Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

Enhetsbehandling skjermkort:

Driverne for denne enheten er ikke installert. (Kode 28)

 

Klikk Installer driver på nytt for å installere driverne for denne enheten på nytt.

 

så trykket jeg på innstaller men den finner ikke den greia.... :roll: kan heller ikke gå på msn, for sliter litt med det også..skulle kanskje fått litt hjelp likevel :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Indeed.

 

Vet du noe om hva slags maskin du har? Modellnummer? Hjemmebygd? Kanskje Daniel vet? Vi trenger rett og slett å finne ut hva slags skjermkort du har. Om du kunne opplyse f.eks "Compaq presario XXXX", eller aller helst fulle spesifikasjoner (eller bare skjermkort :p) så hadde vi kommet myyye lenger.

 

Du kan i første omgang også gjøre som sparks sa, og når du er i den rikitge menyen leser du hva som står under "skjerm"...

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest mafister

Huff, *rope på Gud* Hvorfor har skjermkortet noe å gjøre med om det er doggete på skjermen? jeg har jo ikke rørt noe skjermkort...kanskje jeg har uten å vite det? uansett, finner ingen opplysninger om skjermkortet..argh, alt gikk så bra..helt til jeg begynte å teste ut ting :p

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Skjermkortet sender signaler til skjermen, simple as that. Nå gjør som jeg sier ;) finn ut hva slags maskin det er... det står sannsyneligvis på boksen :yes: (med mindre f.eks soso har bygget den for deg?)

Noen har bygget den for meg, men..*sjekke* argh, huff, nei, vettu, vi gidder ikke fikse dette nå, vi lar det være sånn så ringer jeg bare noen i morgen,.... i'll survive ;) takk, nå ser i hvert fall skjermen litt bedre ut,internetten funker feilfritt :roll:

Lenke til kommentar
/me sitter og koser seg med hjemme laget banan milkshake og the beach!

 

:w00t:

Det er i hvert fall en bra ting med det beach.... :whistle:

 

Men den er det faktisk lenge siden jeg har sett. Jeg ser at 3000 miles to graceland går i natt på canal +, så da har jeg jo et par timer med underholdning. Har sett den før, og synes den er litt kul.

Lenke til kommentar
DU HAR 30 DAGER PÅ DEG TIL Å SKAFFE ET NR ELLERS KOMMER BILL GATES PÅ DØRA!!!

JA! Og du vil jo ikke ha et "nummer" med Bill gates, vil du? :scared:

:laugh:

 

Jo for hun liker jo ikke nerder...tror bill er konge eksempel på nerds gone wild. Men har har jo penger da :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest mafister
DU HAR 30 DAGER PÅ DEG TIL Å SKAFFE ET NR ELLERS KOMMER BILL GATES PÅ DØRA!!!

JA! Og du vil jo ikke ha et "nummer" med Bill gates, vil du? :scared:

:laugh:

 

Jo for hun liker jo ikke nerder...tror bill er konge eksempel på nerds gone wild. Men har har jo penger da :dontgetit:

Ikke sant. Og jenter går etter penger.... Snakk om å være generaliserende :p For det er ikke jeg... :roll:

 

 

Weee! En dude kommer over for å hjelpe meg i hvert fall litt med lyden osv..

Lenke til kommentar
Ikke sant. Og jenter går etter penger.... Snakk om å være generaliserende :p For det er ikke jeg... :roll:

 

 

Weee! En dude kommer over for å hjelpe meg i hvert fall litt med lyden osv..

ier ikke at du har det. Men bare eat han var et kongeeksempel på en nerd. Det er seff mange damer som skulle en del for å vært kjærringa hans om de fikk kloa i pengene. wtf....jeg hadde til og med gjort det.

Lenke til kommentar
KYSS MEG ET VISST STED!!!

DER? :O (intern...)

 

 

Humms,nå ligger jeg i senga med laptop i fanget (oppå dyne, vil ikke svi saker og ting) og iPod på øret. HERLIG :) Hører på favorittplata mi også: Radiohead - OK Computer :thumbup:

 

 

 

 

 

 

 

 

(.. og ja Thea, datanaskiner er noe herk 88% av tida, basert på nøye utregnelser, selvfølgelig)

Lenke til kommentar
Gjest mafister
KYSS MEG ET VISST STED!!!

DER? :O (intern...)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(.. og ja Thea, datanaskiner er noe herk 88% av tida, basert på nøye utregnelser, selvfølgelig)

Ja, herregud, selvfølgelig der. Som vanlig... ;)

 

Er tilbake om 10 min, og da ser forhåpentligvis dataen en smule ebdre ut... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...