Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Men det som aldri slutter å forundre meg er rånere. Kom til parkeringshuset 00.30 (kommunegården i sandvika for de som er kjent) og i det knøttlille (men gratis og oppvarmede) parkeringshuset stod det 4 råne-biler og spillte høy musikk. Altså, kan det være så gøy å henge i et parkeringshus at man gjør det hele natta? Mer gøy å kjøre rundt på de såpeglatte veiene.

Hehe

 

Det finns noen flere forskjellige "typer" råenere, og den rasen du nevner (som spiller høy og elendig musikk og bruker det meste av penger på annlegg i bilen til å kunne dra enda flere dB's) er den jeg ikke liker helt... Eller..jeg ler av dem :p

Deriomot gaterånerene som kjører rundt og rundt, de har hvertfall noe bedre å gjøre... De konkurerer ikke i å ha mest og størt høytalere, der går det mest i wunderbaum :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker de som har litt hester jeg. Stod ute på jobb på torsdag, så kommer den en supra forbi. Ikke stylet no ekstra, men hadde nok litt ekstra under panseret. Herlig dyyyyyp brummelyd og pop-off. Gikk "ok" unna det :p

 

EDIT: wonderbaum lukter ikkeno digg, iallefall ikke når man har mer enn 20 i kjerra.

Endret av sjefen_
Lenke til kommentar
Er ganske enig med deg sjef :)

Liker best de med litt motor under panseret og ikke altfor mye styling. Syns det holder med noen andre felger også litt senking ;)

 

Åssen farge var det på den Supra'n btw, det var ikke en rød?

Den var hvit.

 

Hihi, har en kompis som er litt råner. Han hadde kjørt fast 240'en på en liten vei i slak nedoverbakke. Fått et hjul utfor kanten av veien, og dermed var halve bilen i brøytekanten. Fikk han opp igjen med en 306. 306 powah! :p

Lenke til kommentar

Hehe :D

 

Jeg var på Biltema å kjøpte meg no greier her om dagen. Og der er det en ganske stor parkeringsplass da. Og etter stenge tid kom det en litt gammel Audi Quattro og skulle leke seg litt da. Og trur du ikke idioten klarte å treffe den eneste snøhaugen i milsomkrets da? Han traff med høyre sida , så den var fult av bulker på den sida (det var is). Og kameraten bare lo, og han som kjørte ropte bare ut "F'AAEAEEAEEN!" veldig høyt... Holdt på å knekke sammen av latter... (Er glad han ikke hørte meg)

Lenke til kommentar
Hehe :D

 

Jeg var på Biltema å kjøpte meg no greier her om dagen. Og der er det en ganske stor parkeringsplass da. Og etter stenge tid kom det en litt gammel Audi Quattro og skulle leke seg litt da. Og trur du ikke idioten klarte å treffe den eneste snøhaugen i milsomkrets da? Han traff med høyre sida , så den var fult av bulker på den sida (det var is). Og kameraten bare lo, og han som kjørte ropte bare ut "F'AAEAEEAEEN!" veldig høyt... Holdt på å knekke sammen av latter... (Er glad han ikke hørte meg)

Æhæhæhæhæh. Så syykt bra. En kompis smalt i et gjerde på liertoppen (svær parkeringplass) Golf 1 cab som måtte ha en ny frontlykt pluss no plast. Lo "bittelitt" da jeg fikk høre det.

Lenke til kommentar

Huff og huff. Maken til fyllesyke er det lenge siden eg har hatt. Nesten verre en nyttår hangover'n. Eg føler at eg må spy snart.

 

Anyways igår var det en kompis som var så full at han la seg i sengen så eg hoppet i sengen og skulle vekke han. Jaja da kom en annen kompis og han som lå i sengen skrekk at de skulle voldta meg. ****** 2stk mot meg i fylla er ikke lett. Så en av de jukket på meg i ræven (med bukse på såklart).

Det var ekkelt for hadde de vært homser så er det lite eg kunne ha gjort.

 

Anyways hun voksne damen var ikke noe modell men absolutt noe å kose seg med seksuelt. Hun satt på fanget mitt og tok på henne og greier. Fortalte henne om eg alltid hadde fantasert som å ligge med en voksen kvinne. Anyways en kompis sto og ventet på meg siden han skulle ta pirat taxi. :/ angrer på at eg ikke ba henne bli med meg på dassen for å ****

 

Jaja Det var dritt kult igår. Vill fest. Lenge siden eg har vært så full at eg sovnet på roofen (utestedet) Sovnet jo ute før hun damen vekket meg.

 

nå er eg kvalm :sick:

Lenke til kommentar

ja det hørtes intressant ut.

Snakka foresten med ei i klassa. koselig jente. jeg snakka om mine depresjoner angående mari. ikke de gedigne depresjonene da men alikavell. Det var det mest oppmuntrende samtalen jeg har vert borti. sa så og si alle følelsene mine til ho. og ho sa jeg bare kunne snakke med ho igjen.

 

damer ruler!

 

men nå må jeg drikke kaffi medd bestefar + samboer og nabo og foreldre.

 

snakkas

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...