Term Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 wtf....jeg hadde til og med gjort det. Dette er muligens litt malplassert, men, ****** nåh Jaja åsså tar jeg meg en liten pause Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 hva man ikke ville gjort for penger. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hehe, ups, vel tar alt i morgen jeg.. Han sier det tar litt lang tid, for jeg fikk plutselig sånn "ingen maskinvare for lyd er tilgjengelig",så er det er vel masse jeg har oversett her... better luck next time... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 SÅ ille er det ikke... du trenger a) installere skjermkortdrivere b) installere lydkortdrivere Enkelt og greit, i grunn. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jaja, nå har jeg stressa med pcen i hele kveld...f'aen Kamerat av meg kom hitt med pcen. Så flashet jeg BIOSen hans, også gjorde jeg det samme med min. ( vi har shuttle begge 2) På han sin maskin gikk det greit. Men når jeg skulle boote så fikk jeg feilmelding i BIOS, "Hardisk diagnostic failed" elns også vil ikke disken boote... Ikke i noen av mine 3 maskiner vill den i ****** .. Det stresser meg :/ Skal skjekke spenninger på PSU'et i morgen for sikekrhets skyld også... Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 hmmm det kan ikke være at disken har tatt kvelden? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ahhh the beach var bra. Hadde glemt kordan den var. [skryt]Eg var på phi phi island som ligger like ved der "The beach" ble filmet.[/skryt] KA gjør folket på? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 hmmm det kan ikke være at disken har tatt kvelden? Ja, det er den endelige dommen dessverre Har ødlagt endel disker i det siste... vell.... 4 av 5 disker på over 20 GB har jeg mistet... Får tilbake min 200 GB på retur nå snart da, så da ordner ting seg opp forhåpentlighvis. Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) hmmm det kan ikke være at disken har tatt kvelden? Ja, det er den endelige dommen dessverre Har ødlagt endel disker i det siste... vell.... 4 av 5 disker på over 20 GB har jeg mistet... Får tilbake min 200 GB på retur nå snart da, så da ordner ting seg opp forhåpentlighvis. Jo vi får bare krysse fingrene på at flere ikke vandrer til HW heaven. Jeg er i et sånt sykt humør i dag. Har klart å vri alt samma over til sex eller "dirtytalk". Sitter å sender lugubre sms'er til "my girl in bergen" Edit: ja helt enig doggy. Hater å innrømme det, men leo er en bra skuespiller. Endret 9. januar 2004 av Term Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Term rimer på Sperm (sikkert :old: men ) Så dere sender sms ja...heldige dere, jeg får ikke noen "ut kommunikasjon" med mobilen min jeg den får kun mottatt meldinger og samtaler) og jeg har penger på kortet også, 300 kroner men får ikke ringt ut eller sendt sms...Trur telefonen (SE T200) er klar for utskifting den og...venter jo på noe på elkjøp nå...har reservert en N3200.. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jo vi får bare krysse fingrene på at flere ikke vandrer til HW heaven. Fikk RAID-5'et mitt idag, btw. Niks mer bekymring for å miste data. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Let's talk about sex baby, let's talk about you and me, let's talk about all teh thing......let's TALK ABOUT SEEEEX! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jau, nå legger jeg meg til å sove... Orker ikke tanken på at min lille Shuttle koseklump ikke virker som den skal ... *grøsse* dere får ha en glimrende natt ellers dere da, med maskiner og disker som virker... Happy napping! Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Åhhh kjipt. Jeg Kunne ikke tenkt meg noe værre enn å ike være i stand til å ringe eller sende sms. Åh ja det er en del som kaller meg lordsperm av mine klannere.... så heh...Lordterm er mitt spillnavn Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 /me *grøsser* over tanken på disker som klikker hver gang noen forteller det. /me hører på: D:\My Music\R&B and Cool soft music\Bone Thugs N Harmony - BTNHresurrection\11 - Weed Song.mp3 Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 weeeeeeeeeeeeeeeeeee Happy napping! Å det kan jeg love deg...når jeg kommer hjem så............. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg har poser under øynene, så kan ikke være oppe for slike aktiviteter. Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Tigerbalsam er ordet. Kan love deg at posene blir borte Så får man til de utroligste ting.....eh....erm....jah Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Tigerbalsam på underlivet svir... Ikke det at jeg har prøvd, bare rykter som flyr... Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Nåja tenkte under øynene for å holde deg våken. Å ja det svir som h******. Men jah den er digg å få det smurt på musklene om de er stive eller ømme. Da slapper man bare max av...men baby oil ...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg