Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Hehe, ups, vel tar alt i morgen jeg.. Han sier det tar litt lang tid, for jeg fikk plutselig sånn "ingen maskinvare for lyd er tilgjengelig",så er det er vel masse jeg har oversett her... :blush: better luck next time... :p

Lenke til kommentar

Jaja, nå har jeg stressa med pcen i hele kveld...f'aen :(

Kamerat av meg kom hitt med pcen. Så flashet jeg BIOSen hans, også gjorde jeg det samme med min. ( vi har shuttle begge 2)

På han sin maskin gikk det greit. Men når jeg skulle boote så fikk jeg feilmelding i BIOS, "Hardisk diagnostic failed" elns også vil ikke disken boote... Ikke i noen av mine 3 maskiner vill den i :(

 

****** .. Det stresser meg :/ Skal skjekke spenninger på PSU'et i morgen for sikekrhets skyld også...

Lenke til kommentar
hmmm det kan ikke være at disken har tatt kvelden?

Ja, det er den endelige dommen dessverre :(

 

Har ødlagt endel disker i det siste... vell.... 4 av 5 disker på over 20 GB har jeg mistet... :cry:

 

Får tilbake min 200 GB på retur nå snart da, så da ordner ting seg opp forhåpentlighvis.

Lenke til kommentar
hmmm det kan ikke være at disken har tatt kvelden?

Ja, det er den endelige dommen dessverre :(

 

Har ødlagt endel disker i det siste... vell.... 4 av 5 disker på over 20 GB har jeg mistet... :cry:

 

Får tilbake min 200 GB på retur nå snart da, så da ordner ting seg opp forhåpentlighvis.

Jo vi får bare krysse fingrene på at flere ikke vandrer til HW heaven.

 

Jeg er i et sånt sykt humør i dag. Har klart å vri alt samma over til sex eller "dirtytalk". Sitter å sender lugubre sms'er til "my girl in bergen"

 

Edit: ja helt enig doggy. Hater å innrømme det, men leo er en bra skuespiller.

Endret av Term
Lenke til kommentar

Term rimer på Sperm :green:

 

(sikkert :old: men :p)

 

Så dere sender sms ja...heldige dere, jeg får ikke noen "ut kommunikasjon" med mobilen min jeg :( den får kun mottatt meldinger og samtaler) og jeg har penger på kortet også, 300 kroner men får ikke ringt ut eller sendt sms...Trur telefonen (SE T200) er klar for utskifting den og...venter jo på noe på elkjøp nå...har reservert en N3200..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...