Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hey..... eg kjenner han her.

 

http://www.bt.no/lokalt/bergen/article224103

 

Touch me anyone!?!

Simon Simonnæs, byens mest kjente dørvakt, ble tatt med et arsenal av pistoler og avsagde hagler. Nå vil politiet ha ham bak lås og slå i seks måneder. Han har også fått 5000 i forelegg for vold.

 

Skryt i vei ja... :roll:

 

 

EDIT: SnowDOG_ er Bæææææææææærgenhustlah fo' shizzy fohrizzy!

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Anyways, sitter og jigger til litt Metallica, av en eller annen grunn, og installerer drivere og sånnt.

Hallo? Den grunnen er jo helt åpenbar! Det er fordi du har en ypperlig musikksmak som sitter der og digger metallica (som jo er et genialt band)

 

*ta på snøhunden*

Lenke til kommentar
Anyways, sitter og jigger til litt Metallica, av en eller annen grunn, og installerer drivere og sånnt.

Hallo? Den grunnen er jo helt åpenbar! Det er fordi du har en ypperlig musikksmak som sitter der og digger metallica (som jo er et genialt band)

Det har seg slik at jeg har en iPod her med 20 GB musikk, og av en eller annen grunn hørte på metallica, når det finnes mye nusikk jeg heller vil høre på. Noe metallica er bra, spesiellt klassikerene. For Whom the bell Tolls, ... And justice for All, Fade to Black, Master of Puppets og The Call of Kthulu (S&M versjon).. osv. osv.

 

EDIT: Creeping Death, Fuel og Unforgiven...

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest mafister

Wee! Gjett hvem som har formatert HELT SELV!! Det eneste jeg sliter med nå er:

Klarer ikke få internettsidene til å "passe" inn (klarer ikke forklare, men må scrolle noe jææævlig, aldri vært sånn før), også mangler jeg sånn windowsnr. Ellers gikk alt prikkfritt :dontgetit:

Lenke til kommentar

Thea: gjør det sparks sa, men husk å ikke sette for "høyt"... dersom du skulle ende opp med at det "skurrer" på skjermen vneter du en stund (maks 30 sek) UTEN å røre en tast. Dinisjon på "for høyt" kommer an på skjermen din, dersom den er 17"og nedover så holder det med 1024x768 eller 1280X1024, ikke gø høyere en det, helst :p

Lenke til kommentar
Wee! Gjett hvem som har formatert HELT SELV!! Det eneste jeg sliter med nå er:

Klarer ikke få internettsidene til å "passe" inn (klarer ikke forklare, men må scrolle noe jææævlig, aldri vært sånn før), også mangler jeg sånn windowsnr. Ellers gikk alt prikkfritt :dontgetit:

Du har vel kanskje feil oppløsning på skjermen?

Og hva mener du med manglende windowsnummer?

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Hvis jeg tar det høyere, blir bildet her uklart.... og bildet passer liksom ikke inn i skjermen, starten synes ikke så mye osv.... Før jeg formaterte, hadde jeg ganske høyt uten noe problem..Men nå blir alt liksom "doggete/uklart" og det passer ikke inn... :roll:

 

Jo, og det windowsnr..skal aktivere windows,men har ikke sånn kode.... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jammen, saken er, har gjort det og det hjelper ****** ikke... Hele hardware ser ut som et katastrofeområde... Hjeeelp! :dontgetit:

Humms, du har vel ikke installert skjermkortdriverene tenker jeg... ;)

 

Skal vi se... hvordan installere skjermkortdrivere for beginners:

 

* Høyreklikk på min datamaskin. Velg "egenskaper", eventuellt "options". Så går du på "maskinvare" ("hardware" muligens), og så på "enhetsbehandling" eller "device management". Finn så skjermkort (eller graphics adapter), trykk, fortell oss hva som står der. Eventuellt dobbeltklikk og se på beskrivelsen der.

 

* Vi gir deg en link til en ting du skal laste ned og installere.

 

:) (feel free to ask @ msn om du trenger hjelp ;))

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...