mac1334 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Nåja... Skal ikke så mye te på deg heller da. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 ÅGG fuarn eg reg ulll. **OAmg eg dsnwk n ulle fom seomf hgahahq eh rt uflll KJasda vinsjkkdredx sende3rere Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Lalf Gikk ikke kvelden helt som det skulle Snowdog? Eller ... virker som om det er tidlig å komme hjem nå, men kanskje du ikke er hjemme? eller kanskje du er hjemme og knuller mens mor og far di hører på ? ikke vet jeg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Mario! Din koseklump! Kult at du klarer å skrive på vårt hemmelige interne kodespråk i fylla også! Lenke til kommentar
zed Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Snowdawg : :D:D ssf hvradf d kfdso sd? :D:D gfdko A! dfs ! ahaha!! Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Er ikke det litt tidlig å ta kvelden da Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Nå skal jeg sette meg ned å lese ALLE sidene, denne tråden har... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Nå skal jeg sette meg ned å lese ALLE sidene, denne tråden har... Og der røyk det sosiale livet.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Nå skal jeg sette meg ned å lese ALLE sidene, denne tråden har... That's the spirit! Hint går ut til visse personer... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 ÅGG fuarn eg reg ulll. **OAmg eg dsnwk n ulle fom seomf hgahahq eh rt uflll KJasda vinsjkkdredx sende3rere Noen som forstår hva snøhunden prøver å si her? ._o Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hint går ut til visse personer... /me har lest hele So3, bare så det er sagt Har sitti å knotta på telefonen min i hele kveld, enda jeg bare har 149 KB med bilder...men så har jeg ikke kommet til pr0n bildene enda da .D Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 ÅGG fuarn eg reg ulll. **OAmg eg dsnwk n ulle fom seomf hgahahq eh rt uflll KJasda vinsjkkdredx sende3rere Å fa'en jeg er full! OMG jeg skal k'nulle som ******, hahaha jeg er full HalTan har überkul afro, snakkes senere. Done. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 ÅGG fuarn eg reg ulll. **OAmg eg dsnwk n ulle fom seomf hgahahq eh rt uflll KJasda vinsjkkdredx sende3rere Full allerede? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hint går ut til visse personer... /me har lest hele So3, bare så det er sagt Har sitti å knotta på telefonen min i hele kveld, enda jeg bare har 149 KB med bilder...men så har jeg ikke kommet til pr0n bildene enda da .D Det er geek alert! (haltan stil) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 no begynner hjernen min å ta kveld... den kommer vel snart i en koma lignende tilstand, noen som har samme problemet som meg? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 no begynner hjernen min å ta kveld... den kommer vel snart i en koma lignende tilstand, noen som har samme problemet som meg? $tilstand eq "coma" ? gå_og_legge_seg () : fortsette_å_poste_søppel (); Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Nope, er egentlig aldri trøtt. (Hvis man ikke tar norsktimene på fredags-morgenen med i betraktning , da jeg alltid ligger oppe og leser i noe (vanligvis en SK-bok) i et par timer etter å ha sett X-files, og glemmer av og til å legge fra meg boka og sove, slik at jeg til tider ligger og leser til jeg skal stå opp) edit; fjernet smiley :/ btw; hvordan har det seg egentlig at P'en i blir til en liten p når man fikser på en post hvor man glemte å skru av smileys? Endret 11. januar 2004 av Soldier_448 Lenke til kommentar
zed Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Vi driver med sånn at vi skal velge fag til vk1 på skolen nå. Skal levere imorra. Lurte på : Åssen jobbmuligheter forsvinner dersom jeg velger bort matte? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 alt av lege greier går vel i dass, samme med økonomi og ingeniørstudier og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg