Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Vi driver med sånn at vi skal velge fag til vk1 på skolen nå.

Skal levere imorra.

Lurte på : Åssen jobbmuligheter forsvinner dersom jeg velger bort matte?

Trokke det forsvinner så mange.. Da jeg antar at du kan det mest generelle innenfor matte da du har gått på skolen i 11 år.. Men det kommer ann på hva du vil bli seff.. Men jeg antar at hvis du vil velge bort matte vil du ikke bli.. sånn labnerd :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:w00t: det har væt øoyy av e n kveld.!

Først så eg drting så ble eh voldtatt av noen kompisend. :/ de kastet seg poå mmeg og eg kunne ikke gjlre noe. :S

 

Anywsu på byn danset eg som fan og det var fettt. DAnset med en liten dame( digger lave jenter) Hun var så liten ag eg shjolfet med hun.

 

Anyways nå roofen var stengt så sto eg utenfor så fant eg ene men sit4e plass det er satt pg sov litt. Så kom det en voksen knionne på 30 eler noe. satt pf preiket med henene en stund så satt hunseg i fanget mitt og eg spirte om eg kunne flytte hpnde min ned til rompen. Det fikk eg loc toil. Eg knadde hun og gerier . men eg måtte ture elle siutte i byn hele natte. *Det gadd eg ikke så n¨sitte er her.

 

:/ men eg kommer tiø ¨møte henne ijgen. :dribble:

Lenke til kommentar
:w00t: det har væt øoyy av e n kveld.!

Først så eg drting så ble eh voldtatt av noen kompisend. :/ de kastet seg poå mmeg og eg kunne ikke gjlre noe. :S

 

Anywsu på byn danset eg som fan og det var fettt. DAnset med en liten dame( digger lave jenter) Hun var så liten ag eg shjolfet med hun.

:wow:

 

Litt av en kveld da. hehe...

 

:cry: Jeg vil også gå ut på byen igjen

Lenke til kommentar
:w00t: det har væt øoyy av e n kveld.!

Først så eg drting så ble eh voldtatt av noen kompisend. :/ de kastet seg poå mmeg og eg kunne ikke gjlre noe. :S

 

Anywsu på byn danset eg som fan og det var fettt. DAnset med en liten dame( digger lave jenter) Hun var så liten ag eg shjolfet med hun.

 

Anyways nå roofen var stengt så sto eg utenfor så fant eg ene men sit4e plass det er satt pg sov litt. Så kom det en voksen knionne på 30 eler noe. satt pf preiket med henene en stund så satt hunseg i fanget mitt og eg spirte om eg kunne flytte hpnde min ned til rompen. Det fikk eg loc toil. Eg knadde hun og gerier . men eg måtte ture elle siutte i byn hele natte. *Det gadd eg ikke så n¨sitte er her.

 

:/ men eg kommer tiø ¨møte henne ijgen. :dribble:

ownedsnake-BuudWeizErr.jpg

Lenke til kommentar

Sånn da har jeg leste alle postene siden jeg har vært borte...

Bursdagen jeg var i var ganske kul...

Så på film (The Ring,Vilmark) og snakket med noen jenter i 10 timer elr noe :p

Det ble ikke noe på meg nesten bare... :no:

Så i går kveld fikk vi besøk av noen fra lillehammer en soet jente på 16 :love: og en gutt på 13...

Jeje...

Zed0r fikk du lagt inn det jela bildet elr? :p

Lenke til kommentar

Bah, skulle kjøpe høyttalere til hjemmkino i går, men de var tomme på siba. Havnet på tveita ved en liten feilnavigering, satt å kjørte i mine egne tanker da jeg plutselig oppdaget at dette var hverkan alnabru eller motorveien, her har jeg aldri vært før. Så nå har jeg vært der også.

 

Scary movie 3 er fet, så den i går kveld. MEn det som aldri slutter å forundre meg er rånere. Kom til parkeringshuset 00.30 (kommunegården i sandvika for de som er kjent) og i det knøttlille (men gratis og oppvarmede) parkeringshuset stod det 4 råne-biler og spillte høy musikk. Altså, kan det være så gøy å henge i et parkeringshus at man gjør det hele natta? Mer gøy å kjøre rundt på de såpeglatte veiene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...