a try I guess... Ikke for å være frekk, men... Avbestill, NUH! Det lille vibratorbeltet er godt for to ting: 1. Få satans vondt i magen. 2. Piske fløte. Menmen, worth a try kanskje... Endret 11. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hva hvis jeg har tro på den? Pain is good, da jobber den jo med musklene da vettu.. Skal ha den på de mest utsatte stedene.... kritiske områdene Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Candyfloss: får vi høre noen dikt då? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Det er ikke sånn strømgreie du snakker om? Jeg har faktisk sett en slik i bruk, og det ser sært ut Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jo, det er sånn "sommerfuglvinggreie", men den har ikke sånne duppedingser. Den er veldig liten og skal liksom ikke synes under genseren, buksa osv. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) btw..damn I look pretty today. Typisk at det er søndag og jeg sitter inne. edit: også er jeg oppmerksomhetssyk i dag... hvis dere ikke har merket det... Endret 11. januar 2004 av Candyfloss Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Ja, da var bø unnagjort. Meget artig fest. Tok meg ikke mere en en halvtime å bli snytt :erm: Synd at det ikke var flere folk der. Folk som ikke skulle være med dreiv å fikk folk til å være hjemme og dritt, så vi blei ikke så veldig mange at det gjør noe Annyways, det er artig å gå ut å ake i fylla. Tror ikke jeg har vært så sliten på veldig lenge Og så blei det vist no på meg den kvelden også, noe jeg angrer på. Jaja, man gjør rare ting i fylla. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Worth a try I guess... Ikke for å være frekk, men... Avbestill, NUH! Det lille vibratorbeltet er godt for to ting: 1. Få satans vondt i magen. 2. Piske fløte. Menmen, worth a try kanskje... Det er vel to ting på tvsjop som skal trene magemuskler. Den ene er jo bare en vibrator som gir beskjed når du ikke strammer magemusklene. Den andre strammer musklene for deg. Jeg har mest tro på den som strammer musklene for deg. Kunne faktisk tenke meg å teste en.... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg har mest tro på den som strammer musklene for deg. Kunne faktisk tenke meg å teste en.... Den jeg mener da vettøøøø Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 btw..damn I look pretty today. Typisk at det er søndag og jeg sitter inne. edit: også er jeg oppmerksomhetssyk i dag... hvis dere ikke har merket det... "How ya dooin?" Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Og så blei det vist no på meg den kvelden også, noe jeg angrer på. Det ble noe på deg, som du angrer på? *skjønner ikke helt* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Og så blei det vist no på meg den kvelden også, noe jeg angrer på. Det ble noe på deg, som du angrer på? *skjønner ikke helt* ok...jeg lå med ei og jeg angrer på at jeg gjorde det Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jaaa'a, DET skjønte jeg, men hvorfor angret du? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 HEhee kem var kompisen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg