SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hey..... eg kjenner han her. http://www.bt.no/lokalt/bergen/article224103 Touch me anyone!?! Lenke til kommentar
Con Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) snowDOG: HEY!!!! Bergen du og???? (kjenner tangstad.... holder for meg ) Endret 9. januar 2004 av www.dj-ceekay.tk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Hey..... eg kjenner han her. http://www.bt.no/lokalt/bergen/article224103 Touch me anyone!?! Simon Simonnæs, byens mest kjente dørvakt, ble tatt med et arsenal av pistoler og avsagde hagler. Nå vil politiet ha ham bak lås og slå i seks måneder. Han har også fått 5000 i forelegg for vold. Skryt i vei ja... EDIT: SnowDOG_ er Bæææææææææærgenhustlah fo' shizzy fohrizzy! Endret 9. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Det er lov det og avogtil haltan. Btw en kompis trente med han før. Han er greit og ikke noe hissig som man skulle tro. Edit: www.dj-ceekay.tk: Tangstad? bokser fyren? Endret 9. januar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Wabby: Er du kommet for å bli? Fått fast linje nå? *savnet wabby* Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Wabby: Er du kommet for å bli? Fått fast linje nå? *savnet wabby* nope nope, bare jobber ekstra på jobb... Har fått dato fra telenor (internt) at de skal montere hos meg den 15 januar, men bluecom har ikke ringt for å informere... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jada Mario... HUSTLAH! Nå erre tine for winupdate :| Lenke til kommentar
Con Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 snowDOG: Nei... Fetteren til klemmetsen sin trener... Han vakten på ovenpå som sto i kilt. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Anyways, sitter og jigger til litt Metallica, av en eller annen grunn, og installerer drivere og sånnt. Hallo? Den grunnen er jo helt åpenbar! Det er fordi du har en ypperlig musikksmak som sitter der og digger metallica (som jo er et genialt band) *ta på snøhunden* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Anyways, sitter og jigger til litt Metallica, av en eller annen grunn, og installerer drivere og sånnt. Hallo? Den grunnen er jo helt åpenbar! Det er fordi du har en ypperlig musikksmak som sitter der og digger metallica (som jo er et genialt band) Det har seg slik at jeg har en iPod her med 20 GB musikk, og av en eller annen grunn hørte på metallica, når det finnes mye nusikk jeg heller vil høre på. Noe metallica er bra, spesiellt klassikerene. For Whom the bell Tolls, ... And justice for All, Fade to Black, Master of Puppets og The Call of Kthulu (S&M versjon).. osv. osv. EDIT: Creeping Death, Fuel og Unforgiven... Endret 9. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 *ta på snøhunden* www.dj-ceekay.tk: Er det deg på avataren? hmm du ser kjent ut... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Noe metallica er bra, spesiellt klassikerene. For Whom the bell Tolls, ... And justice for All, Fade to Black, Master of Puppets og The Call of Kthulu (S&M versjon).. osv. osv. gleder meg imorra!! hjemme alene i en uke! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Wee! Gjett hvem som har formatert HELT SELV!! Det eneste jeg sliter med nå er: Klarer ikke få internettsidene til å "passe" inn (klarer ikke forklare, men må scrolle noe jææævlig, aldri vært sånn før), også mangler jeg sånn windowsnr. Ellers gikk alt prikkfritt Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Kommet hjem fra Ski og ei kamerat koselig though at jeg er satans sliten Første jobbdag imorgen Skal jobbe 7 timer og tjener da 630kr! BTW: Grattis Thea! Gå på skrivebordet, andremusetast, egenskaper, instillinger, så endrer du til høyere oppløsning. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jammen, saken er, har gjort det og det hjelper ****** ikke... Hele hardware ser ut som et katastrofeområde... Hjeeelp! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Thea: gjør det sparks sa, men husk å ikke sette for "høyt"... dersom du skulle ende opp med at det "skurrer" på skjermen vneter du en stund (maks 30 sek) UTEN å røre en tast. Dinisjon på "for høyt" kommer an på skjermen din, dersom den er 17"og nedover så holder det med 1024x768 eller 1280X1024, ikke gø høyere en det, helst Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Wee! Gjett hvem som har formatert HELT SELV!! Det eneste jeg sliter med nå er:Klarer ikke få internettsidene til å "passe" inn (klarer ikke forklare, men må scrolle noe jææævlig, aldri vært sånn før), også mangler jeg sånn windowsnr. Ellers gikk alt prikkfritt Du har vel kanskje feil oppløsning på skjermen? Og hva mener du med manglende windowsnummer? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Er der mulig å lese så sløvt Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hvis jeg tar det høyere, blir bildet her uklart.... og bildet passer liksom ikke inn i skjermen, starten synes ikke så mye osv.... Før jeg formaterte, hadde jeg ganske høyt uten noe problem..Men nå blir alt liksom "doggete/uklart" og det passer ikke inn... Jo, og det windowsnr..skal aktivere windows,men har ikke sånn kode.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Jammen, saken er, har gjort det og det hjelper ****** ikke... Hele hardware ser ut som et katastrofeområde... Hjeeelp! Humms, du har vel ikke installert skjermkortdriverene tenker jeg... Skal vi se... hvordan installere skjermkortdrivere for beginners: * Høyreklikk på min datamaskin. Velg "egenskaper", eventuellt "options". Så går du på "maskinvare" ("hardware" muligens), og så på "enhetsbehandling" eller "device management". Finn så skjermkort (eller graphics adapter), trykk, fortell oss hva som står der. Eventuellt dobbeltklikk og se på beskrivelsen der. * Vi gir deg en link til en ting du skal laste ned og installere. (feel free to ask @ msn om du trenger hjelp ) Endret 9. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg