Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tigerbalsam på underlivet svir... Ikke det at jeg har prøvd, bare rykter som flyr...  :p

Yep, det svir og klr som ******! Brukte det en del når jeg spillte fotball, og av og til så fikk man litt på ballene :scared:

:wow: På pungen??? Åhhhhh det kan jeg tenke meg at blir jævelig. Brukte mye på ryggen å skuldrene før. Og noen gang når jeg mååte smøre meg selv var jeg så uheldig å gni det i øynene. Fy fan det er kjipt

Lenke til kommentar
Tigerbalsam på underlivet svir... Ikke det at jeg har prøvd, bare rykter som flyr...  :p

Yep, det svir og klr som ******! Brukte det en del når jeg spillte fotball, og av og til så fikk man litt på ballene :scared:

:wow: På pungen??? Åhhhhh det kan jeg tenke meg at blir jævelig. Brukte mye på ryggen å skuldrene før. Og noen gang når jeg mååte smøre meg selv var jeg så uheldig å gni det i øynene. Fy fan det er kjipt

Har fått det samme.. Var en dame som var sur på meg fordi jeg hadde slått til henne i 8.klasse.. Da klinte henne det på ansiktet mitt og endel kom naturligvis i øynene.. Det var en helt sjuk dame.. er ikke dame engang.. kjerring

Lenke til kommentar
Tigerbalsam på underlivet svir... Ikke det at jeg har prøvd, bare rykter som flyr...  :p

Yep, det svir og klr som ******! Brukte det en del når jeg spillte fotball, og av og til så fikk man litt på ballene :scared:

:wow: På pungen??? Åhhhhh det kan jeg tenke meg at blir jævelig. Brukte mye på ryggen å skuldrene før. Og noen gang når jeg mååte smøre meg selv var jeg så uheldig å gni det i øynene. Fy fan det er kjipt

Har fått det samme.. Var en dame som var sur på meg fordi jeg hadde slått til henne i 8.klasse.. Da klinte henne det på ansiktet mitt og endel kom naturligvis i øynene.. Det var en helt sjuk dame.. er ikke dame engang.. kjerring

Man slår da ikke til damer?

Lenke til kommentar
Pokker. Er *** som fan men kan ikke *****

 

:angry:

 

Jaja imorgen er det party!!!

Eh hva er det nå da?

 

Jeg skal ikke si hva det var (Husker ikke, men det var en slags salve) og jeg skal ikke si hvor det var, ei heller hvorfor det var der. Men det svidde så jævlig at jeg trodde seriøst det skulle komme flammer

:laugh: /me thinks dirty

Lenke til kommentar
Man slår da ikke til damer?

Vell.. dette var ikke en dame. Dette var en kjerring og jeg var frustrert igjennom hele 8.klasse.. Men hvis hu ville gjort det samme mot meg idag ville nok ikke knyttneven vært langt vekke.. Når hu prøver og skader meg og sparker så skal hu f_a_enmeg få igjen! Generelt sett er jeg blid og glad og gjør ikke en flue fortred ,men når noen vil skade meg så sier det klikk i hodet mitt og da nok denne lille muskel-løse nerden til og sparke ifra seg..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...