SirHartge Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Tigerbalsam på underlivet svir... Ikke det at jeg har prøvd, bare rykter som flyr... Yep, det svir og klr som ******! Brukte det en del når jeg spillte fotball, og av og til så fikk man litt på ballene Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Tigerbalsam på underlivet svir... Ikke det at jeg har prøvd, bare rykter som flyr... Yep, det svir og klr som ******! Brukte det en del når jeg spillte fotball, og av og til så fikk man litt på ballene På pungen??? Åhhhhh det kan jeg tenke meg at blir jævelig. Brukte mye på ryggen å skuldrene før. Og noen gang når jeg mååte smøre meg selv var jeg så uheldig å gni det i øynene. Fy fan det er kjipt Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 seriøst, tigerbalsam på ballene...det må være helt jævlig Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det er helt jævlig. Går ikke bort på mange timer.. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 jeg føler med deg i dette tilfellet også Lenke til kommentar
brillan Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Har dere sølt iste på tastaturet da? Tastaturet mitt har laget en sånn "klisj klasj" lyd når jeg trykker på en tast. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 usj, skru tastaturet ifra hver andre og vask de ikke-elektriske delene varmt vann med grønnsåpe, så har du ikke klisj klasj lyd noe mere Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det er helt jævlig. Går ikke bort på mange timer.. Skulle likt å hørt hylet første gang du gjorde det Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Tigerbalsam på underlivet svir... Ikke det at jeg har prøvd, bare rykter som flyr... Yep, det svir og klr som ******! Brukte det en del når jeg spillte fotball, og av og til så fikk man litt på ballene På pungen??? Åhhhhh det kan jeg tenke meg at blir jævelig. Brukte mye på ryggen å skuldrene før. Og noen gang når jeg mååte smøre meg selv var jeg så uheldig å gni det i øynene. Fy fan det er kjipt Har fått det samme.. Var en dame som var sur på meg fordi jeg hadde slått til henne i 8.klasse.. Da klinte henne det på ansiktet mitt og endel kom naturligvis i øynene.. Det var en helt sjuk dame.. er ikke dame engang.. kjerring Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jah man blir liksom ikke den samme etterpå ... hehe Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Nå stikker jeg.. Skal tross alt i vannet og skvulpe i morgen... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Tigerbalsam på underlivet svir... Ikke det at jeg har prøvd, bare rykter som flyr... Yep, det svir og klr som ******! Brukte det en del når jeg spillte fotball, og av og til så fikk man litt på ballene På pungen??? Åhhhhh det kan jeg tenke meg at blir jævelig. Brukte mye på ryggen å skuldrene før. Og noen gang når jeg mååte smøre meg selv var jeg så uheldig å gni det i øynene. Fy fan det er kjipt Har fått det samme.. Var en dame som var sur på meg fordi jeg hadde slått til henne i 8.klasse.. Da klinte henne det på ansiktet mitt og endel kom naturligvis i øynene.. Det var en helt sjuk dame.. er ikke dame engang.. kjerring Man slår da ikke til damer? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Pokker. Er *** som fan men kan ikke ***** Jaja imorgen er det party!!! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Jeg skal ikke si hva det var (Husker ikke, men det var en slags salve) og jeg skal ikke si hvor det var, ei heller hvorfor det var der. Men det svidde så jævlig at jeg trodde seriøst det skulle komme flammer Endret 10. januar 2004 av Arctic Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Pokker. Er *** som fan men kan ikke ***** Jaja imorgen er det party!!! Eh hva er det nå da? Jeg skal ikke si hva det var (Husker ikke, men det var en slags salve) og jeg skal ikke si hvor det var, ei heller hvorfor det var der. Men det svidde så jævlig at jeg trodde seriøst det skulle komme flammer /me thinks dirty Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Tror jeg skal legge meg.. Har sitti og drikki whisky sammen med noen kompiser i kveld. Skal op jobb klokka 9 i morra.. urgh Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 mmmm whisky. Vel du får ha god natt da... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Tror jeg skal legge meg.. Har sitti og drikki whisky sammen med noen kompiser i kveld. Skal op jobb klokka 9 i morra.. urgh En god slutt på kvelden, og en ennå bedre start på dagen Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Man slår da ikke til damer? Vell.. dette var ikke en dame. Dette var en kjerring og jeg var frustrert igjennom hele 8.klasse.. Men hvis hu ville gjort det samme mot meg idag ville nok ikke knyttneven vært langt vekke.. Når hu prøver og skader meg og sparker så skal hu f_a_enmeg få igjen! Generelt sett er jeg blid og glad og gjør ikke en flue fortred ,men når noen vil skade meg så sier det klikk i hodet mitt og da nok denne lille muskel-løse nerden til og sparke ifra seg.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Muskel løs din nepe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg